Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEerlijk gezegd vind ik de nieuwe richtlijn inzake showroom voor Audi (in België) wél een goeie zaak. Wou Audi echt helemaal mee, dan moesten die auto's écht wel weg uit de soms miezerige VW-showroomkes die ons land tot voor kort rijk was. Aparte showroom, investeren dus in uitstraling ... ik ben 't er niet oneens mee, eigenlijk. Het imago dat een Audi showroom nu uitstraalt is toch 100 keer beter dan vroeger, toen hoogstens een A3 en een A4 tussen het halve VW-gamma gepropt stonden in een oudere showroom ergens te lande?
En dat is trouwens bij andere merken niet anders.
En wat Audi betreft is het Audi Duitsland zelf die dergelijke eis heeft gesteld, niet D'Ieteren. Bij Seat komt het van D'Ieteren zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHeb deze velgen besteld voor de A6,ben eens benieuwd wat dit gaat geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar mijn nonkel had een Seat garage, waar de eisen toch een pak lager liggen dan voor een Audi showroom. Zo veel zijn er trouwens niet denk ik, Seat garages.
En wat Audi betreft is het Audi Duitsland zelf die dergelijke eis heeft gesteld, niet D'Ieteren. Bij Seat komt het van D'Ieteren zelf.
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenOnze dealer is ook aan 't bouwen en ik denk dat ie mijn A5 later laat komen om hem in zijn nieuwe showroom te zetten na de zomer
Met een bordje op : "mensendracht" (9 maanden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat kosten ze ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenOpgelet,zijn imitatievelgen gemaakt door Lenso in 19" met Michelin Pilot Sport in 255/35 ongeveer 2000€.
Weet je misschien de prijs van de velgen per stuk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten2000 € is toch wel héél veel voor replica's maar zou wel komen doordat er Michelin's onder steken.
Naam Lenso SR5
Omschrijving Prijzen zijn per 4 stuks inclusief banden montage balanceren jaar garantie
Inch 18 prijs € 785,-
Inch 19 prijs € 855,-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenop velgenland.nl :
Naam Lenso SR5
Omschrijving Prijzen zijn per 4 stuks inclusief banden montage balanceren jaar garantie
Inch 18 prijs € 785,-
Inch 19 prijs € 855,-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk ben er nu écht ook wel van overtuigd dat audi geen moer om een partikuliere klant geeft..Misschien dat een leasingmaatschappij gehoor krijgt , maar met een partikulier zijn voeten spelen ze vanharte!
Onderschat de macht van D'Ieteren niet!!!
Invoerder van Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Yamaha enz!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten2000 € is toch wel héél veel voor replica's maar zou wel komen doordat er Michelin's onder steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBedankt,straks is een mail sturen naar hun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenJe moet daarvoor zover niet lopen. www.fns velgen.be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Met een bordje op : "mensendracht" (9 maanden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHeb deze velgen besteld voor de A6,ben eens benieuwd wat dit gaat geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Zat vandaag een A5 in men gat te duwen, is toch nogal een car he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenNee nee EZELSDRACHT! dat is 10maanden!
snappen wie snappen kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenOpgelet,zijn imitatievelgen gemaakt door Lenso in 19" met Michelin Pilot Sport in 255/35 ongeveer 2000€.
Comment
-
een nieuwe aflevering in de levertijden-soap
Vandaag bericht gekregen van de dealer
Audi A4 break, besteld eind januari, levering laatste week mei ipv laatste week juli
Audi RS6, besteld 1e week februari, levering 1e week juni ipv laatste week september
en 2 weken geleden is er bij het bedrijf hier naast ons een A4 berline geleverd, 3 maand sneller dan gepland
Zegt als er iemand is die nog kan volgen é...
Btw, niet om ogen uit te steken, maar met mn A5'je is alles dik ok
wa ik nog wou vragen: is er een verschil tussen een A5 2.7 190 pk (zoals de mijne) die zo van de band is gerold en eentje die een update heeft gekregen van 163pk naar 190pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichteneen nieuwe aflevering in de levertijden-soap
Vandaag bericht gekregen van de dealer
Audi A4 break, besteld eind januari, levering laatste week mei ipv laatste week juli
Audi RS6, besteld 1e week februari, levering 1e week juni ipv laatste week september
en 2 weken geleden is er bij het bedrijf hier naast ons een A4 berline geleverd, 3 maand sneller dan gepland
Zegt als er iemand is die nog kan volgen é...
Btw, niet om ogen uit te steken, maar met mn A5'je is alles dik ok
wa ik nog wou vragen: is er een verschil tussen een A5 2.7 190 pk (zoals de mijne) die zo van de band is gerold en eentje die een update heeft gekregen van 163pk naar 190pk?
amaai mooi wagenpark een RS6, ik dacht dat zoiets veel langer wachten was
Comment
Comment