Zonet een okerkleurige Audi A5 3.0 TDI S line + S line exterieur gezien en ik moet zeggen, het staat hem goed
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichteniemand een idee welke velgen op de Sline staan ? trekt da op iets of ni echt ?
weet ook iemand wat de prijs is van een S5 grille (vind die veel mooier dan de gewone) ?
weet ook iemand wat de prijs is van de zijschorten ?
dat zijn deze lelijke velgen
ben een tijdje terug op ebay Duitsland zo'n grille tegengekomen voor 250 euroBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenMorgen om 10u00 mag ik hem afhalen. Eindelijk, het is dan ook nog maandag mijn verjaardag. Van een mooie cadeau gesproken. Zal nog een lange avond worden, denk dat ik vroeg ga slapen, zijn we morgen voor ik het weet.
Comment
-
Audi A5
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind van mezelf niet dat ik tot in de treurnis herhaal wat voor een slechte ervaring ik heb gehad met een bepaald merk. Er is imo toch een verschil tussen een voorliefde hebben voor merk A maar ondertussen niet negatief doen over merk B, en tussen een voorliefde hebben voor merk B en niets goed kunnen zeggen over merk A. Ik ben een pro-Audi man, maar geen anti-BMW man. Soit, over de manier waarop (met veel overtuiging) ben ik helemaal akkoord, maar het sfeertje (pro / anti) is toch wel anders. Soit ..
Enfin, niets om ons over op te winden. Ik heb mijn keuze gemaakt en ben zeer tevreden. Iemand anders maakt een andere keuze en is ook tevreden... en daar heb ik geen probleem mee gezien het geluk van iemand anders geen afbreuk doet aan mijn geluk. Ik verhuis nu naar het BMW forum alwaar ik me zal wentelen in het Grote Gelijk van gelijkgezinden
Comment
-
test
getest vandaag met A5 3.0d quattro
echt heel vette wagen... die diesel is superkrachtig en maakt zelfs een mooie sound (iets wat ik niet tegengekomen ben bij het testen van de BMW 335d en C320CDI...)
Echt heel goede wagen en met grote spijt heb ik de sleutel teruggegeven
De versnellingsbak werkte zeer prettig en nauwkeurig maar dergelijke koppelkracht vraagt toch echt een automaat; dit is echt een must op deze auto.
De tiptronic zal hier raad bieden maar ik denk dat die nieuwe Stronic pas echt perfect gaat passen bij deze mooi krachtige wagen
De B&O sound was ok maar ik vond em nu ook niet super...
Al bij al een prachtwagen en moest ie nu al de Stronic hebben dan was de bestelbon getekend !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat blauw is m'n ding niet, nooit geweest, tenzij op écht speciale modellen (RS2, S2 Coupé).
't Interieur is des te meer m'n smaak. Witgrijs leder. Dat met carbon samen is heeeeemels mooi.
@ Hein
Proficiat !! Vandaag pick-up day. Geniet ervan.
Comment
-
Ja, dat Mauritiusblauw zie 'k al liever. Da's minder "flashy". Ik heb het voor zachte blauwtinten. Mauritiusblauw is nog niet zacht, maar al minder hard in ieder geval. M'n mysticblauw op m'n vorige, da's (wat mijn smaak betreft) bijna de perfectie qua blauwe kleur. Vreemd is dat ik dan topaasblauw (GMW) zeer lelijk vind, een streepje te licht en mjah, 'k weet 't niet goed, 't ligt me niet. Alle echte donkerblauwtinten met diepgang liggen me ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, dat Mauritiusblauw zie 'k al liever.
Comment
-
SCHITTEREND !!!
Hij stond te blinken toen ik hem zaterdagmorgen ging afhalen. Dit is een van de mooiste weekends dat ik meegemaakt heb. Het is gewoon zalig om hierin rond te rijden. Hij beantwoord gewoon aan wat ik in gedachten had. En inderdaad jij krijgt veel beziens. Je ziet sommige gewoon aan hun achteruitkijkspiegel frutselen om hem toch beter te kunnen zien, ze gaan ook vlug opzij om hem daarna nog eens goed te kunnen bekijken. Ik zal wel verplicht zijn om de cruise (anders te kostelijk) te gebruiken, ik zat vlug aan 180 zonder dat ik het besefte. Hopelijk voor degene die nog moeten wachten krijgen jullie gauw goed nieuws, jullie zullen dan zelf ervaren wat voor prachtauto de Audi A5 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenSCHITTEREND !!!
Hij stond te blinken toen ik hem zaterdagmorgen ging afhalen. Dit is een van de mooiste weekends dat ik meegemaakt heb. Het is gewoon zalig om hierin rond te rijden. Hij beantwoord gewoon aan wat ik in gedachten had. En inderdaad jij krijgt veel beziens. Je ziet sommige gewoon aan hun achteruitkijkspiegel frutselen om hem toch beter te kunnen zien, ze gaan ook vlug opzij om hem daarna nog eens goed te kunnen bekijken. Ik zal wel verplicht zijn om de cruise (anders te kostelijk) te gebruiken, ik zat vlug aan 180 zonder dat ik het besefte. Hopelijk voor degene die nog moeten wachten krijgen jullie gauw goed nieuws, jullie zullen dan zelf ervaren wat voor prachtauto de Audi A5 is.
Welke motorisatie heb jij?
Comment
Comment