Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar de vraag hier is, ben je rechtstreeks klant bij Audi of ben je klant bij D'Ieteren? Als iemand bv. een bestelling doet bij u in naam van iemand anders, en jij zegt dat het 4 maanden duurt en hij vertelt tegen zijn klant dat het 3 maanden zal duren. Ben jij dan in fout?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar Audi maakt de fout niet, de importeur maakt de fout. Dat is het nu net.
Audi duitsland heeft beslist dat de kleine afnemerlanden "gesperrt" worden tot oktober in het voordeel van de duitse markt,de russische en franse.
Het is hen er gewoon om te doen in Duitsland zo weinig mogelijk smet op hun blaoen te krijgen.
En ik surf ook op de duitse forums: Ze hebben daar ook keer op keer uitstel ,maar in beperktere mate (vb bestellen januari, leveren volgende week en de week nadien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk doe dat dus niet. Het is niet dat de winkel dat scherm maakt. Als dat een grote keten is tot daar aan toe, die kunnen dat snel inwisselen. Maar bij een gewone pc boer ga je meestal de boodschap krijgen dat je dat met de leverancier zelf moet afhandelen. Je kan het door hen laten doen, maar dan ben je het in principe langer kwijt want de pc boer gaat niet onmiddellijk contact opnemen (moet zijn winkel toch runnen), en het moet eerst bij hem toekomen voor hij u kan contacteren. Beter zelf doen dus.
Mijn cd-writer van Plextor was stuk. Ik ben daar niet mee naar de winkel geweest, maar heb naar Plextor gebeld. De volgende dag stond DHL daar met een nieuwe cd-writer, en heb ik gewoon de kapotte moeten meegeven. Ferm handig
We rijden effe naar duitsland en brenge een A5je mee
HET PROBLEEM IS DAT ZE ER NIET ZIJN EN IEMAND LIEGT OVER DE LEVERINGSTIJD OM GEEN KLANTEN TE VERLIEZEN EENS GETEKEND KUNNEN ZE ER EEN PAAR MAAND BIJ DOEN
Comment
-
Het probleem ligt bij Audi, d'ieteren is denk ik een verhaal op zich.
Ben aan het rondkijken voor een A5 en wat ik ervan versta is dat het probleem ligt bij wagens met parkeersensoren. Zowel A4 als A5 bestellingen worden wekelijks opgeschoven, zo erg zelf dat audi een aantal duitse leasingmaatschappijen vraagt om toch maar niet de park distance ( of hoe het ook mag noemen bij audi ) te promoten. Wagens zonder deze optie kunnen ( in de mate van het mogelijke ) tijdig geleverd worden.
Ik weet wel dat audi intussen een serieus pak klanten aan het verliezen ( nieuwe A4 doet het minder goed als verwacht ) is in duitsland. Verkoopcijfers liggen amper 10% hoger dan deze van vorige jaar ( maart 07 en toen nog het oude model ).
Veel klanten gaan over naar Cklasse ( meerverkoop van 97% in duitsland tov vorig jaar - maart 07)
3 reeks verliest 10% terwijl de 1 reeks het meer dan schitterend doet.
bron auto bild
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenHet probleem ligt bij Audi, d'ieteren is denk ik een verhaal op zich.
Ben aan het rondkijken voor een A5 en wat ik ervan versta is dat het probleem ligt bij wagens met parkeersensoren. Zowel A4 als A5 bestellingen worden wekelijks opgeschoven, zo erg zelf dat audi een aantal duitse leasingmaatschappijen vraagt om toch maar niet de park distance ( of hoe het ook mag noemen bij audi ) te promoten. Wagens zonder deze optie kunnen ( in de mate van het mogelijke ) tijdig geleverd worden.
bron auto bild
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHmm, vanwaar heb je die informatie van het sperren van de kleine landen?
Twee weken terug heb ik mijn dealer gevraagd een A5 met dezelfde config die ik wist staan in Duitsland in te voeren (ikzelf of de dealer) toen zei ie : Boek maar je vakantie in Toscane en Rome, je zult er wel met een witte A5 naartoe kunnen... njet dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door winfield Bekijk BerichtenHier zijn recentere pics.....wel nog met de oude velgen......zijn vervangen door 5-spakige 19".....
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben eens benieuwd wat caoimhin daarop te zeggen heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is toch ook Audi hé man...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJa... Als iemand in mijn naam verkoopt, dan is het mijn verdeler. Ik zou er dan zeker op toezien dat de beloofde leveringstermijn correct zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten²
Prachtige velg, ik zou geen andere willen. Of 't zijn de 20" S-Lines. Nee, echt, 'n 3.0 TDI'ke tiptronic in 't zilver of 't donkerblauw met die rims. Prachtig vind ik. En nog chique zonder te patserig te worden.
Ik moet wel toegeven dat ik 'em toch liever in het zwart zie, én met 19" Y-design velgen (titanium kleur), zonder s-line. IRL gaat 'em dat nog iets beter af dan de 18" V-design velgen die jij het mooiste vind. Maar true, 18" heeft zo z'n voordelen, en dat beetje discretie wat bij een stijlvolle wagen past.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb echt het gevoel dat het hier een discussie is tussen iemand die niet echt fan is van Audi en daardoor vooral het negatieve laat primeren, en dan iemand die vooral het positieve bij Audi laat primeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHehe, 'k heb een paar dagen geleden ook gezegd tegen Beltar dat ik in zijn plaats de bestelling zou annuleren. Ik volg BMWMB volledig in deze. Echt waar, ik zou razend zijn. En hoewel een BMW 2 klasse lager staat, is die ook niet mis he?
edit: En aangezien je BMWMB volledig volgt vind je dus ook dat de fout niet bij D'Ieteren ligt maar bij Audi zelf. Blijf die redenering merkwaardig vinden, gaat m'n verstand te boven zelf. Het zal wss daar aan liggen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat ik niets geloof wat zomaar ergens gezegd wordt Heb net eens bij m'n pa gepolst, en daar hebben ze nog nooit van gehoord dat Audi de kleinere landen zou "sperren". Enkel klagen over D'Ieteren doen ze En dat is al van toen het nog gewoon VW Vorst was ook. Ik schilder het dus af als bullshit tot ik een officieel bericht zie.
Bel maar eens naar Audi Lagrou, als je levertermijn van oorspronkelijk 4 maand naar 10 maand verandert, welk officieel bericht heb je dan nog nodig...( trouwens er zijn nog 2 andere mensen hier die hun datum voor weken +/- 40-43 gekregen hebben, en allebei ook in december besteld)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenBel maar eens naar Audi Lagrou, als je levertermijn van oorspronkelijk 4 maand naar 10 maand verandert, welk officieel bericht heb je dan nog nodig...( trouwens er zijn nog 2 andere mensen hier die hun datum voor weken +/- 40-43 gekregen hebben, en allebei ook in december besteld)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenEn bovenal, iedereen vindt dat iets waar je je niet moet over enerveren...
Maar de kans dat ik zoiets tegenkom is minimaal. Ik koop immers niet nieuw, maar veel liever jong tweedehands. Keuze zat in Duitsland, en 't is cash & carry. Mét fabrieksgarantie, en een mooie schelle van de prijs af.
Zeer vreemd gedoe trouwens dat van die bestellingsdatum. 't Lijkt erop dat er daar iemand bij D'Ieteren een beetje werk heeft laten liggen gedurende een weekske of twee... maar wederom: doe daar maar 'es iets aan. And again : D'Ieteren
Sterkte & m'n medeleven.
Comment
Comment