Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
    heb juist vernomen dat ik voorlopig op week 39 sta, dat is dus eind september
    Aha,der komt schot in de zaak.
    Ben eens benieuwd of de mijne volgende week bij den dealer zal staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichten
      Amaai als ik dat lees over die leveringstermijnen zal ik nog wat geduld moeten oefenen.
      Mijne is besteld op 12/03/08,leveringstermijn september dan moet ik er nog x aantal weken bijtellen!
      Voor september is wishfull thinking (multitronic is altijd maand extra) dus oktober
      Mijn is besteld op 08/03/2008 met ongeveer zelfde config als uwe en staat voor oktober ingepland..
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Voor september is wishfull thinking (multitronic is altijd maand extra) dus oktober
        Mijn is besteld op 08/03/2008 met ongeveer zelfde config als uwe en staat voor oktober ingepland..
        Je had gelijk, iedereen maakt fouten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
          Aha,der komt schot in de zaak.
          Ben eens benieuwd of de mijne volgende week bij den dealer zal staan.
          Allé,naar het schijnt zou hem eindelijk in Belgiè staan.
          Nu nog wachten op de papieren en zien wanneer hij tot bij den dealer geraakt.
          Kan nog wat duren en eind deze week vertrek ik op verlof.
          Maar ja,dat kan er ook nog bij,wacht nu toch al sinds eind november.

Comment

• Jimmy, laten chippe bij Heinz?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Jimmy, laten chippe bij Heinz?
              Dat is zeker datte,maar eerst best wat roderen hé.
              Ik denk er wel over om den deze eens door ABT te laten doen.
              Later ook turbo upgrade en Milltek steken!!!
              Onze A6 is daar gedaan,chip+Kw 3. No probs.
              Ik heb er daar zeker al een stuk of 20 laten doen!!

Comment

Dat is zeker datte,maar eerst best wat roderen hé.
                Ik denk er wel over om den deze eens door ABT te laten doen.
                Later ook turbo upgrade en Milltek steken!!!
                Onze A6 is daar gedaan,chip+Kw 3. No probs.
                Ik heb er daar zeker al een stuk of 20 laten doen!!

Is het nu eigenlijk al mogelijk om de a5 te laten chippen. Ik heb al wat navraag gedaan en sommige firma's kunnen hem wel chippen en andere blijkbaar niet. Heinz chipt hem wel want hij is daar in de lijst terug te vinden.

Bijkomend zitten er dan ook nog eens grote prijsverschillen tussen de verschillende firma's terwijl ze allemaal dezelfde specificaties beloven. Bij Heinz kost het om en bij de 1000 euro en bij Tunex bijv. circa 200 euro.

Als iemand hier iets meer over weet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
                  Is het nu eigenlijk al mogelijk om de a5 te laten chippen. Ik heb al wat navraag gedaan en sommige firma's kunnen hem wel chippen en andere blijkbaar niet. Heinz chipt hem wel want hij is daar in de lijst terug te vinden.

Bijkomend zitten er dan ook nog eens grote prijsverschillen tussen de verschillende firma's terwijl ze allemaal dezelfde specificaties beloven. Bij Heinz kost het om en bij de 1000 euro en bij Tunex bijv. circa 200 euro.

You get what you pay for IMHO

Dus ik zou Tunex ver links laten liggen.

Ga bij iemand met ervaring. Heinz zal nu al meerdere A5's gechipt hebben hoor, dus je bent geen proefkonijn meer

En ga ook eens horen bij PPE, die heeft er ook al een paar gedaan meen ik te weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten

De 2.7 en 3.0 tdi zijn al te chippen.(zit in nog andere audi's)
                    In mijn geval voor de 1.8tfsi is het nog eventjes wachten.
                    Heb er nu ondertussen al enkele laten doen bij Heinz en moet zeggen dat wanneer er een probleem was dit altijd opgelost is geweest.
                    Als bvb. je tuningprogramma er uit is door software update in de garage wordt dit er opnieuw ingeladen.

Comment

• Ga eens kijken bij Bull Power die mens kan zelfs tot bij u thuis komen......

Comment

• Eindelijk toegekomen bij de dealer!!!
                        Staat nog mooi ingepakt op de parking.Afb027.jpg

Comment

Eindelijk toegekomen bij de dealer!!!
                          Staat nog mooi ingepakt op de parking.[ATTACH]53560[/ATTACH]
                          Zalig hé

Dat inpakken is wel beter dan de transportwax die ze op de meerste BMW's zetten !
                          De meeste schade aan de lak gebeurt wanneer ze de transportwax er proper af te krijgen ...

Comment

Ge gaat hem nog voor mij hebben Zijn de papieren er al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Ge gaat hem nog voor mij hebben Zijn de papieren er al?
                              Ik denk het niet,allé ja ben zeker dat ik hem niet voor u ga hebben!
                              Vertrek zaterdag voor 2 weken verlof!!
                              De papieren zijn er trouwens nog niet,hij is gisteravond maar afgezet bij de dealer en hij moet nog proper gemaakt worden.
                              Ik laat hem ook direkt in de wax zetten en door de verlofperiode zal dat zeker niet meer
                              voor deze week zijn.(wegens HET kleur)
                              Nog efkens geduld!

Comment

• prachtige kar Jimmy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  prachtige kar Jimmy!
                                  Thanks,vinde gij hem ook zo ferm met die witte motorkap en dito spiegels?

Comment

• Hij staat wel hoog hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Hij staat wel hoog hé
                                      Ik heb de vering van de Q5 als optie genomen!

Comment

• Juist terug van 13 dagen dolce far niente in Toscane en aan het Gardameer.
                                        De passat met DSG reed voortreffelijk op een paar zwakke DSG-puntjes die ik ontdekte na.
                                        Morgen dealer bellen om te zien of er nu al een vaste productieweek is...

Comment

mooi
                                          Welke motor heb je genomen ??

Comment

Working...
                                          X