Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
    SCHITTEREND !!!

Hij stond te blinken toen ik hem zaterdagmorgen ging afhalen. Dit is een van de mooiste weekends dat ik meegemaakt heb. Het is gewoon zalig om hierin rond te rijden. Hij beantwoord gewoon aan wat ik in gedachten had. En inderdaad jij krijgt veel beziens. Je ziet sommige gewoon aan hun achteruitkijkspiegel frutselen om hem toch beter te kunnen zien, ze gaan ook vlug opzij om hem daarna nog eens goed te kunnen bekijken. Ik zal wel verplicht zijn om de cruise (anders te kostelijk) te gebruiken, ik zat vlug aan 180 zonder dat ik het besefte. Hopelijk voor degene die nog moeten wachten krijgen jullie gauw goed nieuws, jullie zullen dan zelf ervaren wat voor prachtauto de Audi A5 is.

Geweldig
    Foto's of stel je hem niet voor in "Mijn Auto"?
    Wel voorzichtig zijn hé

Comment

• Dit is mijn configuratie

Audi A5
      2.7 TDI Multitronic
      Meteoorgrijs
      Milano leder zwart
      Alu velgen 10 V-design
      audi soundsysteem
      Electrische zetels
      Gsm pre-installatie armsteun
      inleg aluminium
      pack intenso
      pack lounge
      zonder kentekens

Heb nog geen tijd gehad om foto's te nemen, was altijd op baan

Van zodra het kan neem ik zeker foto's .

Comment

• Allez Heintje,proficiat!
        en nu... genieeeeeeeeeeeten!!!!

Comment

• Vandaag op de E17 ter hoogte van Deinze een grijze S5 achter mij gehad... Fenomenaal prachtig!

Comment

Dit is mijn configuratie

Audi A5
            2.7 TDI Multitronic
            Meteoorgrijs
            Milano leder zwart
            Alu velgen 10 V-design
            audi soundsysteem
            Electrische zetels
            inleg aluminium
            pack intenso
            pack lounge
            zonder kentekens

Dit is nu bijna identiek aan mijn config, buiten het audi soundsysteem en dat ik geen electrische zetels heb, wel sportzetels.
            Ik bestelde op 2 januari, levertijd oorspronkelijk "mei", productieweek lang op ff gestaan, een maand geleden was het plots wk 42, 3 weken geleden weer week 32.
            Intussen nog niet opnieuw gevraagd. Die van u is dus een dikke maand te laat? Zou al blij zijn als ik hem maar een maand later kreeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

edit:
              Heb een mailadres gevonden in Duitsland waar men je de specifieke produktiedatum kan zeggen
              Mocht ik hier positief nieuws van ontvangen (ttz dat dit ook voor de Belgische klanten gedaan kan worden) laat ik het mailadres ZEKER achter.
              Mail is vandaag verstuurt met al mijn gegevens.(
              Gisteren mailtje terug gekregen:
              Nu nog wachten op ECHT nieuws natuurlijk ...

Thank you for contacting us with your query.

A representative of the Audi Organisation will contact you as soon as possible regarding your matter.

Yours sincerely

i. V. Anika Tannebaum i. A. Christine Winkler

AUDI AG
              International Customer Services
              85045 Ingolstadt
              Sintruin till I die

Comment

• Zou wel goed zijn moest je langs die weg je productiedatum te weten kunt komen.

Begin vorige week een email gestuurd naar m'n verkoper om te vragen of ze al meer wisten, volgens mijn bestelbon zou ik hem volgend maand hebben ... maar tot op heden geen antwoord
                Gisteren naar hun algemene mail een email gestuurd, ook (nog) geen reactie.
                Leuk hé
                Zal uiteindelijk dan wel eens moeten bellen, maar heb gewoon alles liever op papier of mail ...
                Misschien is het de bedoeling dat ik het persoonlijk op m'n blote knieën kom vragen, dat kan ook natuurlijk
                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                  Zou wel goed zijn moest je langs die weg je productiedatum te weten kunt komen.

Begin vorige week een email gestuurd naar m'n verkoper om te vragen of ze al meer wisten, volgens mijn bestelbon zou ik hem volgend maand hebben ... maar tot op heden geen antwoord
                  Gisteren naar hun algemene mail een email gestuurd, ook (nog) geen reactie.
                  Leuk hé
                  Zal uiteindelijk dan wel eens moeten bellen, maar heb gewoon alles liever op papier of mail ...
                  Misschien is het de bedoeling dat ik het persoonlijk op m'n blote knieën kom vragen, dat kan ook natuurlijk
                  De alomgekende audi-service dus...

