Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lap, het is weer van dat, juist telefoon gekregen van de garage,
    levering is voorzien november. Ben aan het twijfelen
    om hem af te zeggen. Levering uitstellen van mei naar november?
    belachelijk gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Maar zelfs als je auto een OEM-trekhaak heeft, als hij dus van de band rolt met de haak er al onder, dan moet hij gekeurd worden!
      Serieus? Zucht, al die moeite voor een simpele fietsendrager...
      Er bestaan ook dakdragers, misschien is dat dan een alternatief.

Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
      Lap, het is weer van dat, juist telefoon gekregen van de garage,
      levering is voorzien november. Ben aan het twijfelen om hem af te zeggen. Levering uitstellen van mei naar november? belachelijk gewoon.
      Waar blijven al die A5's toch. Ik heb de mijne straks een jaar, vooraleer de overgrote meerderheid z'n A5 ontvangt. Precies of ik heb een pre-productie exemplaar ontvangen.
      Als je zou annuleren, wat zou je in de plaats nemen? BMW E92?

Comment

• Uitlaat A5 2.0 Tfsi

Weet iemand hoe de uitlaat er van de A5 2.0 Tfsi uitziet.
        Die van de 1.8 zijn er 2 beiden aan de linkse achterkant. Zal dit voor de 2.0 ook zo zijn of zal die zijn zoals die van de 2.7?

Greetz

Comment

• De uitlaten van de 2.0 TFSI zijn zoals de 1.8 TFSI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
            Lap, het is weer van dat, juist telefoon gekregen van de garage,
            levering is voorzien november. Ben aan het twijfelen
            om hem af te zeggen. Levering uitstellen van mei naar november?
            belachelijk gewoon.
            Hier verschiet ik dus niets van... als die van mij opschuift van eind maart naar oktober is dat een logische evolutie voor die van jou. Het enige probleem is dat de dealers dti maar monjesmaat aan de klanten meedelen... Kwestie van u lang genoeg aan t lijntje te houden om niet naar de concurrentie te stappen. Ik heb mijn lesje geleerd en de volgende komt direct uit Duitsland...

Comment

• Audi A5

Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
              Proficiat met je nieuwe aankoop ik wist het wel dat er nog zouden volgen alleen vindt ik wel dat je het erg lang hebt vol gehouden, ik ben ondertussen zelf al reeds enkele maanden aan het bollen met mijn 520d Touring in M sport pack en ben zeer tevreden.
              Had ook serieuze kortingen en gratis acc. gekregen en zelfs een gratis serenity contract voor 4 jaar of max 80000kms

In ieder geval succes ermee.....
              't Was vooral de uitmuntende "kwaliteit" van mijn huidige Audi (A3) en de weigering van D'Ieteren om ook nog maar enigszins tussen te komen (integendeel, ze hebben nog verdiend aan de herstellingen die uitgevoerd moesten worden!) dat me heeft doen overhellen naar BMW. Bij Audi zien ze me nooit meer (tenzij om mijn garagist eens mijn BMW te tonen - zo kunnen ze zien dat als ik iets zeg, ik het ook doe).

Comment

• was totaal weg van deze prachtige A5!

spijtig van de kleur dat veel onderhoud vergt.

Even mee gereden (voor een eerste keer met een A5). Gaat geweldig snel (had nog niet eens door dat 'k met 100 reed).
                Ik heb toch liever een automaat ze

Lekker hard opgezet:

