Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeker niet binnen nu en 6 maanden. Zo'n 2.0 TFSI 211pk quattro S tronic moet da shit zijn

Comment

• Hoe staat het de laatste weken met de wachttijden? Worden die nog steeds langer of zijn ze "onder controle"?
      Ben van plan om in Oktober/November een A5 te bestellen met de bedoeling hem tegen Maart (ten laatste April) te hebben. Realistisch? Ben dan wel bereid om rekening te houden met de 'knelpuntopties', zoals panoramisch dak dat ik dan niet zou nemen enz...
      Ik wacht tot Oktober/November om te zien hoe de zaken hier evolueren, vroeger wil ik niet bestellen.

Comment

• Misschien beter dat je hem nu al besteld, dan ben je 100 % zeker dat je hem hebt tegen maart.

Ik ben dit weekend nog eens achter de mijne gaan horen,
        garage heeft vandaag naar DIeteren gebeld en mij laten weten dat hij juli geleverd wordt.

voorziene levertijd bij bestelling in januari was mei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
          Misschien beter dat je hem nu al besteld, dan ben je 100 % zeker dat je hem hebt tegen maart.

garage heeft vandaag naar DIeteren gebeld en mij laten weten dat hij juli geleverd wordt.

Ik zou hem heel graag nu al bestellen maar de afspraak was hier met vader en broer (familiebedrijfje) dat ik op eind van het jaar zou bestellen. Ik ben al blij dat ik ze heb kunnen overtuigen van een A5, dan wil ik gerust nog een half jaar wachten om te bestellen.

Ondertussen heb ik heeel veel tijd om te denken hoe ik hem wil samenstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
            Ik zou hem heel graag nu al bestellen maar de afspraak was hier met vader en broer (familiebedrijfje) dat ik op eind van het jaar zou bestellen. Ik ben al blij dat ik ze heb kunnen overtuigen van een A5, dan wil ik gerust nog een half jaar wachten om te bestellen.

Ondertussen heb ik heeel veel tijd om te denken hoe ik hem wil samenstellen
            Wie moet er nu nog overtuigd worden voor een A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
              Ja,in november vorig jaar was er nog geen enkele 1.8tfsi beschikbaar om te testen en zelfs het audi drive select systeem en dynamische stuur waren nog niet beschikbaar.Dit was pas beschikbaar na de voorstelling van de nieuwe A4.Ik had wel al gereden met de 1.8 fsi tt roadster van mijn broer en vond dit al vlot rijden,zeker na de chiptuning.Het kan alleen maar beter zeker?
              Ha das waar, ik heb de drive select ook op een A4 moeten testen omdat hij er in A5 nog niet was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                Wie moet er nu nog overtuigd worden voor een A5
                Ik alleszins niet, maar mijn vader is een fervente MB fan. Hij had liefst dat ik een nieuwe C-klasse zou kiezen. Maar heb hem uitgelegd dat ik mij liever wat bescheidener opstel en dus liever een Audi heb Elke uitleg is goed hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                  Ik alleszins niet, maar mijn vader is een fervente MB fan. Hij had liefst dat ik een nieuwe C-klasse zou kiezen. Maar heb hem uitgelegd dat ik mij liever wat bescheidener opstel en dus liever een Audi heb Elke uitleg is goed hé
                  Kiezen tussen een C klasse en een A5 is nie moeilijk he,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                    Misschien beter dat je hem nu al besteld, dan ben je 100 % zeker dat je hem hebt tegen maart.

Dat is toch weer straf,ik heb de mijne besteld 27/11/07 en hij word pas geleverd eind augustus,heb jij smeergeld gegeven of wat?

Comment

Dat is toch weer straf,ik heb de mijne besteld 27/11/07 en hij word pas geleverd eind augustus,heb jij smeergeld gegeven of wat?
                      de mijne 4/12 besteld en leveren week 40! (oktober)

Ze blijven het te gek maken bij Audi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        de mijne 4/12 besteld en leveren week 40! (oktober)

