Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik ga dan ook niet gaan neuten in een BMW 1 serie topic hoe goed die A3 wel is en hoe bagger de kwaliteit van BMW is. Hij heeft zijn boodschap kunnen verkondigen, God mag weten waarom hij ze tig keer moet herhalen.
    Ik kan me vergissen, maar 't enige wat 'ie kwam zeggen, is z'n vermoeden dat blablabla (hetgene ik trouwens niet onderschrijf), met een korte argumentatie. Waarom 'ie 't zoveel keer herhaalt, ligt niet aan hem, maar aan jou (en ook anderen die 'm aanspraken over z'n statement). En toch ben jij God niet. Je bent zelf de eerste om te gaan vergelijken in topics waar gevraagd wordt niet te vergelijken (designscore Audi A3 cabrio b.v.), en je zit vaak hard op je paard als ...

Nou ja, maakt niet uit. Elk z'n mening!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik kan me vergissen, maar 't enige wat 'ie kwam zeggen, is z'n vermoeden dat blablabla (hetgene ik trouwens niet onderschrijf), met een korte argumentatie. Waarom 'ie 't zoveel keer herhaalt, ligt niet aan hem, maar aan jou (en ook anderen die 'm aanspraken over z'n statement). En toch ben jij God niet. Je bent zelf de eerste om te gaan vergelijken in topics waar gevraagd wordt niet te vergelijken (designscore Audi A3 cabrio b.v.), en je zit vaak hard op je paard als ...

Nou ja, maakt niet uit. Elk z'n mening!

U zei?

Comment

• [quote=El_Gran_Extractor;2705140]
        Ivm mijn A5, ik ben blijkbaar één van de eerste (of eerste) in belgiê met een trekhaak erop (voor mijn fietsendrager) . /quote]

vorige week in leuven een A5 gezien met een remorque (aanhangwagen voor de puristen) er achter. schandalig :-(

Comment

• Dan zou jij de eerste zijn die een diesel heeft MET een carburator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
            Dan zou jij de eerste zijn die een diesel heeft MET een carburator.
            Lol, das waar .. alternator
            Etron > Q8

Comment

• Alléé,hoe zit dat nu,niemand die ergens een testverslag heeft gelezen van een A5 1.8Tfsi????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                Lol, das waar .. alternator
                En? Is de A4 van je niet gechipt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Oké, daar dan niet als eerste, ik zat verkeerd sorry. Maar je repliceert er wél op, terwijl je toch ook de openingspost moet hebben gelezen, terwijl zo goed als alle anderen zich onthouden van het vergelijken. Dat schetst toch wat ik wou zeggen. En je doet 't sowieso zeer vaak. Uit liefde voor het merk, en dat mag uiteraard. En af en toe valt dat hard op, en dat was de reden waarom ik het minder correct vond dat je dan iemand die ook maar zijn mening verkondigt, op een manier die jou niet vreemd is (met veel overtuiging), zaken verwijt die je zelf ook doet. That's all.

Dat zei ik. De boodschap was al duidelijk, dacht ik. Enfin, erop en erover!
                  Last edited by ; 22/05/2008, 14:11.

Comment

Alléé,hoe zit dat nu,niemand die ergens een testverslag heeft gelezen van een A5 1.8Tfsi????
                    Is die al beschikbaar? Ik volg de autopers toch ook redelijk goed, en 'k heb er ook nog niks over gelezen. Ze zijn al bestelbaar, ja, maar misschien worden ze nog niet geproduceerd?

Comment

Is die al beschikbaar? Ik volg de autopers toch ook redelijk goed, en 'k heb er ook nog niks over gelezen. Ze zijn al bestelbaar, ja, maar misschien worden ze nog niet geproduceerd?
                      Ja,ik heb de mijne eind november vorig jaar besteld en was voorzien einde maart,dan eind juni,dan produktieweek 42 en nu uiteindelijk tot op heden week 33.??
                      Het enige is dat ik nergens een testverslag vind en denk dat er in Duitsland toch al enkele moeten rondrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                        Aahh .. de Bmw/Audi discussies
                        Feit: beide prachtige auto's, de achterlichten van de 3 coupe zijn gewoon de mooiste ooit, de Audi is in zijn geheel de mooiste ooit. Zalige auto's als je een van beide hebt dan ben je gewoon een gelukkig mens.
                        Ivm mijn A5, ik ben blijkbaar één van de eerste (of eerste) in belgiê met een trekhaak erop (voor mijn fietsendrager)
                        Zalig, twee weken geleden flopte dat ook in mijn hoofd, toen ik elders wilde gaan fietsen dan rond de kerktoren. Maar 'k denk dat ik nog eerder een andere wagen koop, dan een afneembare (en nog steeds zichtbare) trekhaak op de A5 installeer. 't Blijft cool om als eerste die dingen mee te maken joh.

Comment

Ja,ik heb de mijne eind november vorig jaar besteld en was voorzien einde maart,dan eind juni,dan produktieweek 42 en nu uiteindelijk tot op heden week 33.??
                          Het enige is dat ik nergens een testverslag vind en denk dat er in Duitsland toch al enkele moeten rondrijden.
                          'k Vermoed dat die versie, die slechts een klein deel van de verkoop voor zich zal nemen, ook achteruitgeschoven zal worden ten voordele van de diesels.

