Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeg hem dan ook maar dat hij een schitterende keuze gemaakt heeft Een S5 staat schitterend in dat rood. Een S5 is een schitterende keuze, een rode S5 is nog schitterender. Zeker met die velgen Close to perfection
Zeg hem dan ook maar dat hij een schitterende keuze gemaakt heeft Een S5 staat schitterend in dat rood. Een S5 is een schitterende keuze, een rode S5 is nog schitterender. Zeker met die velgen Close to perfection
Ook knappere velgen @caoimhin
Sorry, je volste recht om net de S5 velgen de knapste te vinden. Maar nu ik er al zolang op zit te kijken, vind ik het één van de mottigste velgen die je kan nemen. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.
Ik zit al een tijdje te broeden welk additioneel setje velgen te nemen. Ik ben er nog niet helemaal uit, zeker is wel dat oftewel de huidige V-design, oftewel het nieuwe setje in het antraciet zal komen.
Comment