Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten

Heb dit absoluut niet persoonlijk genomen zenne.Als ik hem heb zal ik je eens een bezoekje kome brenge,is niet ver van hier hé.
    Sla ik zeker niet af Nee, dacht dat je beetje in uw gat gebeten waard Proficiat trouwens, een A5

Ooit heb ik dat ook, ofwel dit model in occasie ofwel het volgende model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Sla ik zeker niet af Nee, dacht dat je beetje in uw gat gebeten waard Proficiat trouwens, een A5

Ooit heb ik dat ook, ofwel dit model in occasie ofwel het volgende model
      Komt wel hoor,ben 20 jaar geleden begonnen met een oude aftandse Audi 80 1.3 met 4 versnellingen waarvan de laatste een overdrive was.Liep 170 in 3é en viel dood in 4é.

Comment

• Als je de uwe wegdoet voor een prikje, laat iets weten

Comment

• Dit is degene die ik vorig jaar heb verkocht,was 3 jaar oud en had 52000km.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die is knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Die is knap
              Heb je de configuratie gelezen van mijn A5?Wat denk je ervan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                Heb je de configuratie gelezen van mijn A5?Wat denk je ervan.
                Neen nog niet, sebiet zeker eens doen als ik ff vrij moment heb

edit: ff tijd voor genomen

Knappe config, het enige wat bij mij een must was is het S line + S line exterieur. Maar ik ging dan niet voor GPS (dus gewoon Intenso pack). Als velgen zou ik dan de 20" 7 dubbelspakige genomen hebben denk ik. En binnenin alcantara.
                Last edited by caoimhin; 13/05/2008, 12:33.

Comment

• Heb S line + S line ext.overwogen maar heb uiteindelijk gekozen voor de "rijdynamiek" omdat het verschil qua uitzicht toch niet zo erg opvalt.S line + S line ext. erbij zit je dan ook al snel aan 53000€ zonder korting als ik me niet vergisen dat voor een 1.8tje.
                  Nu heb ik trouwens nog wat over voor chiptuningske!!

Comment

• Wat is dat juist met die modeljaren? Wanneer verandert deze voor de A5? Heeft dit nogmaals impact op mogelijke levertermijn?

Voor de rest blijf ik naarstig op zoek naar garagisten die een A5 op stock hebben aangezien ik geen 7 maanden of meer zou willen wachten om er eentje te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                      Wat is dat juist met die modeljaren? Wanneer verandert deze voor de A5? Heeft dit nogmaals impact op mogelijke levertermijn?

Voor de rest blijf ik naarstig op zoek naar garagisten die een A5 op stock hebben aangezien ik geen 7 maanden of meer zou willen wachten om er eentje te hebben.

hier staat een A5 op stock, een 2.7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                        http://www.bavariamotors.be/nl/aanbod.html

ik heb deze hier al eens gepost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                          http://www.bavariamotors.be/nl/aanbod.html

Thanks maar ik zoek een Audi garage en een nieuwe om te kunnen leasen via d'Ieteren Lease.

Toch bedankt voor de link.

Comment

• Knap zo in het gewoon grijs.

Comment

• vandaag nog achter een zwarte gereden..

wat is hij knap achteraan

zo breed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                vandaag nog achter een zwarte gereden..

wat is hij knap achteraan

zo breed
                                breed of lomp?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  breed of lomp?
                                  breed, zoals in RS4 breed

Comment

• Man, hier stond een machtig exemplaar voor m'n kot.
                                    Eerlijk waar, ik trok grotere ogen dan moest er een Ferrari hebben gestaan (allez, geen F40 of zo maar kom). Schitterend gewoon!

Comment

• Stomme vraag, en kzal het antwoord wel nooit weten, ma kvraag me af of ik al es erges gespot ben door iemand van dees forum

Ni normaal trouwes, hoeveel gezwaai, geloer, achteruitgekijk, gewijs en geroep ge rond uw oren krijgt als ge met nen A5 passeert... Soms voelek mij zelfs een beetje geambeteerd. Ma das rap voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                        Wat is dat juist met die modeljaren? Wanneer verandert deze voor de A5? Heeft dit nogmaals impact op mogelijke levertermijn?

Er staat een onderdeel 'wagens op voorraad' op de website van audi...
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!

blijkbaar in duitsland nu ook vertraging op A5

Comment

Working...
                                          X