Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Als je dan van die mooie velgen hebt met laagprofielbanden is de kans groot dat die ook beschadigd geraken als je door een put rijdt. Moeten we daaruit concluderen dat die velgen gevaarlijk zijn?
    Exactly my point. Steviger dan zonder spacers zal 't wel niet zijn, maar het hoeft niet noodzakelijk "levensgevaarlijk" te zijn, zoals men ons soms wil doen geloven. Zolang je degelijk materiaal koopt, en 't degelijk gemonteerd is, en je gewoon niet overdrijft, zie ik er geen graten in. De TÜV laat die dingen niet voor niks toe op de Duitse openbare weg, en die mannen keuren een PAK grondiger dan de blauw aapjes bij de AK hier bij ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Ok gtA, je hebt me overtuigd met je argumentatie van de spacers
      Maar de overheid zorgt ervoor dat er velen zoals mij denken en dat deze optie tot het vak van de "tjoeners" behoort.
      Zo is dat. Ze hebben geen zin om de technische reglementering aan te passen, want dat is teveel werk en te moeilijk, en waarschijnlijk hebben ze ook nog niet meteen het ideale plannetje gevonden om er geld uit te slaan. Dus, dan blijven ze het maar verbieden onder valse voorwendsels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
        Is er iemande op de forum die een zwarte A5 heeft met bruine zetels,
        ben zelf aant twijfelen voor bruin of beige
        Bruin. Dat beige is wel knap, maar 't nadeel is dat je dan een kakafonie aan beige-tinten krijgt in je interieur (hemel is andere tint dan dashboard is andere tint dan zetels is andere tint dan matten). Verschrikkelijk (vind ik). En een beige stuur is maar zozo, 't is knapper met wat contrast (zwart interieur + stuur, en lederen bekleding in een tint). Althans, toch voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
          Had ze toch eerst is graag int echt gezien, dat het toch geen kakbruin is
          't Is een knappe kleur, vind ik. Mooier dan het bruin dat je tot nu toe in de BMW '3 en '1 kon krijgen, wat warmer, en een tikkeltje roder ook (geen rood, maar gewoon iets "warmer" van tint). Staat prachtig in 't zwarte interieur, en is prachtig te combineren met alle interieurlijsten (licht houd, donker hout, zwart hout, alu, pianolak, ...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            't Is een knappe kleur, vind ik. Mooier dan het bruin dat je tot nu toe in de BMW '3 en '1 kon krijgen, wat warmer, en een tikkeltje roder ook (geen rood, maar gewoon iets "warmer" van tint). Staat prachtig in 't zwarte interieur, en is prachtig te combineren met alle interieurlijsten (licht houd, donker hout, zwart hout, alu, pianolak, ...).
            Indien ik een zwarte besteld had (lang getwijfeld) ging mijn voorkeur ook naar de bruine zetels. In frankfurt zag ik ze in the real en wat ik niet mooi vind is dat de onderkant,zijkant van de zetel in bruine plastic is (dat oogt nogal goedkoop vind ik) Het was mooier geweetst hadden ze de kunststof zwart gehouden.
            Het bruine leder is anders heel goed gelukt...

Comment

• True, maar het stoort mij b.v. veel minder dan dat 5-verschillende-tinten-beige interieur. Daar krijg ik de kriebels van, en al helemaal van beige interieurs waar het dashboard een iets donkerder tint beige is en ook het stuur, oogt zo ongelofelijk cheap (allez, vind ik), dan is een zwarte bovenkant van 't dashboard (en evt. de deuren) en een zwart stuur in combinatie met 't beige veel knapper. En daar kijk je continu op, en op die zetelbasis niet.

Welk interieur heb jij? (en zeg nou niet 'beige' )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                True, maar het stoort mij b.v. veel minder dan dat 5-verschillende-tinten-beige interieur. Daar krijg ik de kriebels van, en al helemaal van beige interieurs waar het dashboard een iets donkerder tint beige is en ook het stuur, oogt zo ongelofelijk cheap (allez, vind ik), dan is een zwarte bovenkant van 't dashboard (en evt. de deuren) en een zwart stuur in combinatie met 't beige veel knapper. En daar kijk je continu op, en op die zetelbasis niet.

Welk interieur heb jij? (en zeg nou niet 'beige' )
                Volledig akkoord.

Bij onze witte past alleen zwart vind ik.
                We kozen zwart+alcantara met grijze stiksels (om toch een beetje contrast te hebben)

Comment

• Als ik moest kiezen tussen bruin of beige in een zwarte, zou ik zeker ook voor bruin gaan.
                  Ikzelf ben gegaan voor black on black (fantoomzwart, zwart leder, zwarte dakhemel)
                  Tja, smaken en kleuren ...
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                    Als ik moest kiezen tussen bruin of beige in een zwarte, zou ik zeker ook voor bruin gaan.
                    Ikzelf ben gegaan voor black on black (fantoomzwart, zwart leder, zwarte dakhemel)
                    Tja, smaken en kleuren ...
                    B on B is ook nice maar dat heb ik nu en dan wilde wel eens iets anders en daarom heb ik beige gekozen.
                    Maar nu begin ik te twijfelen of ik niet beter bruin neem en ben bij mijn dealer gaan vragen of ik nog mag veranderen en dat zou geen probleem zij omdat hij pas voor januari is.
                    Alleen al voor onderhoud is bruin veel beter dan beige en toont ook jonger denk ik.
                    Maar ik heb nog gene bruine irl gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                      a.s zaterdag ga ik mijn A5 bestellen,
                      jullie mogen altijd jullie mening geven over mijn samenstelling ik kan het mss nog gebruiken.

