Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oei oei, die heeft het wel serieus verkloot...

Comment

• Dat kan je wel zeggen ja, sideskirts en dat diffusording...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Dat kan je wel zeggen ja, sideskirts en dat diffusording...
        En de voorbumper, Audi-logo int zwart, stripping, overdreven uitlaten,...

Hoe kan je zo'n kar nu verkl*ten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
          Oei oei, die heeft het wel serieus verkloot...
          kwestie van smaak zeker maar ik vind em echt de max!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
            En de voorbumper, Audi-logo int zwart, stripping, overdreven uitlaten,...

Hoe kan je zo'n kar nu verkl*ten
            gewoonweg VERSCHRIKKELIJK !!!
            Het respect voor Audi is hier totaal weg in mijn ogen
            Last edited by E90N; 29/04/2008, 02:28.
            Sintruin till I die

Comment

• Dat ze hem dan gewoon aan mij geven als het is om hem zo te verneuken

Comment

• @automatic en polyright

Bij de dealer heb ik jullie posts achtergelaten en ze kunnen er nog altijd niet geloven dat onze auto maar in week 40-43 zou geleverd worden.
                Ze kunnen nu nog bestellingen aannemen die levertijd oktober 08 vooropstellen.
                alle mails werden doorgefaxed naar D'Ieteren en vanaf volgende week zal ik waarschijnmlijk van de garage een vervangwagentje krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                  @automatic en polyright

Bij de dealer heb ik jullie posts achtergelaten en ze kunnen er nog altijd niet geloven dat onze auto maar in week 40-43 zou geleverd worden.
                  Ze kunnen nu nog bestellingen aannemen die levertijd oktober 08 vooropstellen.
                  alle mails werden doorgefaxed naar D'Ieteren en vanaf volgende week zal ik waarschijnmlijk van de garage een vervangwagentje krijgen...
                  Dat kan ook bij ons. Maar ja met welke week begint oktober 2008 (40)

Comment

• Zijn er hier A5-eigenaars die problemen hebben met de leds vooraan? Ik heb de afgelopen weken al een paar A5's of A4's zien rijden waarbij er één of meerdere led's defect zijn, vroeg me gewoon af of het om een 'gekend probleem' gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door winfield Bekijk Berichten
                      Hier zijn recentere pics.....wel nog met de oude velgen......zijn vervangen door 5-spakige 19".....

vorige week ben ik hem ook tegengekomen aan mijn huis , ik dacht al dat er nog een "paar" dingen verandert werden

Comment

• Gooi daar eens iets op als hij nog eens voorbijrijdt!

Comment

• Die reed vroeger met een 525d M5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk Berichten
                            En, verder geen (kleine) probleempjes, zoals de armpjes waarover werd gesproken?
                            Nee niks nada nothing heb hem dan ook nog niet lang. Maar daar is niks mis mee met die armpjes ze zien er volgens mij goed uit en zijn zeer efficiënt.

Comment

• Op de duitse site van audi is het norm verbruik van beide diesels gedaald (2.7 TDI van 6.7 naar 6.4L/100 km),
                              dit gaat blijkbaar over het modeljaar 2009.
                              Weet iemand of het over een start-stop systeem gaat of gewoon een aanpassing van de motorsturing.
                              De vermogens blijven wel hetzelfde.

Comment

• Heb een a5 1.8tfsi besteld eind november 2007,was voorzien einde maart 2008 is dan verschoven naar eind mei en zal uiteindelijk in productie gaan week 42.
                                Het probleem zit niet bij de dealer noch bij de invoerder of audi zelf maar wel bij de toeleveranciers.Wel is er een gebrek aan informatie van audi zelf naar invoerder en of dealers.
                                Zal toch even configuratie vermelden.
                                1.8 tfsi
                                fantoomzwart
                                5-spakig Y-design 19"
                                pack lounge+sportzetels zwart
                                pack intenso+
                                drive select dyn.stuur
                                drive select hydraulische demping
                                audi sound systeem
                                xenon+koplampen
                                zonnescherm
                                alu hologramme inleg

Comment

• Proficiat Jimmy69...69 heeft betrekking op je geboortejaar neem ik aan he Wel trouwens een lelijke witte A5 hierboven
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    vorige week ben ik hem ook tegengekomen aan mijn huis , ik dacht al dat er nog een "paar" dingen verandert werden
                                    Zo zie je maar dat je elke wagen kan verneuken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                      Heb een a5 1.8tfsi besteld eind november 2007,was voorzien einde maart 2008 is dan verschoven naar eind mei en zal uiteindelijk in productie gaan week 42.
                                      Het probleem zit niet bij de dealer noch bij de invoerder of audi zelf maar wel bij de toeleveranciers.Wel is er een gebrek aan informatie van audi zelf naar invoerder en of dealers.
                                      Zal toch even configuratie vermelden.
                                      1.8 tfsi
                                      fantoomzwart
                                      5-spakig Y-design 19"
                                      pack lounge+sportzetels zwart
                                      pack intenso+
                                      drive select dyn.stuur
                                      drive select hydraulische demping
                                      audi sound systeem
                                      xenon+koplampen
                                      zonnescherm
                                      alu hologramme inleg
                                      We zullen het stilaan moeten geloven dat er geen meer geleverd worden voor oktober...

Comment

We zullen het stilaan moeten geloven dat er geen meer geleverd worden voor oktober...
                                        Oktober??
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                          Oktober??
                                          Correct. Oktober, november op z'n vroegst. En dan nog rekening houden met de opties die je neemt, enkele daarvan zijn verantwoordelijk voor een wachttijd van 3 maanden extra.

De lange levertijd op de A5 heeft niet zozeer te maken met productieproblemen, eerder de quota die bereikt zijn. Er is gewoon niet meer capaciteit.

Comment

Working...
                                          X