Waxoyl

Comment

• Ik heb em
                  Gisteren gaan ophalen in Trier en dan 250 km binnendoor gereden om hem een beetje degelijk te roderen. Dan pas de resterende 250km autostrade richting thuis gedaan.
                  't Is een goeie week geweest ... eerst 3 dagen op circuit in Brno, dan in 1 ruk 1200km naar huis gereden, douche genomen en naar Trier gereden (gevlogen) om hem op te halen
                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk Berichten
                    't Was vooral de uitmuntende "kwaliteit" van mijn huidige Audi (A3) en de weigering van D'Ieteren om ook nog maar enigszins tussen te komen (integendeel, ze hebben nog verdiend aan de herstellingen die uitgevoerd moesten worden!) dat me heeft doen overhellen naar BMW. Bij Audi zien ze me nooit meer (tenzij om mijn garagist eens mijn BMW te tonen - zo kunnen ze zien dat als ik iets zeg, ik het ook doe).
                    Dan hoop ik voor jou dat je niet de pech hebt om een brakke BMW te hebben na verloop van tijd, anders moet je weer van merk veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                      Ik heb em
                      Gisteren gaan ophalen in Trier en dan 250 km binnendoor gereden om hem een beetje degelijk te roderen. Dan pas de resterende 250km autostrade richting thuis gedaan.
                      't Is een goeie week geweest ... eerst 3 dagen op circuit in Brno, dan in 1 ruk 1200km naar huis gereden, douche genomen en naar Trier gereden (gevlogen) om hem op te halen
                      Wat heb je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Wat heb je?

Mag em ni zeggen van de dokter ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Mag em ni zeggen van de dokter ....
                          sjjttttt nie iedereen moet da weten he ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Wat heb je?
                            3.0 TDI met paar optie'kes

Comment

• Wat gebruiken jullie om de velgen proper te houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                Wat gebruiken jullie om de velgen proper te houden

Discover how we restore and protect both modern and classic cars. From everyday drivers to supercars: we've seen it all, we've detailed it all.

Comment

• Ik had ook een 2.7 tdi besteld omdat ik die 5000€ inschrijving niet aan de staat wou betalen...
                                  Nu is er toch wel een 3.0 tdi met 211 pk uitgekomen zeker, dus na lang twijfelen toch mijn bestelling aangepast naar een 3.0, ik zal nu wel een maand of twee langer moeten wachten. December ipv oktober, maar denk dat ik uiteindelijk toch tevreden zal zijn...

A5 3.0 TDI 211pk tiptronic quattro
                                  Fantoomzwart
                                  Milano Leder zwart sport
                                  Acoustic Parking System vr/ar
                                  Bang & Olufsen Sound System
                                  Dakhemel in zwarte stof
                                  Inlegplaatjes in alu Hologramme
                                  Multifunctiesportstuur
                                  zonder kentekens
                                  Hil Hold Assist
                                  Pack Sport Design
                                  Audi Drive Select hydraulische demping
                                  Pack Intenso Plus
                                  Pack Lounge
                                  19" S5 Velgen

Nog ongeveer 147 keer slapen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
                                    Ik had ook een 2.7 tdi besteld omdat ik die 5000€ inschrijving niet aan de staat wou betalen...
                                    Nu is er toch wel een 3.0 tdi met 211 pk uitgekomen zeker, dus na lang twijfelen toch mijn bestelling aangepast naar een 3.0, ik zal nu wel een maand of twee langer moeten wachten. December ipv oktober, maar denk dat ik uiteindelijk toch tevreden zal zijn...
                                    Proficiat, lijkt me een goede beslissing! Ma-ar, ergens tussen nu en een paar maanden komt de S-Tronic versnellingsbak uit, die zou ik in uw plaats ook doodgraag willen hebben. Nog eens een paar maandjes wachten dan?

Comment

• Tja, zo kan je bezig blijven natuurlijk...
                                      zou er veel verschil zijn tussen de tip-tronic of de s-tronic?

Comment

• S tronic

Comment

• verschil

of course veel verschil

Tiptronic is automaat

Stronic is automaat met dubbele schijven die maakt dat er geen overgang meer is tussen de versnellingen want als je in zijn één rijdt is de tweede versnelling al aan het draaien...

gevolg... Stronic is sneller dan manuele versnellingsbak en is zuiniger

als ik voor audi ging, dan zou ik ook wachten voor die Stronic al weet ik niet hoe lang het nog gaat duren voor ie uitkomt in de andere modellen want de Q5 zal als eerste er mee uitgerust worden... en die komt slechts in oktober in showroom (leveringen einde 2008 ?) dus de rest ????

Comment

Working...
                                          X