Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk maak me geen illusies, je moet goed lezen:
Ik antwoord op iemand anders die NA mij bestelde en september als eventuele leverdatum kreeg ;-)
Trouwens tot sommigen hier op het forum heb ik tijd en geduld genoeg !
Ondertussen hebben we de tijd voor de omheining en houten poort te plaatsen en de kasseien
Nu is het nog een beetje een modderpoel op de bouw....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtensorry, ik reageerde eigenlijk op de uitspraak van "Wiemaghetweten" ...
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenhunk? was net wat aan't prullen op de configurator van Audi.be en wat merk ik?
Bij de A5 staat de 3.0 er niet meer tussen?! Iemand die hier meer over weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenBij mij staat hij er gewoon tussen hoor. Zelfs de 3.0l TDi Tiptronic staat er ondertussen in bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenIndeed hier ook, twee 3.0 erbij, 240pk Tip6 quatro, en 211pk Tip6 quatro, hmmm vreemd...minder pk...
211pk-versie: €2.478,00
240pk-versie: €4.957,00
Voor dat geld kan je al een aantal mooie opties extra nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDat is voor de BIV.
En idd,nu staat de 3.0 er wel weer bizarre s**t...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWow niet slecht voor een dieseltje
Is dat veel verschil tov stock?
Die Milltek is de oplossing om enerzijds de iets te kleine uitlaatjes (verhoudingsgewijs toch) te vervangen, en daarbij ook nog eens dat geluid erbij krijgt. 't Enige wat ik me afvraag is hoeveel ze van de uitlaatlijn vervangen, en of je hiermee nog door de keuring geraakt. En hoe zoiets dan stationair klinkt. Ik vrees dat je dan wel de diesel afkomst zal horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten"Wiemaghetweten" zal het weten maar niet voor oktober of november vrees ik.
Blijkbaar is(was) er meer een probleem bij de meer gevraagde modellen en niet bij S5-modellen.
We zullen zien. Zal het wel melden als ik iets meer verneem. ('t is nog lang).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenVet die Milltek uitlaat! Geeft echt wel een knap geluid voor een diesel.
Klein bier vergeleken met de wachttijden van Audi eh. ('t is hier zo stil, ik dacht dat pijnpunt nog eens aan te halen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDat is voor de BIV.
Ik vraag me af wat de wachtende 2.7TDI rijders daarvan vinden, ik kan me inbeelden dat er nu een paar zullen vloeken. Een Quattro met Tiptronic (moet dat niet S-tronic zijn? ) is een geheel andere auto die relatief gezien niet zoveel duurder is...
Comment
Comment