Oei oei, die heeft het wel serieus verkloot...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat kan je wel zeggen ja, sideskirts en dat diffusording...
Hoe kan je zo'n kar nu verkl*ten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOei oei, die heeft het wel serieus verkloot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenEn de voorbumper, Audi-logo int zwart, stripping, overdreven uitlaten,...
Hoe kan je zo'n kar nu verkl*ten
Het respect voor Audi is hier totaal weg in mijn ogenLast edited by E90N; 29/04/2008, 02:28.Sintruin till I die
Comment
-
@automatic en polyright
Bij de dealer heb ik jullie posts achtergelaten en ze kunnen er nog altijd niet geloven dat onze auto maar in week 40-43 zou geleverd worden.
Ze kunnen nu nog bestellingen aannemen die levertijd oktober 08 vooropstellen.
alle mails werden doorgefaxed naar D'Ieteren en vanaf volgende week zal ik waarschijnmlijk van de garage een vervangwagentje krijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten@automatic en polyright
Bij de dealer heb ik jullie posts achtergelaten en ze kunnen er nog altijd niet geloven dat onze auto maar in week 40-43 zou geleverd worden.
Ze kunnen nu nog bestellingen aannemen die levertijd oktober 08 vooropstellen.
alle mails werden doorgefaxed naar D'Ieteren en vanaf volgende week zal ik waarschijnmlijk van de garage een vervangwagentje krijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door winfield Bekijk BerichtenHier zijn recentere pics.....wel nog met de oude velgen......zijn vervangen door 5-spakige 19".....
vorige week ben ik hem ook tegengekomen aan mijn huis , ik dacht al dat er nog een "paar" dingen verandert werden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenEn, verder geen (kleine) probleempjes, zoals de armpjes waarover werd gesproken?
Comment
-
Op de duitse site van audi is het norm verbruik van beide diesels gedaald (2.7 TDI van 6.7 naar 6.4L/100 km),
dit gaat blijkbaar over het modeljaar 2009.
Weet iemand of het over een start-stop systeem gaat of gewoon een aanpassing van de motorsturing.
De vermogens blijven wel hetzelfde.
Comment
-
Heb een a5 1.8tfsi besteld eind november 2007,was voorzien einde maart 2008 is dan verschoven naar eind mei en zal uiteindelijk in productie gaan week 42.
Het probleem zit niet bij de dealer noch bij de invoerder of audi zelf maar wel bij de toeleveranciers.Wel is er een gebrek aan informatie van audi zelf naar invoerder en of dealers.
Zal toch even configuratie vermelden.
1.8 tfsi
fantoomzwart
5-spakig Y-design 19"
pack lounge+sportzetels zwart
pack intenso+
drive select dyn.stuur
drive select hydraulische demping
audi sound systeem
xenon+koplampen
zonnescherm
alu hologramme inleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvorige week ben ik hem ook tegengekomen aan mijn huis , ik dacht al dat er nog een "paar" dingen verandert werden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHeb een a5 1.8tfsi besteld eind november 2007,was voorzien einde maart 2008 is dan verschoven naar eind mei en zal uiteindelijk in productie gaan week 42.
Het probleem zit niet bij de dealer noch bij de invoerder of audi zelf maar wel bij de toeleveranciers.Wel is er een gebrek aan informatie van audi zelf naar invoerder en of dealers.
Zal toch even configuratie vermelden.
1.8 tfsi
fantoomzwart
5-spakig Y-design 19"
pack lounge+sportzetels zwart
pack intenso+
drive select dyn.stuur
drive select hydraulische demping
audi sound systeem
xenon+koplampen
zonnescherm
alu hologramme inleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenWe zullen het stilaan moeten geloven dat er geen meer geleverd worden voor oktober...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenWe zullen het stilaan moeten geloven dat er geen meer geleverd worden voor oktober...Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenOktober??
De lange levertijd op de A5 heeft niet zozeer te maken met productieproblemen, eerder de quota die bereikt zijn. Er is gewoon niet meer capaciteit.
Comment
Comment