Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
    Uit Duitsland
    Stuur gerust een PM'eke voor contactgegevens
    'k Had het al eens nagevraagd...
    Maar om een lang verhaal kort te maken, moet je als particulier niet naar je Audi dealer stappen en zoveel korting verwachten. Je kan altijd eens proberen, maar ze zullen lachen (of schreeuwen), let me know!

In het leasing wereldje zijn die grote kortingen schering en inslag, en werk je voor een firma die een grote afname heeft, staan daar ook erg mooie kortingen tegenover. Zo heb ik in een ver verleden via m'n werkgever ooit 21% korting op een Alfa 147 (firmawagen) verkregen. Ik was daar ook heel trots op, alleen heb ik er juist niks voor moeten doen. Wat hier dan onmiddellijk (en terecht) onder "forumpraat" zal gecatalogeerd worden, zijn alle zaakjes die je als gewone particulier niet bij je dealer om de hoek kan verkrijgen.

Mijn ervaring als gewone particulier zijnde, zegt me toch ook dat je niet gemakkelijk zo'n grote korting krijgt. Er is al genoeg over gezegd en geschreven dus ik heb daar niet veel aan toe te voegen, kan het enkel maar bevestigen.

Comment

• die korting waar ik het over heb krijgt ge als particulier ook
      en niet enkel voor Audi, ook BMW, Jaguar, enz ...

Maar idd, ge moet die korting niet verwachten bij uw dealer om de hoek, en als ge bij een dealer in DLD binnenstapt gaat ge die ook niet krijgen
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Maar bij die Pool op de bouwwerf rechtover uw werk, daar krijg je pas korting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Maar bij die Pool op de bouwwerf rechtover uw werk, daar krijg je pas korting
          De volgende keer als ik een auto koop, ga ik het toch ook eerst eens aan de Polen hier op het forum vragen. 't Is en blijft de moeite.

Comment

• Ik zou beter m'n bestelling annuleren en dezelfde configuratie bij één of andere Pool bestellen. En hem een hint geven waar hij één kan vinden

Comment

• hehe ik krijg 24% op mijn A5 (partikulier in belgië besteld), maar dat is idd niet voor iedereen zo

de marge voor de belgische dealer is momenteel 16% op de A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                hehe ik krijg 24% op mijn A5 (partikulier in belgië besteld), maar dat is idd niet voor iedereen zo

de marge voor de belgische dealer is momenteel 16% op de A5

sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                  wow zoveel kortingda kan bijna nie:d amaiiiiiiiiiiiiii ik ben voor prijsofferte geweest en krijg rond de 4,5% kortingdan moet ik de zaterdag als ik ga om em te betellen toch es goe onderhandelen

Comment

• pfff, mij hebben ze nog geld bovenop gegeven

Nee serieus, ik dacht dat 5% de standaardkorting was

Als je in duitsland besteld moet je rekening houden met de mindere basisuitrusting en de afwezigheid van het intenso (plus) / lounge pakket. (ok, die zijn aan netto-prijzen maar toch nog voordeliger)
                    Heb het net is even nagezien op de duitse CC ... daar komt die van mij momenteel iets van een 2100 duurder uit om hem net hetzelfde te configuren.
                    (enfin, toch in het geval van een 2.7TDI ...)
                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• a.s zaterdag ga ik mijn A5 bestellen,
                      jullie mogen altijd jullie mening geven over mijn samenstelling ik kan het mss nog gebruiken.

-A5 S Line 2.0T 180Pk multitronic

.kleur fantoomzwart
                      .binnenbekleding stof & leder "sprint" zwart

optionele uitrustingen:

.audi music interface
                      .bang en olufsen sound system
                      .Xenon koplampen +
                      .multifunctie sportstuur /tiptronic
                      .pack intenso plus ( acoustic parking system achteraan, snelheidsregelaar, volumetrisch alarm, GPS plus met dvd)
                      .zetelverwarming
                      .stationaire verwarming & ventilatie.

graag jullie mening en advies
                      Last edited by ; 06/08/2008, 21:52.

Comment

• 4,5% zijn de courante kortingen bij audi en ik vrees dat je niet veel meer gaat krijgen.
                        de 24% die ik krijg is een "specialleke"

Comment

• Ik zou voor leer / geperforeerd alcantara gaan in de S-line
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Ok gtA, je hebt me overtuigd met je argumentatie van de spacers
                            Maar de overheid zorgt ervoor dat er velen zoals mij denken en dat deze optie tot het vak van de "tjoeners" behoort.

@onesta:
                            Hoe lang is je wachttijd nu ?

Heb net de offerte binnen voor de S-Line diffusor achteraan:
                            € 889 (incl plaatsing)
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by E90N; 07/08/2008, 00:13.
                            Sintruin till I die

Comment

4,5% zijn de courante kortingen bij audi en ik vrees dat je niet veel meer gaat krijgen.
                              de 24% die ik krijg is een "specialleke"
                              Kan je dat specialleke dan eens uitleggen, want m'n vader die bij Audi werkt (niet bij een dealer, maar fabriek) krijgt 15%. En dat zou normaal gezien de max zijn dat ze geven in België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                Ik zou voor leer / geperforeerd alcantara gaan in de S-line
                                ²²²²²²²²²²²

Comment

Kan je dat specialleke dan eens uitleggen, want m'n vader die bij Audi werkt (niet bij een dealer, maar fabriek) krijgt 15%. En dat zou normaal gezien de max zijn dat ze geven in België.

reken daar de anciënniteitskorting bij als hij zijn pensioenleeftijd bereikt heeft
                                  Last edited by ; 07/08/2008, 10:27.

Comment

reken daar de acieniteitskorting bij als hij zijn pensioenleeftijd bereikt heeft
                                    Aangezien 37 wat jong is om op pensioen te gaan, heb je dus het geluk dat uw pa zijn korting afstaat Is dat éénmalig, of altijd vanaf je op pensioen bent?
                                    Last edited by caoimhin; 07/08/2008, 00:46.

Comment

Aangezien 37 wat jong is om op pensioen te gaan, heb je dus het geluk dat je uw pa zijn korting afstaat Is dat éénmalig, of altijd vanaf je op pensioen bent?
                                      de laatste die je met korting moogt/kunt bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Ok gtA, je hebt me overtuigd met je argumentatie van de spacers
                                        Maar de overheid zorgt ervoor dat er velen zoals mij denken en dat deze optie tot het vak van de "tjoeners" behoort.

@onesta:
                                        Hoe lang is je wachttijd nu ?

Heb net de offerte binnen voor de S-Line diffusor achteraan:
                                        € 889 (incl plaatsing)

De wachttijd nu is al tt lente 2009. nog lang dus

Comment

• Is er iemande op de forum die een zwarte A5 heeft met bruine zetels,
                                          ben zelf aant twijfelen voor bruin of beige

Comment

Working...
                                          X