Oorspronkelijk geplaatst door loebas
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ontken dat wel. Wat nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenHangt er ook van af welke en hoeveel opties je neemt.
Heb is voor de fun een 320D coupé geconfigureerd met dezelfde uitrusting als op de 2.7 A5 die ik besteld heb ... ik kwam maar een 300 euro goedkoper uit met de BMW (catalogusprijs wel te verstaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenHangt er ook van af welke en hoeveel opties je neemt.
Heb is voor de fun een 320D coupé geconfigureerd met dezelfde uitrusting als op de 2.7 A5 die ik besteld heb ... ik kwam maar een 300 euro goedkoper uit met de BMW (catalogusprijs wel te verstaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenGewoon zelfs eens een simulatie maken. Als je dan nog ontkent, opnieuw aanschuiven bij juffrouw Frieda van het 2e kleuterklasje die je dit haarfijn zal uitleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenHangt idd af van de opties die je wenst, hoewel de "basisopties" (leder, proper velgskes en een beetje radio) qua kostprijs vergelijkbaar zijn. Bij BMW zou je wel in sommige garages 10% korting kunnen losprutsen (wat evenwel nog af te wachten valt). Verder veronderstel ik dat je wel wat eenvoudig rekenwerk aankunt en dat je vergelijking aanvaardbaar is voor jouw situatie. Ik wil hier echt de A5 niet afbreken, maar gezien mijn recente ervaringen met Audi (cfr vorige posts) kan ik het me niet veroorloven om nog een Audi te kopen, zonder mezelf in mijn eigen ogen totaal ridicuul te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenBen benieuwd welke beweringen ik morgen of overmorgen alweer zal mogen weerleggen...
Comment
-
Ik heb twee weken geleden ook gewtijfeld tussen BMW en Audi. Mijn bevindigen
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenBMW is merkelijk goedkoper dan Audi, niet zozeer door de aankoopprijs, maar vooral door lager verbruik en lagere (jawel!) onderhoudskosten.
Heb is voor de fun een 320D coupé geconfigureerd met dezelfde uitrusting als op de 2.7 A5 die ik besteld heb ... ik kwam maar een 300 euro goedkoper uit met de BMW (catalogusprijs wel te verstaan)Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenIk durf eerder te stellen dat Bmw bewust een lagere leaseprijs aanrekent, om juist meer wagens te kunnen verkopen. Het is hier eerder een keuze van verkoopstrategie, niet van klachtenverwachting.
Comment
-
euh
en dus.... wat moet je nu kopen ?
een bmw of een audi ????
maar kwil wel een automaat verdorie en dat verprutst audi al helemaal.... hoeveel percent van de kopers van een 3.0d quattro zullen niet een automaat willen ? en toch hebben ze der geen....
zoek trouwens nu naar stockwagens want 6maand wil niet wachte....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtenen dus.... wat moet je nu kopen ?
een bmw of een audi ????
maar kwil wel een automaat verdorie en dat verprutst audi al helemaal.... hoeveel percent van de kopers van een 3.0d quattro zullen niet een automaat willen ? en toch hebben ze der geen....
zoek trouwens nu naar stockwagens want 6maand wil niet wachte....
als je voor eerlijke leveringsdatum kiest een bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtenzijn de leveringstermijnen bij bmw deftig ? en wat is deftig dan ? voor een mooie coupé ?
trouwens op duitse website kun je blijkbaar ook wagens uit stock kopen... hebben er heel wat...
geen 5 maand later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtenzijn de leveringstermijnen bij bmw deftig ? en wat is deftig dan ? voor een mooie coupé ?
trouwens op duitse website kun je blijkbaar ook wagens uit stock kopen... hebben er heel wat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe hebt eigenlijk niet echt iets weerlegd, je bent zo blij van je eigen keuze dat je plots BMW als superieur bekijkt. En daar bestaan geen pilletjes voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichtenals je voor eerlijke leveringsdatum kiest een bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSorry, camionhein, maar z'n redeneringen houden weldegelijk steek (ik zeg niet dat ze De Waarheid zijn, maar 'ie brengt in ieder geval wél meer valabele argumenten aan dan jij). En de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet : je weet zelf ook dat jij geen twee maar vier ogen hebt. (waar niks mis mee is, maar dan moet je 'n ander 't niet op z'n bord gooien)
En ik vind zijn redeneringen geen steek houden ^^ En dat heeft eerlijk gezegd niets met m'n 4 ogen te maken, ik vind het gewoon belachelijk geredeneerd. M'n vriendin is geen sletje omdat haar zus het wel is. En het is niet omdat een luxeprostituee duurder is dan een gewone, dat de seks slechter of beter zal zijn. Allé ja.Last edited by caoimhin; 22/05/2008, 09:38.
Comment
-
Comment
-
Aahh .. de Bmw/Audi discussies
Feit: beide prachtige auto's, de achterlichten van de 3 coupe zijn gewoon de mooiste ooit, de Audi is in zijn geheel de mooiste ooit. Zalige auto's als je een van beide hebt dan ben je gewoon een gelukkig mens.
Ivm mijn A5, ik ben blijkbaar één van de eerste (of eerste) in belgiê met een trekhaak erop (voor mijn fietsendrager) . En 't is miserie om de eerste te zijn ... ik kreeg em terug maar de software werkte niet meer goed, geen esp, geen automatische handrem, enz ... gisteren hebben ze de update gedaan en alles werkt terug ... MAAR ... ie moet terug binnen voor een (gratis) grotere alternator en koelsysteem. Blijkbaar doen ze dit gratis voor de auto's gemaakt in 2007, zolang je dit in 2008 vraagt. Voor een fietsendrager is dit geen probleem maar wanneer je een serieuze caravan zou willen sleuren komt je A5 anders in de problemen.
Dus voor 600 € (afneembare trekhaak), gratis upgrade van 1600 € .
Vrij bizar allemaalLast edited by El_Gran_Extractor; 22/05/2008, 12:09.Etron > Q8
Comment
Comment