Ze blijven het te gek maken bij Audi...
                        Jij bent toch wel DE pechvogel hier.
                        Als er één iemand een medaille als steun verdient ben jij het ;-)

edit:
                        Heb een mailadres gevonden in Duitsland waar men je de specifieke produktiedatum kan zeggen
                        Mocht ik hier positief nieuws van ontvangen (ttz dat dit ook voor de Belgische klanten gedaan kan worden) laat ik het mailadres ZEKER achter.
                        Mail is vandaag verstuurt met al mijn gegevens.
                        Want in D'Ieteren weten ze nog van "niets": --> Bel maar terug eind augustus :-(
                        Last edited by E90N; 27/05/2008, 07:56.
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                          Jij bent toch wel DE pechvogel hier.
                          Als er één iemand een medaille als steun verdient ben jij het ;-)

edit:
                          Heb een mailadres gevonden in Duitsland waar men je de specifieke produktiedatum kan zeggen
                          Mocht ik hier positief nieuws van ontvangen (ttz dat dit ook voor de Belgische klanten gedaan kan worden) laat ik het mailadres ZEKER achter.
                          Mail is vandaag verstuurt met al mijn gegevens.
                          Want in D'Ieteren weten ze nog van "niets": --> Bel maar terug eind augustus :-(
                          Thx!
                          in twee weken tijd reden we nu al met een A4, A3 en nu met een écht vuile golf van 66KW!
                          Gezellig!
                          Voor het eerst in 28 jaar rij ik met een vermogen van 66KW! Alleen mijn VW kever (toen ik 18 was) deed slechter!
                          Dankuwel Audi voor de fantastische opvang van een nieuwe "premium"-klant... Dit disaster vergeet ik zeker nooit!

Comment

• Amai, dat blijft maar duren bij u :s
                            Echt om wild van te worden!

Comment

• Fak, een Golf met 66kw Beseffen ze nu zelf niet dat ze u gewoon aan het wegjagen zijn? Dat je iemand die op een A3 1.9 TDIe wacht een Golf met 66kw meegeeft tot daar aan toe, maar toch niet iemand die een A5 3.0 TDi heeft besteld

Maak je wel deftig van uw kloten? Mij zouden ze (in uw plaats) niet met die Golf naar huis moeten sturen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                Thx!
                                in twee weken tijd reden we nu al met een A4, A3 en nu met een écht vuile golf van 66KW!
                                Gezellig!
                                Voor het eerst in 28 jaar rij ik met een vermogen van 66KW! Alleen mijn VW kever (toen ik 18 was) deed slechter!
                                Dankuwel Audi voor de fantastische opvang van een nieuwe "premium"-klant... Dit disaster vergeet ik zeker nooit!
                                De mijne was ook voorzien voor week 42,heb over 2 weken het nieuws gehad van mijn dealer dat het zou zijn voor week 35???Wat betreft de vervangwagen denk ik dat het probleem bij je dealer ligt!!! Dit is voor jou misschien geen oplossing maar ik heb een stockwagen A6 avant kunnen kopen voor een prijs waar je nog geen tweedehands voor vindt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Fak, een Golf met 66kw Beseffen ze nu zelf niet dat ze u gewoon aan het wegjagen zijn? Dat je iemand die op een A3 1.9 TDIe wacht een Golf met 66kw meegeeft tot daar aan toe, maar toch niet iemand die een A5 3.0 TDi heeft besteld

Maak je wel deftig van uw kloten? Mij zouden ze (in uw plaats) niet met die Golf naar huis moeten sturen
                                  Als de A6 op onderhoud is krijgen wij een Fox, Fabia Combi (1.2) of een Golf Plus mee

En die Golf Plus meekrijgen valt mr zelden voor...

Comment

• Fak, niet grappig eigenlijk. Dat is toch niet meer serieus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                      Als de A6 op onderhoud is krijgen wij een Fox, Fabia Combi (1.2) of een Golf Plus mee

En die Golf Plus meekrijgen valt mr zelden voor...
                                      Als ze voor elke 10 A6en die ze verkocht hebben een A6 moeten kopen of leasen als vervangwagen zullen ze rap failliet zijn.

Comment

Als ze voor elke 10 A6en die ze verkocht hebben een A6 moeten kopen of leasen als vervangwagen zullen ze rap failliet zijn.
                                        Ik heb toch nooit gezegd dat ik een A6 verwacht als vervanger.

Maar als je 300km/dag bolt wil je toch wel iets robuuster en comfier dan een fox...

Zo'n Golfje voldoet prima hoor

Comment

Als ze per 10 verkochte A6'en 1 vervangwagen moeten voorzien dan scheelt er iets met hun A6'en

Comment

Working...
                                          X