Comment

Oké, daar dan niet als eerste, ik zat verkeerd sorry. Maar je repliceert er wél op, terwijl je toch ook de openingspost moet hebben gelezen, terwijl zo goed als alle anderen zich onthouden van het vergelijken. Dat schetst toch wat ik wou zeggen. En je doet 't sowieso zeer vaak. Uit liefde voor het merk, en dat mag uiteraard. En af en toe valt dat hard op, en dat was de reden waarom ik het minder correct vond dat je dan iemand die ook maar zijn mening verkondigt, op een manier die jou niet vreemd is (met veel overtuiging), zaken verwijt die je zelf ook doet. That's all.

Dat zei ik. De boodschap was al duidelijk, dacht ik. Enfin, erop en erover!
                            Ik vind van mezelf niet dat ik tot in de treurnis herhaal wat voor een slechte ervaring ik heb gehad met een bepaald merk. Er is imo toch een verschil tussen een voorliefde hebben voor merk A maar ondertussen niet negatief doen over merk B, en tussen een voorliefde hebben voor merk B en niets goed kunnen zeggen over merk A. Ik ben een pro-Audi man, maar geen anti-BMW man. Soit, over de manier waarop (met veel overtuiging) ben ik helemaal akkoord, maar het sfeertje (pro / anti) is toch wel anders. Soit ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Zalig, twee weken geleden flopte dat ook in mijn hoofd, toen ik elders wilde gaan fietsen dan rond de kerktoren. Maar 'k denk dat ik nog eerder een andere wagen koop, dan een afneembare (en nog steeds zichtbare) trekhaak op de A5 installeer. 't Blijft cool om als eerste die dingen mee te maken joh.

Beste Logic, ik zal deze avond wat foto's posten, maar die afneembare trekhaak is helemaal niet meer zichtbaar als die eraf is. Noppes en niks ... zeer mooi gedaan.
                              Etron > Q8

Comment

• zit er iemand op t forum met een S5 eigenlijk? Is die levertijd ook zo volatiel ?

Comment

• Net nog een A5 met zijn LED-verlichting vooraan aan gezien. De achterlichten waren niet ontstoken. Blijkbaar horen die LED's niet tot de standverlichting? Ik vond het alleszins maar patserig om nu met die dingen op te rijden. Het was nogal, euh, klaar.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• merkenliefde

ik begrijp die merkenliefde niet...

denk je echt dat die merkenliefde wederzijds is ? ze willen alleen maar je geld hoor...

soit, je kunt idd een voorkeur hebben maar zeggen dat bijvoorbeeld een A5 beter is dan een 3 coupé of andersom is bullshit.... beiden hebben voor- en nadelen... maar geloof me, als je pakt een A5 3.0tdi quattro koopt of een 3 coupé 3.0d, dan heb je sowieso wel een dijk van een auto hoor...
                                    de rest is smaken.. et les gouts ne se discuttent pas....

ik heb ook wel een beetje voorliefde voor een merk maar uiteindelijk wegen bij mij budget, levertijd en testen door... en indien dan nog steeds weinig verschil... ja dan wint de voorliefde het maar anders...

daarom had ik een C320cdi 4matic besteld... niet omdat ik die zo wauw vindt maar omdat ze gewoon een korting gaven waar de anderen niet aan konden tippen...

ondertussen is het mogelijk dat die bestelling misschien gaat geannuleerd worden wegen uitstel levering... en dus heb ik gaan informeren naar 335i of d met leveringen voor juli !!!!

ik ga dinsdag testen... en ja een A5 zou ik ook graag hebben maar niet die wachttijden en uit stock is er ni veel (en sowieso geen automaat)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                                      ik begrijp die merkenliefde niet...

denk je echt dat die merkenliefde wederzijds is ? ze willen alleen maar je geld hoor...

soit, je kunt idd een voorkeur hebben maar zeggen dat bijvoorbeeld een A5 beter is dan een 3 coupé of andersom is bullshit.... beiden hebben voor- en nadelen... maar geloof me, als je pakt een A5 3.0tdi quattro koopt of een 3 coupé 3.0d, dan heb je sowieso wel een dijk van een auto hoor...
                                      de rest is smaken.. et les gouts ne se discuttent pas....

ik heb ook wel een beetje voorliefde voor een merk maar uiteindelijk wegen bij mij budget, levertijd en testen door... en indien dan nog steeds weinig verschil... ja dan wint de voorliefde het maar anders...

daarom had ik een C320cdi 4matic besteld... niet omdat ik die zo wauw vindt maar omdat ze gewoon een korting gaven waar de anderen niet aan konden tippen...

ondertussen is het mogelijk dat die bestelling misschien gaat geannuleerd worden wegen uitstel levering... en dus heb ik gaan informeren naar 335i of d met leveringen voor juli !!!!

ik ga dinsdag testen... en ja een A5 zou ik ook graag hebben maar niet die wachttijden en uit stock is er ni veel (en sowieso geen automaat)
                                      De S-klasse en de 3' Coupé zijn toch wel erg verschillende wagens.

Laat ons alleszins weten wat het geworden is, en wat je bevindingen zijn.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Ik vond het alleszins maar patserig om nu met die dingen op te rijden. Het was nogal, euh, klaar.
                                        Dat is de bedoeling, daarom noemen ze ook DRL (Daylight Running Lights)
                                        In het verkeer is zien en vooral gezien worden belangrijk mbt de veiligheid, met de DRL hebben ze u ten minste gezien
                                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                          Dat is de bedoeling, daarom noemen ze ook DRL (Daylight Running Lights)
                                          In het verkeer is zien en vooral gezien worden belangrijk mbt de veiligheid, met de DRL hebben ze u ten minste gezien
                                          Ik snap het wel hoor. Wist wel niet dat die dingen zo noemen.
                                          Werken die dingen eigenlijk constant, of kan je die ook afzetten?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X