Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk heb toch nooit gezegd dat ik een A6 verwacht als vervanger.
Maar als je 300km/dag bolt wil je toch wel iets robuuster en comfier dan een fox...
Zo'n Golfje voldoet prima hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichtenwie kan me helpen bij het vinden van de s5 velgen 2008 replica?
groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenIemand een foto van A5 in saharagrijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
Ik heb deze gevonden, ik vermoed dat dit saharagrijs is?
Comment
-
Ben dus gisteren zoals gezegd de A5 1.8TFSI gaan testen.Was aangenaam verrast door het sterke koppel van deze motor,hoewel hij pas echt gang maakt boven de 5000t/min.Spijtig dat de geteste uitvoering tamelijk basic is.Je moet natuurlijk geen flitsprestaties verwachten à la 3.0tdi maar al bij al vind ik het toch geen slecht geheel.
De remmen daarentegen zijn heel goed te noemen en voldoen zeker voor deze versie.
Spijtig dat ik hem niet heb kunnen testen in de door mij gekozen configuratie,vooral de hydraulische ophanging.
Heb ze wel getest op een A4 en vind dit subliem en zeker zijn geld waard.
Nu nog een paar maand geduld hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenBen dus gisteren zoals gezegd de A5 1.8TFSI gaan testen.Was aangenaam verrast door het sterke koppel van deze motor,hoewel hij pas echt gang maakt boven de 5000t/min.Spijtig dat de geteste uitvoering tamelijk basic is.Je moet natuurlijk geen flitsprestaties verwachten à la 3.0tdi maar al bij vind ik het toch geen slecht geheel.
De remmen daarentegen zijn heel goed te noemen en voldoen zeker voor deze versie.
Spijtig dat ik hem niet heb kunnen testen in de door mij gekozen configuratie,vooral de hydraulische ophanging.
Heb ze wel getest op een A4 en vind dit subliem en zeker zijn geld waard.
Nu nog een paar maand geduld hè.
Comment
-
Goh, nu kiezen...had een config gemaakt van 2.7 diesel met ene hoop opties, en een 3.2 benzine quatro 6v versie met zogoed als geen extra opties....Beide leasingprijzen ongeveer gelijk....nu nog kiezen....
Tja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichtenquote=Audi TT-boy;2720948]Heb jij ook een saharazilver getest?
saharazilver is dat het kleur op die foto hier een paar posts boven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenHeb jij ook een saharazilver getest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenIk denk het wel maar had de indruk dat hij in t'echt wat meer naar het bruine ging(meer zandkleur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichtenquote=Audi TT-boy;2720948]Heb jij ook een saharazilver getest?
Het was idd zo eentje zoals de foto maar hij lijkt wel wat donkerder afhankelijk vd zonsinval denk ik...Wel spijtig dat hij geen xenon had met bijhorende leds.Al doet dat natuurlijk niks aan het rijden zelf. Wat vond je van die servotronic? Ik vond dat wel aangenaam sturen. Zeker bij kort afdraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenTja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm
uhu
Zo een kar en dan compleet "leeg" laten lijkt me nogal "not done" eigenlijk ...
Ma bon, ieder zn goesting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenGoh, nu kiezen...had een config gemaakt van 2.7 diesel met ene hoop opties, en een 3.2 benzine quatro 6v versie met zogoed als geen extra opties....Beide leasingprijzen ongeveer gelijk....nu nog kiezen....
Tja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm
Comment
Comment