Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, hij wordt effectief vervangen door de 2.0tfsi. Iedereen die nu nog 'n 4 cylinder benzine motor wilt moet de 2.0 kopen.
    -

Comment

• Is de mindere uitstoot en het minder verbruik (??) de enige reden waarom ie geschrapt wordt?

Comment

• Verbruikt de 2.0 echt minder? Straf. Maar is het dan de 170 of 200 pk?

Comment

• Hopelijk 211

Comment

• Yep 211 pk
            -

Comment

• 1.8 TFSI, 2.0 TFSI FW

0-60 - 8.4 , 6.9
              Max Torque - 250 , 350
              BHP - 170 , 211
              CO2 - 169 , 154
              MPG - 39.8 , 42.8

Effe omrekenen: dus verbruik - 7.1l , 6.6l
              komt door het valvelift systeem, dat de 1.8 niet heeft

211pk op de voorwielen
              er komt ook een quattro versie, over een eventuele MT of Tip is nog niks geweten.
              Kost wel iets van een 3K euro meer als de 1.8 meen ik te kunnen afleiden.
              Last edited by viperman; 25/06/2008, 01:18.
              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Blijf erbij, 2.0 TFSI + Quattro + S-tronic + S line (exterieur) = geil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Blijf erbij, 2.0 TFSI + Quattro + S-tronic + S line (exterieur) = geil
                  Was het een 2 liter v6 biturbo, dan zou het absoluut "geil" geweest zijn. Maar met viercilinder geluid, laten we het dan maar houden op "heet", ipv "geil".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                    1.8 TFSI, 2.0 TFSI FW

0-60 - 8.4 , 6.9
                    Max Torque - 250 , 350
                    BHP - 170 , 211
                    CO2 - 169 , 154
                    MPG - 39.8 , 42.8

Effe omrekenen: dus verbruik - 7.1l , 6.6l
                    komt door het valvelift systeem, dat de 1.8 niet heeft

211pk op de voorwielen
                    er komt ook een quattro versie, over een eventuele MT of Tip is nog niks geweten.
                    Kost wel iets van een 3K euro meer als de 1.8 meen ik te kunnen afleiden.
                    Waar haal jij deze informatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Was het een 2 liter v6 biturbo, dan zou het absoluut "geil" geweest zijn. Maar met viercilinder geluid, laten we het dan maar houden op "heet", ipv "geil".
                      Ik hou van die 2.0 TFSI'kes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        Waar haal jij deze informatie?

pagina 43 & 44
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Ik ben langs de garage geweest om info te vragen (je hoort en leest zoveel) over de levering van de A5

De mijne was voorzien voor okt 08 maar het ziet er niet rooskleurig uit (besteld maart 0

Nu bestellen (juni)is levering in maart 09
                          er worden blijkbaar 1800 stuks per maand gemaakt en er worden er wereldwijd meer dan 3000/maand verkocht!!
                          De introduktie van de 2.0tfsi is ook uitgesteld net als voor de 2.0tdi
                          Eerst gaan ze de al bestelde wagens proberen te leveren.

Ze doen er alles aan om de prod. op te voeren ,
                          net zoals bij de R8 : daar was het onlangs nog in maart 08 bestellen de levering was dan voor half 09
                          Als men nu besteld is de levering eind 08. een serieuze vermindering zou ik zeggen!
                          Last edited by ; 28/06/2008, 13:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                            Ik ben langs de garage geweest om info te vragen (je hoort en leest zoveel) over de levering van de A5

De mijne was voorzien voor okt 08 maar het ziet er niet rooskleurig uit (besteld maart 0

er worden blijkbaar 1800 stuks per dag gemaakt en er worden er wereldwijd meer dan 3000/dag verkocht!!

net zoals bij de R8 : daar was het onlangs nog in maart 08 bestellen de levering was dan voor half 09
                            Als men nu besteld is de levering eind 08. een serieuze vermindering zou ik zeggen!

3000/dag verkopen, dat zal wel een beetje (veel) overdreven zijn

Comment

• Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat ze er 1800 per dag maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                                Ik ben langs de garage geweest om info te vragen (je hoort en leest zoveel) over de levering van de A5

er worden blijkbaar 1800 stuks per dag gemaakt en er worden er wereldwijd meer dan 3000/dag verkocht!!

Voor wie het interssert hieronder de verkopen in Nederland vanaf 2007
                                2007
                                mei - 5
                                juni - 17
                                juli - 34
                                augustus - 46
                                september - 31
                                oktober - 80
                                november - 45
                                december - 2 (waarvan 1 van mij )

2008
                                januari - 133
                                februari - 96
                                maart - 80
                                april - 72
                                mei -76

Totaal in 2007 260 stuks
                                Totaal in 2008 per eind mei 457 stuks
                                Totaal in 13 maanden 717 stuks
                                Gemiddelde verkoop per dag 3 stuks

Comment

• Hallo kroket
                                  Suzukagrau + 21" MTM Bimoto =

Comment

• Comment

• Meer Weiss dan Grau, maar bon...
                                      Ik vind die shadowlook nog het best passen op dergelijke kleuren, maar de velgen zie ik liever een maatje kleiner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                          3000/dag verkopen, dat zal wel een beetje (veel) overdreven zijn
                                          Jongens het gaat hier wel over "wereldwijd" niet over die paar in belgie en nederland!!

Comment

Working...
                                          X