Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenHeb jij eerst ene besteld en dan pas een testrit aangevraagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie 1.8 TFSI zal wel vlot genoeg rijden hoor.
Comment
-
op onderstaande link staan heel veel foto's
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIk heb voor meteoorgrijs gekozen omdat bijna iedereen zwart gaat nemen. Ik ben nu van plan om met folie ramen te verduisteren. Heeft iemand een afbeelding met verduisterde ramen.
Denk niet dat je veel auto's gaat vinden met verdonkerde vensters, misschien enkele tjoeners ....Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIk heb voor meteoorgrijs gekozen omdat bijna iedereen zwart gaat nemen. Ik ben nu van plan om met folie ramen te verduisteren. Heeft iemand een afbeelding met verduisterde ramen.
Op die zwarte is het een twijfelgeval, maar persoonlijk zou ik het niet doen. Maar het is natuurlijk jouw wagen éh..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenJa,in november vorig jaar was er nog geen enkele 1.8tfsi beschikbaar om te testen en zelfs het audi drive select systeem en dynamische stuur waren nog niet beschikbaar.Dit was pas beschikbaar na de voorstelling van de nieuwe A4.Ik had wel al gereden met de 1.8 fsi tt roadster van mijn broer en vond dit al vlot rijden,zeker na de chiptuning.Het kan alleen maar beter zeker?
ik heb dus met de a5 1.8 gereden en je kan dat in niks vergelijken met de TT hoor. Hij rijdt heel anders,daarom niet slechter maar wel anders en wat logger. Is normaal ook he want de A5 heeft 10 pk minder(dan de mijne toch) en weegt 2 a 300 kg meer. Maar ik denk niet dat je er spijt van zult hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichtenik heb dus met de a5 1.8 gereden en je kan dat in niks vergelijken met de TT hoor. Hij rijdt heel anders,daarom niet slechter maar wel anders en wat logger. Is normaal ook he want de A5 heeft 10 pk minder(dan de mijne toch) en weegt 2 a 300 kg meer. Maar ik denk niet dat je er spijt van zult hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenJa,in november vorig jaar was er nog geen enkele 1.8tfsi beschikbaar om te testen en zelfs het audi drive select systeem en dynamische stuur waren nog niet beschikbaar.Dit was pas beschikbaar na de voorstelling van de nieuwe A4.Ik had wel al gereden met de 1.8 fsi tt roadster van mijn broer en vond dit al vlot rijden,zeker na de chiptuning.Het kan alleen maar beter zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDie TT Roadster van je broer is geen FSI. Heb je ondertussen al met de A5 1.8 TFSI gereden?
Neen heb afspraak dinsdag voor de testrit.Het is eigenlijk al geleden van 1996 dat ik nog een auto met benzinemotor heb gehad,zal toch weer een aanpassing zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenBen het eens nagegaan.De TT roadster weegt 1490kg en A5 1.8 tfsi 1395 dus het zal al bij al wel meevallen.De TT waar ik het over heb is wel een S-Line en is harder afgeveerd.Had de A5 waar jij mee hebt gereden de hydraulische ophanging?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenJa die had dat dacht ik. Is ondertussen wel al even geleden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenHet is ook niet enkel gewicht dat telt he, ook de afmetingen. Met mijn TT heb ik het gevoel dat hij veel beweeglijker was. Natuurlijk, daar rij ik al 5 jaar mee en met die a5 maar een uurtje he. Begon trouwens net leuk te worden als ik m terug moest afgeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenJa,dat lijkt me niet meer dan logisch.TT is meer een sportwagen pur sang terwijl de A5 een sportcoupè is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
nice
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenWat zijn de kansen of perspectieven opdat er binnen nu en 6 maanden een nieuwe benzine versie van de A5 zou komen, ergens tussen de 1.8 en de 3.2 in. Nu zit er daar tamelijk veel verschil tussen.
Liefst een 2.0 versie of zo of 2.5.
Comment
Comment