Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zijn er dus een miljoen per jaar volgens u? ->

Comment

• en vandaag x gebeld na verkoper.. er is eindelijk een productieweek nl 41( terwyl levering normaal eind juni begin juli voorzien was) :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Dat zijn er dus een miljoen per jaar volgens u? ->
        200 (werkende dagen)x1800=360000 is geen miljoen he
        het gaat er maar om ze kunnen niet volgen .

Comment

• Die 21 inchers zijn te groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
            Jongens het gaat hier wel over "wereldwijd" niet over die paar in belgie en nederland!!
            Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
            200 (werkende dagen)x1800=360000 is geen miljoen he
            het gaat er maar om ze kunnen niet volgen .
            Bij Audi werken ze bijna overal 7 dagen op 7 hoor Al gaan ze er in het weekend per dag wel minder maken dan op een gemiddelde weekdag. Laten we dan ff denken dat ze op een dag in het weekend de helft maken dan wat ze op een weekdag maken.

Maken: 52 x 6 x 1800 = 561.600
            Bestellen: 52 x 6 x 3000+ = minstens 936.000

Geloof wat je wil, maar dit wordt er wereldwijd zeker niet besteld of gemaakt op een jaar .. Mijn vader schoot trouwens in de lach toen hij het hoorde (werkt bij Audi).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
              en vandaag x gebeld na verkoper.. er is eindelijk een productieweek nl 41( terwyl levering normaal eind juni begin juli voorzien was) :/
              Ik snap er niks meer van, tegen mij ze dat de productiedatum pas 3 weken
              voor de productie te zien is.

wanneer heb jij besteld audiiiiii?
              ik op 15 januari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                en vandaag x gebeld na verkoper.. er is eindelijk een productieweek nl 41( terwyl levering normaal eind juni begin juli voorzien was) :/
                das nog 3 maand later ,dat bevestigd spijtig genoeg mijn vorige bericht 4453
                nog langer wachten

Comment

• 22januari.. tis echt ma raar ze, ktwyfelde enorm met nieuwe bmw coupe (ma ben toch bly dat A5 is)ma de wachtyden zyn er echt over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Bij Audi werken ze bijna overal 7 dagen op 7 hoor Al gaan ze er in het weekend per dag wel minder maken dan op een gemiddelde weekdag. Laten we dan ff denken dat ze op een dag in het weekend de helft maken dan wat ze op een weekdag maken.

Geloof wat je wil, maar dit wordt er wereldwijd zeker niet besteld of gemaakt op een jaar .. Mijn vader schoot trouwens in de lach toen hij het hoorde (werkt bij Audi).
                    Je wil hem niet snappen zeker het gaat erom 1800 per dag ,per week ,per maand
                    er wordt meer verkocht dan er gemaakt wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Die 21 inchers zijn te groot.
                      Ben ik met je eens en waarschijnlijk bijna onmogelijk heel te houden op ons geweldig wegennet

Comment

Als ik iets niet zou snappen dan zou het enkel aan uw uitleg kunnen liggen. Bekijk die eerst anders eens eerst

Dat er meer verkocht wordt dan er gemaakt wordt ok, maar leg uw cijfertjes dan beter uit hé.

Comment

er worden blijkbaar 1800 stuks per dag gemaakt en er worden er wereldwijd meer dan 3000/dag verkocht!!
                          Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                          Kijk, als er één iemand hier iets niet snapt ben jij het wel precies. Jij zegt exact dat ze er 1800 per dag maken, dus ik reken voor u uit wat dit per jaar is (52 weken x 6 werkdagen per week x 1800 stuks). Dan zeg je dat ze er meer dan 3000 per dag verkopen (wereldwijd). Dus dan geef ik u het aantal dat ze volgens u zouden verkopen per jaar (wereldwijd) (52 weken x 6 werkdagen per week x 3000+ stuks). En dan zeg ik dat dit niet klopt.

Wie begrijpt nu wat niet?

Comment

• Blablablabla...

Kort en bondig: Audi en D'Ieteren rammelen met onze voeten en tonen nul respect voor hun kopers...

Mij is sedert 5 mei een audilease auto beloofd. Ik zei dat het eender welke mocht zijn maar liefst een break omdat we dan deze zomer tenminste onze fietsen kunnen meenemen (elke week van en naar zee, daarom heeft de A5 ook een trekhaak...);
                            Na bijna 2 maand weet ik nu 1 ding zeker: ik krijg geen break... Ik weet ook niet wanneer en voor welke prijs: +/- 200 per maand hebben ze beloofd...

Comment

• Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat jij amper weerwerk biedt aan die mannen

Comment

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat jij amper weerwerk biedt aan die mannen
                                Het is hopeloos... brieven , bellen... de dealer heeft nu toch al voor een nieuwe passat break gezorgd tot de lease er is...
                                Als je hier en op de duitse fora leest valt er niet veel te onderhandelen..; Ook daar is het wachten..

Comment

• Ik heb het dan meer over zaken zoals die vervangwagen. Hele slechte service tot nu toe, om te janken gewoon.

Comment

• Het is dus per maand en niet per dag natuurlijk
                                    maar ja dat hadden we ondertussen al door zeker !
                                    Het blijft irriterend dat men geen inhaalbeweging uitvoerd om de levertermijn enigzins te verkorten.

Comment

• Als er geen ruimte is om die inhaalbeweging uit te voeren dan gaat het moeilijk natuurlijk. Praktisch bij elk model zitten ze aan de maximumcapaciteit, enige oplossing is extra fabrieken bouwen. Maar die zet je niet op 1-2-3.

Comment

Als er geen ruimte is om die inhaalbeweging uit te voeren dan gaat het moeilijk natuurlijk. Praktisch bij elk model zitten ze aan de maximumcapaciteit, enige oplossing is extra fabrieken bouwen. Maar die zet je niet op 1-2-3.
                                        volledig met akkoord maar dan zitte we terug met de discussie van een maand geleden op dit forum.
                                        De grote fout is dat ze de klant wijsmaken dat de wachttijd 6 maand is ipv 10 maand alhoewel ze heel goed weten dat ze niet kunnen volgen

Comment

• heeft er soms iemand een foto van een meteoorgryze A5 2.7 met de S5 velgen, en een zwarte 2.7 met de y-velgen erop?

mvg

Comment

Working...
                                          X