Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die velgen streven perfectie na op een A5. Helemaal niets Johnny aan vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
      Zo ene rijdt rond in mijn streek. De velgen gaan te veel naar een Johny-look. Het is wat "over".
      Rare definitie van Johny-look .... wat voor look heeft die Q7 in je avatar dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
        Zijn er hier mensen die we-care contract genomen hebben. Waarom zou je dit wel of niet doen, graag reacties.
        Nope, niet genomen. Eerst uitleg gekregen bij de dealer, dan achteraf in een enquête de vraag of je dealer dat allemaal wel goed had uitgelegd en dan nog eens per briefwisseling (terwijl de dealer dat al had uitgelegd). 't Lijkt me dat ze er goed op verdienen, anders zouden ze zo niet aandringen, bijgevolg haak ik af. Ik ben met zo'n dingen nogal krenterig...

Comment

• Bij mij is de levertermijn nu van maart 2009 naar februari gekomen....hmmmm nog zo lang...

Gisteren film Hitman gezien, met neige S5 erin...coooll....

Comment

• de mijne is vorige week binnen geweest voor een nazicht op 5000km, ik heb daarvoor een factuur gekregen voor het bijvullen van olie en nazicht van andere vloeistofvaten. Moet dit normaal niet volledig gratis zijn? incl. de gebruikte materialen zoals olie en dergelijke?

Ze hebben trouwens ook mijn airco gemaakt, die werkte niet meer. dit is(zoals het hoort) wel onder volledige garantie gemaakt.

Comment

Zo ene rijdt rond in mijn streek. De velgen gaan te veel naar een Johny-look. Het is wat "over".

ik vind de Y velgen toch nog altijd het knapste en een goed compromis tussen comfort en look. Ik heb deze zelf ook en heb ooit een testrit gedaan met nen A5 met 20" en dat is toch wel een merkelijk verschil in comfort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
                ik vind de Y velgen toch nog altijd het knapste en een goed compromis tussen comfort en look.
                Hierin volg ik je voor 100%
                Sintruin till I die

Comment

• Ik heb daarstraks in Hasselt een zwarte S5 gezien met 20" RS-wielen. Met deze wielen neem je de klasse van deze wagen volledig weg. De 19" Y-spaakvelgen zijn veel knapper.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik heb daarstraks in Hasselt een zwarte S5 gezien met 20" RS-wielen. Met deze wielen neem je de klasse van deze wagen volledig weg. De 19" Y-spaakvelgen zijn veel knapper.
                    Dank u

Comment

• Je moet kunnen verdragen dat er mensen zijn dan een andere mening hebben hé...
                      OO 00 OO

Comment

Je moet kunnen verdragen dat er mensen zijn dan een andere mening hebben hé...
                        Gelukkig wel, anders was het eenheidsworst alom...

Comment

Ik heb daarstraks in Hasselt een zwarte S5 gezien met 20" RS-wielen. Met deze wielen neem je de klasse van deze wagen volledig weg. De 19" Y-spaakvelgen zijn veel knapper.
                          Dikke vette 2nd that.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            Rare definitie van Johny-look .... wat voor look heeft die Q7 in je avatar dan?
                            Inderdaad, den Antonio kan soms rare kronkels hebben.

Comment

Je moet kunnen verdragen dat er mensen zijn dan een andere mening hebben hé...
                              Ja ok, maar ik vind het echt raar dat je zegt dat ze de klasse van een A5 totaal wegnemen. Dat hij er sportiever uitziet dan met de 19" 'ers klopt wel, maar om dan te zeggen dat daarmee de klasse weg is ..

Comment

• Ik vind de A5/S5 een klassebak. Die 20" velgen zijn naar mijn goesting net iets te groot en zijn ook te sportief voor deze wagen. Persoonlijk vind ik de 19" wielen meer dan groot genoeg voor zo'n A5. Om die rede vind ik de Y-spaak en de dubbele 5-spaak (S5) knapper dan deze 20" wielen die qua design gecopieerd zijn van die van de RS4 van het vorige model.
                                OO 00 OO

Comment

• Ja, het is idd jammer dat veel Audi eigenaars deze velgen hebben ... (ik vind ze wel mooi daar niet van)
                                  Voor een A5 is het beter iets anders te hebben zoals die Y velgen of S5 velgen
                                  Ik heb bij iemand met een A5 gezeten met 20" velgen en die zijn me toch iets te hard, toen ging mijn zin meteen over voor een maatje groter dan de 19ers
                                  Sintruin till I die

Comment

• Ik heb maar 18 inch velgen besteld maar toch vindt ik deze 5-spakige s-line velgen ook mooi staan op de A5. Kan nog net ...
                                    Mooi en toch nog wat comfortabel op onze slechte wegen hier in België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                      Ik heb maar 18 inch velgen besteld maar toch vindt ik deze 5-spakige s-line velgen ook mooi staan op de A5. Kan nog net ...
                                      Dat is één van de redenen waarom ik de hydraulische ophanging als optie heb gekozen.
                                      Deze is regelbaar in 4 modi en zo lijkt het alsof je verschillende auto's hebt in één en dezelfde wagen.
                                      Voor het geval je niet zou kunnen kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                        Ik heb maar 18 inch velgen besteld maar toch vindt ik deze 5-spakige s-line velgen ook mooi staan op de A5. Kan nog net ...
                                        Kom kom... je hoeft je daarvoor niet te schamen hoor... 18 inch is geen schande, in het echte leven toch niet hier op 't forum moet je anderzijds wel met minstens 19 inch uitpakken, dan pas ben je de man

Comment

• Ik vind persoonlijk 19" het minimum op de A5, maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk

Comment

Working...
                                          X