Dat zijn er dus een miljoen per jaar volgens u? ->
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDat zijn er dus een miljoen per jaar volgens u? ->
het gaat er maar om ze kunnen niet volgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenJongens het gaat hier wel over "wereldwijd" niet over die paar in belgie en nederland!!Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten200 (werkende dagen)x1800=360000 is geen miljoen he
het gaat er maar om ze kunnen niet volgen .
Maken: 52 x 6 x 1800 = 561.600
Bestellen: 52 x 6 x 3000+ = minstens 936.000
Geloof wat je wil, maar dit wordt er wereldwijd zeker niet besteld of gemaakt op een jaar .. Mijn vader schoot trouwens in de lach toen hij het hoorde (werkt bij Audi).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtenen vandaag x gebeld na verkoper.. er is eindelijk een productieweek nl 41( terwyl levering normaal eind juni begin juli voorzien was) :/
voor de productie te zien is.
wanneer heb jij besteld audiiiiii?
ik op 15 januari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtenen vandaag x gebeld na verkoper.. er is eindelijk een productieweek nl 41( terwyl levering normaal eind juni begin juli voorzien was) :/
nog langer wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBij Audi werken ze bijna overal 7 dagen op 7 hoor Al gaan ze er in het weekend per dag wel minder maken dan op een gemiddelde weekdag. Laten we dan ff denken dat ze op een dag in het weekend de helft maken dan wat ze op een weekdag maken.
Geloof wat je wil, maar dit wordt er wereldwijd zeker niet besteld of gemaakt op een jaar .. Mijn vader schoot trouwens in de lach toen hij het hoorde (werkt bij Audi).
er wordt meer verkocht dan er gemaakt wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDie 21 inchers zijn te groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenJe wil hem niet snappen zeker het gaat erom 1800 per dag ,per week ,per maand
Dat er meer verkocht wordt dan er gemaakt wordt ok, maar leg uw cijfertjes dan beter uit hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichtener worden blijkbaar 1800 stuks per dag gemaakt en er worden er wereldwijd meer dan 3000/dag verkocht!!Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBij Audi werken ze bijna overal 7 dagen op 7 hoor Al gaan ze er in het weekend per dag wel minder maken dan op een gemiddelde weekdag. Laten we dan ff denken dat ze op een dag in het weekend de helft maken dan wat ze op een weekdag maken.
Geloof wat je wil, maar dit wordt er wereldwijd zeker niet besteld of gemaakt op een jaar .. Mijn vader schoot trouwens in de lach toen hij het hoorde (werkt bij Audi).Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk BerichtenJe wil hem niet snappen zeker het gaat erom 1800 per dag ,per week ,per maand
Wie begrijpt nu wat niet?
Comment
-
Blablablabla...
Kort en bondig: Audi en D'Ieteren rammelen met onze voeten en tonen nul respect voor hun kopers...
Mij is sedert 5 mei een audilease auto beloofd. Ik zei dat het eender welke mocht zijn maar liefst een break omdat we dan deze zomer tenminste onze fietsen kunnen meenemen (elke week van en naar zee, daarom heeft de A5 ook een trekhaak...);
Na bijna 2 maand weet ik nu 1 ding zeker: ik krijg geen break... Ik weet ook niet wanneer en voor welke prijs: +/- 200 per maand hebben ze beloofd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk kan me niet van de indruk ontdoen dat jij amper weerwerk biedt aan die mannen
Als je hier en op de duitse fora leest valt er niet veel te onderhandelen..; Ook daar is het wachten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAls er geen ruimte is om die inhaalbeweging uit te voeren dan gaat het moeilijk natuurlijk. Praktisch bij elk model zitten ze aan de maximumcapaciteit, enige oplossing is extra fabrieken bouwen. Maar die zet je niet op 1-2-3.
De grote fout is dat ze de klant wijsmaken dat de wachttijd 6 maand is ipv 10 maand alhoewel ze heel goed weten dat ze niet kunnen volgen
Comment
Comment