Vandaag weer eens leuk nieuws van de dealer: productieweek nog maar eens een week later 37 ipv 36
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk BerichtenVoor wat het de lezer waard is.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Audi zijn wachttijden voor de A5 inmiddels met 6 weken verkort heeft en dat er ieder week ingehaald wordt. Dit is gerealiseerd door slimmer om te gaan met het productieproces.
Dus beste Beltar omdat ik ervan uit ga dat deze informatie, net als de eerder door mij geplaatste info klopt, komt eind augustus een eind aan je lange wachten en kan het genieten beginnen.Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVandaag weer eens leuk nieuws van de dealer: productieweek nog maar eens een week later 37 ipv 36Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk BerichtenVoor wat het de lezer waard is.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Audi zijn wachttijden voor de A5 inmiddels met 6 weken verkort heeft en dat er ieder week ingehaald wordt. Dit is gerealiseerd door slimmer om te gaan met het productieproces.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenEn welke betrouwbare bron is dit? Is dit bevestigd door een 2e bron?
Mijn produktiedatum ligt nu vast op week 27 ipv.week 33.
Er is maar 1 probleemke,de garage is gesloten tijdens de 3 laatste weken van juli en 3 augustus vertrek ik op verlof voor 2 weken.
Zou ik mijn verlof annuleren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKunde die niet ergens anders laten leveren?? Toch belachelijk dat zij volledig sluiten ..
dat is niet echt service zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKunde die niet ergens anders laten leveren?? Toch belachelijk dat zij volledig sluiten ..
Ik wacht nu toch al zo lang en zal dan misschien liever terugkomen uit verlof.
Het is dan toch maar om in mijn garage te staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtendat is niet echt service zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenOla bekijk hier juist Jimmy69 zijn locatie eens... Die A5 ga ik dan (hopelijk) regelmatig eens tegenkomen Waar juist in Opwijk gaat die te spotten zijn?
Ergens tussen de Kloosterstraat en de Nanovestraat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenMoet toch kloppen heb zonet naar mijn dealer gebeld en heb goed nieuws gekregen.
Er is maar 1 probleemke,de garage is gesloten tijdens de 3 laatste weken van juli en 3 augustus vertrek ik op verlof voor 2 weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenMoet toch kloppen heb zonet naar mijn dealer gebeld en heb goed nieuws gekregen.
6 weken vroeger zou fantastisch zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIk merk als ik mijn richtingaanwijzers gebruik de ledverlichting minder fel zijn. Kan ik dit veranderen ?
Is dus zeker een normaal verschijnsel heintjeSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenWanneer heb jij besteld als ik vragen mag ,de mijne is voorzien voor oktober
6 weken vroeger zou fantastisch zijn.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIk merk als ik mijn richtingaanwijzers gebruik de ledverlichting minder fel zijn. Kan ik dit veranderen ?
Wat je wel kan doen zijn de standlichten opzetten (LED's + achterlichten), dan zouden de LED's wél moeten blijven braden als je de richtingaanwijzers gebruikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenIs ook op te lossen met een HEX-CAN kabel en de laatste versie van de VAGCOM software
1 code veranderen en de LED's blijven op volle kracht brandenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenWanneer heb jij besteld als ik vragen mag ,de mijne is voorzien voor oktober
6 weken vroeger zou fantastisch zijn.
Ik weet nu niet of dat enig verschil uitmaakt voor de productiedatum maar deze versie was wel later verkrijgbaar.
Wanneer heb jij besteld en welke versie?
Comment
Comment