Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Als ze per 10 verkochte A6'en 1 vervangwagen moeten voorzien dan scheelt er iets met hun A6'en
    Haha,grapjas hoop van niet anders heb ik ook een probleem.Mag morgen de velgen voor de A6 gaan halen,zal dan eens wat foto's proberen te posten.Als het me niet lukt zal ik je eens komen bezoeken.

Comment

• Met al die A5 spin off modellen wacht ik nog even op de A5 A-TEAM VAN EDITION

Comment

• testen

ga vrijdag testen met A5 3.0d quattro... ben benieuwd want heb vandaag met 335d coupe gereden...

maar ik wil een automaat verdorie !!!!!!

Comment

• velgen

wie kan me helpen bij het vinden van de s5 velgen 2008 replica?

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
            Ik heb toch nooit gezegd dat ik een A6 verwacht als vervanger.

Maar als je 300km/dag bolt wil je toch wel iets robuuster en comfier dan een fox...

Zo'n Golfje voldoet prima hoor
            Wij hebben als tijdelijke vervangwagen van een audi nog nooit iets anders dan een audi meegekregen. Eén keer een TT roadster (in de zomer, 200 km gedaan ) en één keertje een audi A2 1.4 tdi (nog wel vinnig bakje eigenlijk) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
              wie kan me helpen bij het vinden van de s5 velgen 2008 replica?

groetjes

Comment

• Iemand een foto van A5 in saharagrijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                  Iemand een foto van A5 in saharagrijs?
                  kijk hier eens op, zal er zeker eentje bij staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                    kijk hier eens op, zal er zeker eentje bij staan.

http://picasaweb.google.com/brymci
                    Thanks!
                    Ik heb deze gevonden, ik vermoed dat dit saharagrijs is?

Comment

• test a5 1.8 vs 320i

Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Comment

• Ben dus gisteren zoals gezegd de A5 1.8TFSI gaan testen.Was aangenaam verrast door het sterke koppel van deze motor,hoewel hij pas echt gang maakt boven de 5000t/min.Spijtig dat de geteste uitvoering tamelijk basic is.Je moet natuurlijk geen flitsprestaties verwachten à la 3.0tdi maar al bij al vind ik het toch geen slecht geheel.
                        De remmen daarentegen zijn heel goed te noemen en voldoen zeker voor deze versie.
                        Spijtig dat ik hem niet heb kunnen testen in de door mij gekozen configuratie,vooral de hydraulische ophanging.
                        Heb ze wel getest op een A4 en vind dit subliem en zeker zijn geld waard.
                        Nu nog een paar maand geduld hè.
                        Last edited by ; 29/05/2008, 00:15. Reden: taalfout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                          Ben dus gisteren zoals gezegd de A5 1.8TFSI gaan testen.Was aangenaam verrast door het sterke koppel van deze motor,hoewel hij pas echt gang maakt boven de 5000t/min.Spijtig dat de geteste uitvoering tamelijk basic is.Je moet natuurlijk geen flitsprestaties verwachten à la 3.0tdi maar al bij vind ik het toch geen slecht geheel.
                          De remmen daarentegen zijn heel goed te noemen en voldoen zeker voor deze versie.
                          Spijtig dat ik hem niet heb kunnen testen in de door mij gekozen configuratie,vooral de hydraulische ophanging.
                          Heb ze wel getest op een A4 en vind dit subliem en zeker zijn geld waard.
                          Nu nog een paar maand geduld hè.
                          Heb jij ook een saharazilver getest?

Comment

• Goh, nu kiezen...had een config gemaakt van 2.7 diesel met ene hoop opties, en een 3.2 benzine quatro 6v versie met zogoed als geen extra opties....Beide leasingprijzen ongeveer gelijk....nu nog kiezen....

Tja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm

Comment

• quote=Audi TT-boy;2720948]Heb jij ook een saharazilver getest?[/quote]
                              Ja dat klopt.Jij ook?Dat is daarmee dat hij niet meer vooruit ging.

Comment

quote=Audi TT-boy;2720948]Heb jij ook een saharazilver getest?
                                Ja dat klopt.Jij ook?Dat is daarmee dat hij niet meer vooruit ging.[/quote]
                                saharazilver is dat het kleur op die foto hier een paar posts boven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                                  Heb jij ook een saharazilver getest?
                                  Ik denk het wel maar had de indruk dat hij in t'echt wat meer naar het bruine ging(meer zandkleur).

Comment

Ik denk het wel maar had de indruk dat hij in t'echt wat meer naar het bruine ging(meer zandkleur).
                                    iig een geweldige kleur als je ht mij vraagt. Was jammer genoeg niet beschikbaar op A4
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

quote=Audi TT-boy;2720948]Heb jij ook een saharazilver getest?
                                      Ja dat klopt.Jij ook?Dat is daarmee dat hij niet meer vooruit ging.[/quote]

Het was idd zo eentje zoals de foto maar hij lijkt wel wat donkerder afhankelijk vd zonsinval denk ik...Wel spijtig dat hij geen xenon had met bijhorende leds.Al doet dat natuurlijk niks aan het rijden zelf. Wat vond je van die servotronic? Ik vond dat wel aangenaam sturen. Zeker bij kort afdraaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                        Tja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm

uhu

Zo een kar en dan compleet "leeg" laten lijkt me nogal "not done" eigenlijk ...

Ma bon, ieder zn goesting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                          Goh, nu kiezen...had een config gemaakt van 2.7 diesel met ene hoop opties, en een 3.2 benzine quatro 6v versie met zogoed als geen extra opties....Beide leasingprijzen ongeveer gelijk....nu nog kiezen....

Geef mij dan maar de 2.7 met opties

Comment

Working...
                                          X