Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat zou een A5 3 liter tdi met 20.000 kms (van oktober 07) nu waard zijn gezien de lange levertermijnen? zowat alles zit erop, s line ext.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
      wat zou een A5 3 liter tdi met 20.000 kms (van oktober 07) nu waard zijn gezien de lange levertermijnen? zowat alles zit erop, s line ext.
      Haha, ik vroeg me dat ook al af. Zou je 'em verkopen?

Comment

• Dat zou pas een idee zijn. Die A5'en verkopen en gaan shoppen bij BMW. Dat zou pas slim zijn...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Dat zou pas een idee zijn. Die A5'en verkopen en gaan shoppen bij BMW. Dat zou pas slim zijn...
          Ik twijfel nog aan de kleur...
          En binnen twee maand over de cabrio...

Comment

• Je kan beter twijfelen over zulke dingen bij een BMW dan een Audi te kopen...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Je kan beter twijfelen over zulke dingen bij een BMW dan een Audi te kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                wat zou een A5 3 liter tdi met 20.000 kms (van oktober 07) nu waard zijn gezien de lange levertermijnen? zowat alles zit erop, s line ext.
                Als je dat goed aanpakt verkoop je hem met winst.

Allez, nee dat nu ook niet natuurlijk, maar gezien de grote vraag naar het model sta je wel sterk om een goede prijs ervoor te vragen. Lang ga je er niet mee moeten leuren normaal gezien...

Comment

• @logic: smaken verschillen natuurlijk, maar zuiver op looks komt een 3 Coupé nog niet aan de enkels van een A5 IMO. En dat heeft wss een deel met m'n Audi bril te maken, maar niet volledig. Een E46 >>>>>>>>>>>>>>>>>> E92 bv., vind ik nog altijd de knapste BMW ooit. Maar gewoon die looks van een A5, damn. En dan spreek ik nog niet over Quattro en dergelijke. Gewoon zuiver de looks, zowel vanbuiten als vanbinnen. Op dat vlak lijkt de A5 een klasse of 2 hoger te staan. IMO

Comment

• Ik ben ook hevig Audifan maar als ik mocht kiezen een FWD A5 of RWD E92 direct de E92, FWD in zo'n auto past toch niet
                    quattro is iets anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Ik ben ook hevig Audifan maar als ik mocht kiezen een FWD A5 of RWD E92 direct de E92, FWD in zo'n auto past toch niet
                      quattro is iets anders
                      Jij zegt wat ik denk.

Dat is waarmee de 2.7l TDi wel (soms) problemen mee heeft, de power op de straat brengen via de voorwielen. Al gelezen in verschillende artikels uit zowel AG als AW. Anderzijds, een Multitronic koop je ook niet echt voor zijn sportieve kant denk ik.

Is er eigenlijk een reden voor dat ze in de A5 2.7l TDi een Multitronic steken, en bijgevolg geen quattro geleverd kan worden? Want in de A6 2.7l TDi heb je een optie om voor Tiptronic en quattro te kiezen. Anders is het gewoon een manueel/Multitronic op de voorwielen.

Comment

• Nee, zelf een E92 RWD kan mij niet verleiden op dat vlak. Ik vind het trouwens geen straf om met een FWD te rijden, en zeker niet als het een A5 is. Nogmaals, de klasse alleen al. Priceless.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Ik ben ook hevig Audifan maar als ik mocht kiezen een FWD A5 of RWD E92 direct de E92, FWD in zo'n auto past toch niet
                          quattro is iets anders
                          Uiteindelijk is dat de reden waarom ik voor de 3.0 koos, de aandrijving, anders was het een 2.7 geweest...

Comment

• p!mpstijl

Comment

• Nog pooierstijl!

Comment

• Ik lust dat eigenlijk wel.

Comment

• Comment

• Usdm

Comment

• FAK!!

geile bak!

de A5 heeft vooral achteraan spacers nodig, standaard staan die wielen veel te veel naar binnen

Comment

• Bangelijke foto's Löwe, thx! (Het BBS'je is misschien één maatje te groot)

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                        Allez, nee dat nu ook niet natuurlijk, maar gezien de grote vraag naar het model sta je wel sterk om een goede prijs ervoor te vragen. Lang ga je er niet mee moeten leuren normaal gezien...
                                        Dat denk ik ook. Maar zo duur is die eerste onderhoudsbeurt ook weer niet, papalouise?

Ook nog een leuk ideetje, een ABT AS5 kuur:
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

p!mpstijl

Comment

Working...
                                          X