-A5 S Line 2.0T 180Pk multitronic

.kleur fantoomzwart
                      .binnenbekleding stof & leder "sprint" zwart

optionele uitrustingen:

.audi music interface
                      .bang en olufsen sound system
                      .Xenon koplampen +
                      .multifunctie sportstuur /tiptronic
                      .pack intenso plus ( acoustic parking system achteraan, snelheidsregelaar, volumetrisch alarm, GPS plus met dvd)
                      .zetelverwarming
                      .stationaire verwarming & ventilatie.

graag jullie mening en advies

-heb men bestelling geplaatst.

de opties zijn lichtjes aangepast
                      zetelverwarming valt weg de verkoper rade zetelverwarming af bij half stof half leer zetels.
                      .getinte ruiten komen erbij
                      .pack 1 voor de buitenspiegels komt erbij
                      .advanced key is de laatste bijgevoegde optie.

nu wachten tot lente 2009.

mischien nog een vraag. Ik heb nu die advanced key genomen. de verkoper zei da als iemand anders weg rijd met de auto en ik zou de sleutel op zak hebben en er langs staan da de motor na 100M uitvalt. nu word ik deze morgen wakker met de vraag in men hoofd. hoe zit da systeem juist in elkaar als je de deur opent. leest da knopje op de deur wie er aan de deur staat of kan eender wie de deur openen?
                      Last edited by ; 10/08/2008, 18:29.

Comment

• Iedereen kan de deur openen als de sleutel zich binnen de zoveel meter bevindt. Daarom valt ie ook uit na x aantal meter.

Comment

.
                          getinte ruiten komen erbij
                          Eerst en vooral proficiat met uw bestelling

Die getinte ruiten, is dat een gewone optie en komt hij dan zo uit de fabriek (Ik vind er niks van terug in de CC) ... of is dat uw dealer die dat achteraf extra aanbrengt?
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Krijg als alles meezit deze week mijn S5 met mustangbruin lederen interieur binnen. Rest van interieur is zwart. Buitenkleur is quartzgrijs met 20' 7spaaks RS velgen. Hopelijjk valt alles mee en kan ik tegen volgende week wat foto's plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C70 Bekijk Berichten
                              Krijg als alles meezit deze week mijn S5 met mustangbruin lederen interieur binnen. Rest van interieur is zwart. Buitenkleur is quartzgrijs met 20' 7spaaks RS velgen. Hopelijjk valt alles mee en kan ik tegen volgende week wat foto's plaatsen.
                              is hij al in belgie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Iedereen kan de deur openen als de sleutel zich binnen de zoveel meter bevindt. Daarom valt ie ook uit na x aantal meter.
                                oei shit dan vind ik't toch wel een beetje een klote optie.. als je dan bijv in huis rondloopt en je bent achter en je auto staat op straat pak 10m afstand tss de plaats waar de sleutel ligt en waar de auto staat. kan gewoon iemand anders je auto open doen... Hoe CUT is da nie die kunnen dan gewoon u auto in papieren stelen etc..
                                Last edited by ; 10/08/2008, 19:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                  Eerst en vooral proficiat met uw bestelling

Die getinte ruiten, is dat een gewone optie en komt hij dan zo uit de fabriek (Ik vind er niks van terug in de CC) ... of is dat uw dealer die dat achteraf extra aanbrengt?
                                  neen de dealer zei tegen mij dat dat al in't fabriek gebeurde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                    is hij al in belgie?
                                    Wordt maandag bij de dealer afgeleverd.

Comment

oei shit dan vind ik't toch wel een beetje een klote optie.. als je dan bijv in huis rondloopt en je bent achter en je auto staat op straat pak 10m afstand tss de plaats waar de sleutel ligt en waar de auto staat. kan gewoon iemand anders je auto open doen... Hoe CUT is da nie die kunnen dan gewoon u auto in papieren stelen etc..
                                      Ge moet naast de deur staan of het werkt niet
                                      kheb dat er ook opzitten, en als ik niet dicht genoeg sta kan mijn madam nog nie instappen

Enige vervelende aan die optie is dat als ge dan in een andere auto stapt ge aan de deur begint te snokken en ineens beseft dat die geen advanced key heeft. En het aantal keren dat ik in de mini die startknop zocht en dan mijn sleutels uit mijn broekzak mocht beginnen peuteren zijn ook ontelbaar. T'is echt wel een comfort optie, zou het direct terug nemen. En icm de electrische zetels met geheugen past em automatisch de zetelstand aan afhankelijk van de sleutel (moet ik wel nog es testen)
                                      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

-heb men bestelling geplaatst.
                                        Hopelijk voor jou is het niet Timmermans geworden ;-)
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Hopelijk voor jou is het niet Timmermans geworden ;-)
                                          toch wel waarom?

Comment

Working...
                                          X