Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tis echt grof..wy hebbn ook in januari besteld en gingen vorige week eens kijkn(normaal stond hy voor eind juni-begin juli..), nog steeds "FF" op pc en tkan zyn dat hy 1 of mss 2maanden "vertraging" heeft

Comment

• Kijk eens goed naar wat er in mijn handtekening staat! En nus is de productie voorzien voor week 36!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        @ viperman:

Gij al iets gehoord betreffende de produktiedatum en levering ?
        Nee, sinds mijn telefonisch contact met de garage begin van de maand niks meer gehoord.
        Toen klonk het dat ze er in principe week 28 konden aan beginnen, maar niks zeker.

Volgende week maandag heb ik effe tijd om langs te gaan, als ze dan nog niks weten zal het zeker niet voor juli zijn. (Ik meen te weten dat ze de productiedatum 3 weken of voorhand weten?)

Hier op het forum heeft iemand een A4 MT besteld op dezelfde dag als ik mijn A5, en die heeft nu een voorlopige productiedatum van week 34 ofzoiets gekregen

Heb er dus weinig hoop op dat die van mij nog op schema zit.
        Ik laat hier zeker iets weten.
        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Vandaag heb ik in Turnhout een A5 gespot waarvan de eigenaar blijkbaar niet kon kiezen tussen een witte of een zwarte, dus werd het een witte maar dan met het dak, motorkap én kofferklep in het zwart gespoten. Zonde
          AutoMinded.be

Comment

• Zo een beetje zoals de auto in je avatar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
              Vandaag heb ik in Turnhout een A5 gespot waarvan de eigenaar blijkbaar niet kon kiezen tussen een witte of een zwarte, dus werd het een witte maar dan met het dak, motorkap én kofferklep in het zwart gespoten. Zonde
              Nog niet zien rijden. Er staat wel een knappe zwarte aan de nieuwe kaai. Mooie wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Zo een beetje zoals de auto in je avatar?
                Ik wist dat die ging komen

Die heeft wel geen volledig zwart koffer en dak he, en op een of andere manier staat zo'n extraverte en aggressieve styling wél bij een 1 coupé maar niet bij een A5. Hoedanook, zelfs op een 1 zou ik hem zo nooit nemen.

AutoMinded.be

Comment

• Heb hem ook al in Turnhout zien rijden,
                  trekt op niks. remklauwen rood gespoten, gaas in de onderbumper rood.
                  Echt een voorbeeld hoe je een mooie auto kunt verkloten.
                  Die bij de nieuwe kaai is een zwarte s-line

Comment

• Heb vandaag nog eens getelefoneerd met de verkoper.
                    Het is nu definitief hij word geproduceerd volgende week,nu staat er zelfs
                    een productienummer bij.
                    Naar verluid staan er nu zelfs quota op het aantal bestellingen die ze dit jaar
                    nog geleverd krijgen!!!!
                    Zodoende kan mijn dealer nog 7 A5 verkopen dit jaar en nog 9 A4,dus wie nog iets wil
                    geleverd krijgen dit jaar zal snel moeten zijn.
                    Ah ja de A5 1.8TFSI wordt voorlopig niet meer geproduceerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                      Heb vandaag nog eens getelefoneerd met de verkoper.
                      een productienummer bij.
                      Naar verluid staan er nu zelfs quota op het aantal bestellingen die ze dit jaar
                      nog geleverd krijgen!!!!
                      Zodoende kan mijn dealer nog 7 A5 verkopen dit jaar en nog 9 A4,dus wie nog iets wil
                      geleverd krijgen dit jaar zal snel moeten zijn.
                      was er hier niet iemand die een 1.8 TFSI in bestelling had staan?

Comment

• Ja, den Jimmy zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ja, den Jimmy zelf
                          Uw Babette zal een paar dagen ouder zijn dan mijn A5 haha

Comment

• Ze kunnen mss eens samen gaan spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Ze kunnen mss eens samen gaan spelen
                              Ha ja dat is nog eens een gedacht,mag mijn vrouw hare A6 ook mee komen spelen?

Comment

• Kom op hé Gaylords!

Comment

• Ontopic:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    Kom op hé Gaylords!
                                    Ha dat is den A4 die we nog mankeren.
                                    Dan is het van A3,van A4,van A5 enz.

Comment

• Kzal de B5 nemen, want op ne oude fiets leert ge het beste rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Heb vandaag nog eens getelefoneerd met de verkoper.
                                        een productienummer bij.
                                        proficiat !!

Ja, ik zag het daarnet in CC al, de 1.8TFSI staat er niet meer in.
                                        Zal waarschijnlijk gewoon vervangen worden door de 2.0TFSI ... meer pk's maar minder CO2 uitstoot en zelfs minder verbruik?
                                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                          proficiat !!

Ja, ik zag het daarnet in CC al, de 1.8TFSI staat er niet meer in.
                                          Zal waarschijnlijk gewoon vervangen worden door de 2.0TFSI ... meer pk's maar minder CO2 uitstoot en zelfs minder verbruik?
                                          Dank u.
                                          Of hij effectief vervangen word door de 2.0TFSI weet ik niet.
                                          Het is wel zo dat je vanaf nu als je een A5 wil bestellen met een viercilinder benzinemotor het de 2.0TFSI zal zijn.
                                          Sh..t ik kan niet meer wijzigen.
                                          Last edited by ; 24/06/2008, 22:38. Reden: tikfout

Comment

Working...
                                          X