Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
    Mijn A5 is productieweek 19. Deze week dus, zou mijn dealer kunnen zien of hij reeds geproduceerd is. Er zijn maar 2 dagen meer in deze week. Gezien alle problemen met de leveringstermijn, zou ik graag zeker zijn dat ik hem volgende of week nadien mag ontvangen.
    Heeft niemand een idee

Comment

Heeft niemand een idee
      Ga gewoon bij uw dealer eens horen hé Normaal kunnen die dat wel zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
        Eindelijk eens een A5 (deze op de foto is S5) gevonden welke ik in mijn gedachten had:
        Zwart + zwarte velgen + S5 spiegels (voor het contrast): (enkel het Audi logo zou ik niet in het zwart doen, ook voor het contrast te behouden)
        Dezelfde auto met zwarte spiegels ook al gezien en dat is een totaal ander beeld.

Geef mij maar full black, behalve het logo. Dat is absolute geilheid

Comment

• Vandaag is bevestigd wat ik de vorige keer al vreesde mar weigerde te geloven... Mn A5 is niet waterdicht! Als er in de carwash met hogedruk op de auto wordt gespoten in de buurt van de voorste ramen... Soit, was wel lekker met dit warme weer Het gaat over enkele kleine spatjes, en toen ik het liet vallen bij de eigenaar van de car-wash zei hij me dat dat geenonbekend verschijnsel is bij wagens zonder stijl rond de voorste ramen... Kzeg het nog es, het is zééééér miniem...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ga gewoon bij uw dealer eens horen hé Normaal kunnen die dat wel zien.
            Heb het aan de dealer gevraagd, maar hij kan enkel zien wanneer hij op transport gaat. Niet wanneer hij geproduceerd is.

Comment

Heb het aan de dealer gevraagd, maar hij kan enkel zien wanneer hij op transport gaat. Niet wanneer hij geproduceerd is.
              Wa ne mong Normaal moet die perfect kunnen zien welke dag hij in productie is gegaan, en ze weten ook hoe lang het duurt voor hij dan gemaakt is.

Comment

Eindelijk eens een A5 (deze op de foto is S5) gevonden welke ik in mijn gedachten had:
                Zwart + zwarte velgen + S5 spiegels (voor het contrast): (enkel het Audi logo zou ik niet in het zwart doen, ook voor het contrast te behouden)
                Dezelfde auto met zwarte spiegels ook al gezien en dat is een totaal ander beeld.
                Dir foto's laten nu eens duidelijk zien dat die blinkende spiegels niet echt passen zelfs die zwarte velgen maken het plaatje niet 100% af
                Ik zou toch nog es nadenken om dit te veranderen op een "gewone" A5
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
                  Vandaag is bevestigd wat ik de vorige keer al vreesde mar weigerde te geloven... Mn A5 is niet waterdicht! Als er in de carwash met hogedruk op de auto wordt gespoten in de buurt van de voorste ramen... Soit, was wel lekker met dit warme weer Het gaat over enkele kleine spatjes, en toen ik het liet vallen bij de eigenaar van de car-wash zei hij me dat dat geenonbekend verschijnsel is bij wagens zonder stijl rond de voorste ramen... Kzeg het nog es, het is zééééér miniem...
                  Dat klopt perfect

Heb je bij zowat iedere auto zonder raamomlijsting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Wa ne mong Normaal moet die perfect kunnen zien welke dag hij in productie is gegaan, en ze weten ook hoe lang het duurt voor hij dan gemaakt is.
                    Volgens mijn dealer worden ze nu eenmaal per week gebriefd via e-mail door D'Ieteren over de stand van zaken.
                    De verkoper heeft me gisteren gebeld met het heuglijke nieuws dat mijn auto geproduceerd word week 33 ipv 42 en dat hij week 35 eindelijk onder mijn kont zou zitten!!!
                    Ben eens benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Draak Bekijk Berichten
                      Vandaag is bevestigd wat ik de vorige keer al vreesde mar weigerde te geloven... Mn A5 is niet waterdicht! Als er in de carwash met hogedruk op de auto wordt gespoten in de buurt van de voorste ramen... Soit, was wel lekker met dit warme weer Het gaat over enkele kleine spatjes, en toen ik het liet vallen bij de eigenaar van de car-wash zei hij me dat dat geenonbekend verschijnsel is bij wagens zonder stijl rond de voorste ramen... Kzeg het nog es, het is zééééér miniem...
                      "blij" te horen dat ik niet de enige ben
                      er is maar 1 optie: zelf kuisen, doe ik ook !
                      uwen A5 ziet er ook verdomd beter uit als ge hem zelf poetst

Comment

Om U een idee te geven. Mijne A5 was geproduceerd week 9 dag 3 (dit kon de dealer zien). Daarna komt hij op de status transport, deze geeft geen enkele richting wanneer de wagen effectief geleverd gaat worden. Dit kunnen ze blijkbaar pas als de wagen in België aankomt (D'Ieteren)
                        Ik heb trouwens 5 weken moeten wachten na productie voor de levering, heeft meer dan 4 weken in Duitsland gestaan.

Comment

Als je dan toch voor zwart gaat zou ik de spiegels ook zwart nemen.
                          Als ik een S5 zou bestellen zou ik zelfs de spiegels laten wissel
                          Maar smaken verschillen natuurlijk

Comment

• Vandaag voor de eerste keer op een degelijke manier een A5 zien rijden, een zwarte met S-line exterieur.
                            Zag de led-lichtjes al in mijn spiegel, kwam mij rustig voorbijgestoken en het enige wat ik kon zeggen was "f*ck yeah!"

Die diffusor is best wel mooi, de sideskirts vielen wat (te) hard op met dat de zon er op weerkaatste.
                            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                              Als je dan toch voor zwart gaat zou ik de spiegels ook zwart nemen.
                              Als ik een S5 zou bestellen zou ik zelfs de spiegels laten wissel
                              Maar smaken verschillen natuurlijk

Dit is me al iets te veel PIMP. Doe mij maar normale spiegels en velgen

Comment

• Voor zwarte velgen zou ik niet gaan, voor spiegels in koetswerkkleur zeker wel.

Comment

• Produktiedatum nog niet geweten, zal pas tegen augustus een zicht erop krijgen volgens dealer

edit:
                                  Heb eens wat duitse forums doorgebladerd en de kans is groot dat het Modeljaar 2009 gaat worden.
                                  Zelfde voorval als de A3 nu die ook overgaat in een nieuw modeljaar en de reeds bestelde wagens
                                  meteen overschakelen.
                                  Veel belang hecht ik hier niet aan omdat het maar minieme veranderingen zijn....
                                  Last edited by E90N; 11/05/2008, 03:14.
                                  Sintruin till I die

Comment

• prachtig gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      prachtig gewoon

subliem!

Comment

• Idd, zo knap !
                                        Volgens mij is een S5 echt het einde
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Damn die A5 is AF

Deze configuratie in S5 moet subliem zijn maar een 3.0TDI moet ook heerlijk zijn.

Knappe spot toerke!

Comment

Working...
                                          X