Comment

• Vandaag via officieuse weg gehoord dat mijn productieweek 32 zou worden...Dat is toch al beter dan 36!

Comment

Dit is mijn configuratie

Audi A5
                      2.7 TDI Multitronic
                      Meteoorgrijs
                      Milano leder zwart
                      Alu velgen 10 V-design
                      audi soundsysteem
                      Electrische zetels
                      inleg aluminium
                      pack intenso
                      pack lounge
                      zonder kentekens

Heintje proficiat hé,maar waar blijven die fucking foto's.Genoeg gereden foto's NU

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                        Idd zeer knappe bak!
                        Vraag me af in welk segment hij zich positioneert ... concurrentie van de 3 coupé of eerder de 6 serie?

Ik krijg al bijna spijt dat ik niet langer heb gewacht voor m'n beslissing te nemen ... al zal audi kennende een niet zo aantrekkelijke diesel hebben als de 335d
                        Ik heb juist testritten achter de rug met AUDI A5 - 3.00 TDI en de BMW 335d coupé, gewoonweg geen vergelijking mogelijk noch qua prestaties noch qua rijplezier. Het enige verschil is de prijs maar als je bij de AUDI een automaat bijbesteld komt hij duurder uit dan de BMW

Comment

• Volgens mijn dealer is die van mij al goedgekeurd, maar nog niet ingepland ... dus nog geen P-datum
                          Vanaf week 28 zouden ze er "kunnen" aan beginnen, in dat geval zit hij goed op schema.
                          Zolang er geen echte productiedatum is ben ik nog van niks zeker.

Comment

Volgens mijn dealer is die van mij al goedgekeurd, maar nog niet ingepland ... dus nog geen P-datum
                            Vanaf week 28 zouden ze er "kunnen" aan beginnen, in dat geval zit hij goed op schema.
                            Dat ziet er dus goed uit op eerste zicht ...
                            Nog een kleine maand wachten ...
                            Sintruin till I die

Comment

Volgens mijn dealer is die van mij al goedgekeurd, maar nog niet ingepland ... dus nog geen P-datum

Wanneer had je hem besteld? En wat was je levertijd op de bestelbon?

Greets.

Comment

• begin februari besteld
                                op bestelbon staat levering in juli
                                was een volledig nieuwe bestelling, dus geen die al in bestelling stond van de garage en ook geen aanpassingen aan de config doorgegeven nadien.

Comment

begin februari besteld
                                  op bestelbon staat levering in juli
                                  was een volledig nieuwe bestelling, dus geen die al in bestelling stond van de garage en ook geen aanpassingen aan de config doorgegeven nadien.

Ah dan zijn ze op tijd voor jou. (is misschien een goed teken)
                                  Mijne is besteld half Maart. Levering: Sept/Oktober.

grts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk Berichten
                                    Ah dan zijn ze op tijd voor jou. (is misschien een goed teken)
                                    Mijne is besteld half Maart. Levering: Sept/Oktober.

grts.

maak daar maar EIND oktober van !
                                    ik heb 8 maart besteld en zou ten vroegste half oktober levering hebben

wacht nog op antwoord uit duitsland voor definitieve datum
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                      Heintje proficiat hé,maar waar blijven die fucking foto's.Genoeg gereden foto's NU
                                      Indien het dit weekend wat beter weer is zal ik eens wat foto's maken, misschien kunnen jullie me vertellen hoe ik deze op dit forum kan plaatsen. Ik heb al gezocht, maar ik vind het niet direct terug hoe ik dat moet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        maak daar maar EIND oktober van !
                                        ik heb 8 maart besteld en zou ten vroegste half oktober levering hebben

wacht nog op antwoord uit duitsland voor definitieve datum
                                        Maak je toch geen illusies! Die van ons is sedert december besteld en komt normaal pas week 40! (oktober).
                                        Enkel als mijn interne info klopt komt ie misschien 1 maandje vroeger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                          Maak je toch geen illusies! Die van ons is sedert december besteld en komt normaal pas week 40! (oktober).
                                          Enkel als mijn interne info klopt komt ie misschien 1 maandje vroeger...
                                          Ik maak me geen illusies, je moet goed lezen:
                                          Ik antwoord op iemand anders die NA mij bestelde en september als eventuele leverdatum kreeg ;-)
                                          Trouwens tot sommigen hier op het forum heb ik tijd en geduld genoeg !
                                          Ondertussen hebben we de tijd voor de omheining en houten poort te plaatsen en de kasseien
                                          Nu is het nog een beetje een modderpoel op de bouw....
                                          Last edited by E90N; 06/06/2008, 23:58.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X