Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Heb jij die spullen want met dezelfde accessoires kun je ook de "biep" activeren bij het sluiten van de auto.
    Heb de kabel nog niet, maar ga hem wel bestellen zodra ik weet wanneer de wagen bij de dealer zal zijn.
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Heb jij die spullen want met dezelfde accessoires kun je ook de "biep" activeren bij het sluiten van de auto.
      Kunnen ze dit niet doen in de garage ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
        Kunnen ze dit niet doen in de garage ?

Ik weet niet of ze dit "willen" doen want officieel is die "biep" illegaal in Europa
        In de Ustates nates mag dit wel vandaar dat het dus programmeerbaar is ;-)
        Sintruin till I die

Comment

• Besteld half maart 2,7TDI , als ik mij niet vergis was de 1,8TFSI pas verkrijgbaar vanaf eind Feb. Jimmy69
          Last edited by ; 19/06/2008, 21:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
            Besteld half maart 2,7TDI , als ik mij niet vergis was de 1,8TFSI pas verkrijgbaar vanaf eind Feb. Jimmy69
            Neen,dan klopt jouw informatie niet want de 1.8 TFSI was te bestellen vanaf eind oktober.
            Het is wel zo dat je de adaptieve vering en de dynamische stuurinrichting maar pas kon
            verkrijgen op de A5 vanaf half december, heb mijn configuratie toen nog aangepast en
            deze optie er dadelijk bijgenomen.

Comment

• levertermijn

zyn er al personen op dit forum die in januari hun a5 besteld hebbn en deze al geleverd is(of voor binnekort)?

mvg

Comment

• Ik heb mijne besteld op 15 januari maar nog steeds geen nieuws uit Duitsland,
                ze hebben mij in mei verteld dat het juli ging worden, ben eens benieuwd.
                Heb vorige week nog eens gebeld en volgens Dieteren wordt 'm in juli geleverd.
                Weet iemand vanaf wanneer ze een productie week kunnen zien,
                volgens mijn dealer krijgen zij een berichtje vanaf wanneer de status veranderd.
                dit kan ook zijn omdat ze mijn bellen beu zijn ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                  Ik heb mijne besteld op 15 januari maar nog steeds geen nieuws uit Duitsland,
                  ze hebben mij in mei verteld dat het juli ging worden, ben eens benieuwd.
                  Heb vorige week nog eens gebeld en volgens Dieteren wordt 'm in juli geleverd.
                  Weet iemand vanaf wanneer ze een productie week kunnen zien,
                  volgens mijn dealer krijgen zij een berichtje vanaf wanneer de status veranderd.
                  dit kan ook zijn omdat ze mijn bellen beu zijn ;-)
                  ze liegen dat ze zwart zien...
                  Bij mij zegden ze 28 april dat mijn auto vermoedelijk in mei er ging zijn... Het wordt dus oktober.

Comment

• Is er iemand die een firma in de streek van Aalst weet zijn die auto's manueel wast ? Zelf zit ik in een rolstoel en zelf wassen kan dus niet, tot nu carwash.

Comment

• hoewel ik de LEDs van de A5 't knapst gedesigned vind (tov R8, A4, etc....), er reed daarnet een zwarte A5 zonder z'n LEDs aangeschakeld achter me aan en 't zag er eigenlijk zonder die LEDs even dik / minder pimp uit. Beetje in de trant van less is more.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        ze liegen dat ze zwart zien...
                        Bij mij zegden ze 28 april dat mijn auto vermoedelijk in mei er ging zijn... Het wordt dus oktober.
                        Mijn tante heeft hare A5 besteldt in januari; en wordt pas geproduceerd in oktober

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                          zyn er al personen op dit forum die in januari hun a5 besteld hebbn en deze al geleverd is(of voor binnekort)?

mvg
                          Euh ja, besteld midden januari en tot ieders verbazing geleverd einde maart wat voor mij trouwens veel te vroeg was door een lopend leasing contract tot mei. Een beetje vreemd en triest dat je zelfs ziet dat ze bij anderen (mij) 2 maanden te vroeg leveren en daardoor ook problemen veroorzaken. De garagist vond het ook een vreemde situatie want op dat moment moest er bijvoorbeeld nog steeds een A5 binnenkomen die besteld was in augustus.

Kortom, ik denk dat er van die verwachte levertermijnen zelden of nooit iets klopt maar het is uiteraard veel vaker in je nadeel dan in je voordeel.

EDIT : het gaat bij mij om de 2.7 163 pk én zonder panoramisch schuifdak omdat ik verwittigd werd dat dit de levertermijn zou omzeep helpen. Verder met een hele hoop toeters en bellen qua opties dus echt geen verklaring waarom ik hem zo vroeg had..
                          Last edited by ; 21/06/2008, 12:43.

Comment

Is er iemand die een firma in de streek van Aalst weet zijn die auto's manueel wast ? Zelf zit ik in een rolstoel en zelf wassen kan dus niet, tot nu carwash.

www.wax-it.be ?

allez, t is ni echt naast aalst, ma bon, ge hebt nen auto he

En steek zo een spel alstublieft ni binnen bij een paar pakistanen die uw kar wassen voor 10€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              www.wax-it.be ?

allez, t is ni echt naast aalst, ma bon, ge hebt nen auto he

En steek zo een spel alstublieft ni binnen bij een paar pakistanen die uw kar wassen voor 10€
                              Volgens mij worden er hier geen auto's gewassen of vergis ik me

Comment

Volgens mij worden er hier geen auto's gewassen of vergis ik me

Bij wax-it?

Ik denk het wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                  Mijn tante heeft hare A5 besteldt in januari; en wordt pas geproduceerd in oktober
                                  Voltooide deelwoorden eindigen niet op dt.

Comment

• Ben juist nog eens langs de garage geweest om te horen of er al een productiedatum bij mijn A5je staat, die normaal in mei geleverd ging worden.
                                    Heb te horen gekregen dat de levering zeker niet in juli zal zijn,
                                    lap weeral een maandje erbij.
                                    Het begint stilaan mijn voeten uit te hangen, had hem beter zoals al mijn
                                    vorige auto's gewoon in Duitsland gehaald.

Comment

• @ viperman:

Gij al iets gehoord betreffende de produktiedatum en levering ?
                                      Sintruin till I die

Comment

Ben juist nog eens langs de garage geweest om te horen of er al een productiedatum bij mijn A5je staat, die normaal in mei geleverd ging worden.
                                        niet voor week 36

Comment

Ben juist nog eens langs de garage geweest om te horen of er al een productiedatum bij mijn A5je staat, die normaal in mei geleverd ging worden.
                                          Normaal gezien zouden ze nu moeten weten waar hij gemaakt gaat worden,bij mij stond er nu een I bij voor Ingolstadt maar de juist produktiedag of datum stond er nog niet bij.

Comment

Working...
                                          X