Mijn A5 is productieweek 19. Deze week dus, zou mijn dealer kunnen zien of hij reeds geproduceerd is. Er zijn maar 2 dagen meer in deze week. Gezien alle problemen met de leveringstermijn, zou ik graag zeker zijn dat ik hem volgende of week nadien mag ontvangen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik zal waarschijnlijk een A3 ter beschikking krijgen tot in oktober.
Ik zie het wel niet zitten om met een A3 mijn italietrip te doen... Geen navi, weinig plaats, geen vermogen naar mijn zin... pff
We hebben weeeken uitgestippeld aan onze reis en nu dit... (ik droomde al van prachtige fotos van de witte A5 tussen de olijfboomgaarden en ander idyllische plekjes in Toscane )
+/- 4000 a 5000km met de A3 zie ik echt niet zitten.
De bedoeling was om van het rijden een feest te maken, nu zullen we er wel geraken , maar de fun is eraf.
Bovendien ben ik zeeeeeeeer zorgzaam voor mijn auto's en zal ik 's nachts niet goed slapen als ik met andermans auto onderweg ben...Het is en blijft een shitverhaal.
Trouwens vandaag een aanbieding gehad om direct een witte te hebben , maar dan zonder enige korting...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenMijn A5 is productieweek 19. Deze week dus, zou mijn dealer kunnen zien of hij reeds geproduceerd is. Er zijn maar 2 dagen meer in deze week. Gezien alle problemen met de leveringstermijn, zou ik graag zeker zijn dat ik hem volgende of week nadien mag ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenWelk type en wanneer besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk zal waarschijnlijk een A3 ter beschikking krijgen tot in oktober.
Ik zie het wel niet zitten om met een A3 mijn italietrip te doen... Geen navi, weinig plaats, geen vermogen naar mijn zin... pff
We hebben weeeken uitgestippeld aan onze reis en nu dit... (ik droomde al van prachtige fotos van de witte A5 tussen de olijfboomgaarden en ander idyllische plekjes in Toscane )
De bedoeling was om van het rijden een feest te maken, nu zullen we er wel geraken , maar de fun is eraf.
Bovendien ben ik zeeeeeeeer zorgzaam voor mijn auto's en zal ik 's nachts niet goed slapen als ik met andermans auto onderweg ben...Het is en blijft een shitverhaal.
Trouwens vandaag een aanbieding gehad om direct een witte te hebben , maar dan zonder enige korting...
Comment
-
Wss een geleverde van een andere klant. Klant weet van vertragingen en wilt er geld uit slaan.
Klant heeft bv. besteld voor 45.000 € met korting, NP 48.500 €.
Garage biedt klant 3.500 € aan, als hij z'n wagen pas binnen 5 maand krijgt in plaats van de nu geleverde.
Garage biedt wachtende klant die A5 aan voor 48.500 €.
Zoiets ZOU het kunnen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk BerichtenTrouwens vandaag een aanbieding gehad om direct een witte te hebben , maar dan zonder enige korting...
wat is da nu voor zever, als ge de volle pot betaald kan je hem op tijd hebben[/quote]
Nevenimport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk BerichtenMet parkeer-sensoren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk zal waarschijnlijk een A3 ter beschikking krijgen tot in oktober.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe moet zomaar niet aanvaarden wat ze je aanbieden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk denk dat ze me daar ondertussen de strop toewensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichtenwa ik nog wou vragen: is er een verschil tussen een A5 2.7 190 pk (zoals de mijne) die zo van de band is gerold en eentje die een update heeft gekregen van 163pk naar 190pk?
Die update is niet duur en stelt geen problemen, ben dit ook van plan te doen van 163 naar 190pkSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtenwat is da nu voor zever, als ge de volle pot betaald kan je hem op tijd hebben
heeft die dan net dezelfde opties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJa, het verchil zit erin dat uwe portefeuile iets leger is met betalen van taksen
Die update is niet duur en stelt geen problemen, ben dit ook van plan te doen van 163 naar 190pk
Mijn huidige wagen heeft op de testbank 6pk te veel ... standaard ... maar ja, dat is nog geen 27 he
Voor 27pk wil ik niet het risico lopen om problemen te krijgen met de verzekering ofzo.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Eindelijk eens een A5 (deze op de foto is S5) gevonden welke ik in mijn gedachten had:
Zwart + zwarte velgen + S5 spiegels (voor het contrast): (enkel het Audi logo zou ik niet in het zwart doen, ook voor het contrast te behouden)
Dezelfde auto met zwarte spiegels ook al gezien en dat is een totaal ander beeld.
Comment
Comment