Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pazze en beltar staan er toch goed voor hé.
    Zij hebben tenminste toch al bericht gekregen dat de wagen de fabriek buiten is.
    Voor mij zouden het al slapeloze nachten worden!!
    Ik hoop voor jullie dat ge snel in't bezit mag zijn van je droomwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lange1967 Bekijk Berichten
      Pazze en beltar staan er toch goed voor hé.
      Zij hebben tenminste toch al bericht gekregen dat de wagen de fabriek buiten is.
      Voor mij zouden het al slapeloze nachten worden!!
      Ik hoop voor jullie dat ge snel in't bezit mag zijn van je droomwagen
      Ik heb nog geen bevestiging van het verlaten van de fabriek.
      Hopelijk komt die er gauw...

Comment

• Is er iemand die al eens gekeken heeft op www.ziptuning.nl en er al ervaring mee heeft of iemand kent die daar al geweest zijn. Deze gasten zitten ook in Evergem(Gent) slechts 20minuutjes van mijn deur en dat voor volgens hun website 70pk extra

Comment

Is er iemand die al eens gekeken heeft op www.ziptuning.nl en er al ervaring mee heeft of iemand kent die daar al geweest zijn. Deze gasten zitten ook in Evergem(Gent) slechts 20minuutjes van mijn deur en dat voor volgens hun website 70pk extra
          Heb je een handgeschakelde 2.7TDI genomen? Een Multitronic zou dat koppel naar 't schijnt niet aankunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Heb je een handgeschakelde 2.7TDI genomen? Een Multitronic zou dat koppel naar 't schijnt niet aankunnen.

Handgeschakelde 2.7 bestaat niet enkel handgeschakelde 3.0 maar er zijn wel 2 verschillende PK waardes een van 163 voor de lagere BIV en een van 190 PK dus als hij een 163 heeft besteld kan hij hem toch lichtjes laten optunen tot die 190

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
              Handgeschakelde 2.7 bestaat niet enkel handgeschakelde 3.0 maar er zijn wel 2 verschillende PK waardes een van 163 voor de lagere BIV en een van 190 PK dus als hij een 163 heeft besteld kan hij hem toch lichtjes laten optunen tot die 190
              Zeker niet boven die 190 gaan , de auto "zwalpt" anders over zijn voorwielen door het hoge vermogen en koppel. Ik hoorde het verhaal van een testrijder, hij beweert dat de Quattro en de 2.7 niet te verghelijken zijn qua weggedrag; Hij vind de 2.7 een vlotte, rustige cruiser die als dusdanig moet behandeld worden; Teveel agressie op het pedaal resulteert in "spoorzoeken" over de breedte van de weg.

Dus extra vermogen liever niet. Ik heb zelf getwijfeld om de 2.7 te nemen maar heb het om die reden dan toch niet gedaan.
              Ik heb nl een zware rechtervoet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                Handgeschakelde 2.7 bestaat WEL

'k Ben eerst eens gaan zien naar de car configurator van Audi voordat ik uitspraken deed als, "die van ziptuning zijn idioten om zoveel koppel en vermogen op een multitronic los te laten". Blijkt dat Audi tegenwoordig de 2.7TDI met handgeschakelde bak kan leveren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                  Zeker niet boven die 190 gaan , de auto "zwalpt" anders over zijn voorwielen door het hoge vermogen en koppel. Ik hoorde het verhaal van een testrijder, hij beweert dat de Quattro en de 2.7 niet te verghelijken zijn qua weggedrag; Hij vind de 2.7 een vlotte, rustige cruiser die als dusdanig moet behandeld worden; Teveel agressie op het pedaal resulteert in "spoorzoeken" over de breedte van de weg.

Dus extra vermogen liever niet. Ik heb zelf getwijfeld om de 2.7 te nemen maar heb het om die reden dan toch niet gedaan.
                  Ik heb nl een zware rechtervoet
                  Alvast bedankt voor de info want ge spreekt over 190pk en bij ziptuning zouden ze er een slordige 70pk bijsteken, een totaal van 233pk!!!
                  Dit was eigenlijk de bedoeling voor de BIV en de rijtaks te dempen, daar die mannen al genoeg op onze rug verdienen en jammer genoeg kunnen er voor mij niet genoeg pk's onder zitten.
                  Heb 5buikschuivers(racemachines moto) gehad en dat kon ook niet snel genoeg.
                  Zit momenteel zonder iets en wou terug iets met pit maar twijfelde tussen terug een moto of eens een vinnige auto en de A5 stak mijn ogen al uit vanaf hij uit was een wagen met uistraling

Comment

Alvast bedankt voor de info want ge spreekt over 190pk en bij ziptuning zouden ze er een slordige 70pk bijsteken, een totaal van 233pk!!!
                    Dit was eigenlijk de bedoeling voor de BIV en de rijtaks te dempen, daar die mannen al genoeg op onze rug verdienen en jammer genoeg kunnen er voor mij niet genoeg pk's onder zitten.
                    Heb 5buikschuivers(racemachines moto) gehad en dat kon ook niet snel genoeg.
                    Zit momenteel zonder iets en wou terug iets met pit maar twijfelde tussen terug een moto of eens een vinnige auto en de A5 stak mijn ogen al uit vanaf hij uit was een wagen met uistraling
                    De pk's zijn niet het probleem.
                    Het is het te veel verhogen van het koppel dat de multitronic niet aan kan!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                      mooi
                      Welke motor heb je genomen ??
                      Sorry voor de late reactie maar was 2 weken in verlof.
                      Om op je vraag te antwoorden;een 1.8 TFSI
                      Zal voor het gemak nog eens de configuratie vermelden.
                      Fantoomzwart(Pack Intenso Plus)
                      Milano leder(Pack Lounge)
                      Sportzetels
                      Alu velgen 5-spakig Y-design
                      Audi drive select dyn.stuur
                      Hydraulische demping
                      Audi sound system
                      Xenon koplampen
                      Opberg module
                      Electrisch zonnescherm achterruit

Comment

• Heb je hem nu al? Ik de mijne wel hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Heb je hem nu al? Ik de mijne wel hé
                          Neen ik heb hem nog steeds niet,heb 2 weken in Turkije gezeten en mocht niet thuisblijven
                          van mijnen halven trouwboek.
                          Had toch gezegd dat je hem voor mij ging hebben.

Comment

• Wanneer zou je hem hebben? Ja, dat heb je idd gezegd, maar toch, het heeft veel te lang geduurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Wanneer zou je hem hebben? Ja, dat heb je idd gezegd, maar toch, het heeft veel te lang geduurd
                              Veel te lang geduurd,tegen wie zeg je het?
                              Heb vorige donderdag nog gebeld naar de garage en naar het schijnt hebben ze de papieren nog niet!
                              Zal het maandag wel horen,den A6 mag binnen want de ruiten openen niet meer als je de afstandsbediening ingedrukt houdt.
                              De A5 staat er al 2 weken en nog geen papieren t'zal er nog eens stuiven als ze ik ze maandag niet heb.
                              Dus als alles wat meezit zal het voor volgende week zijn.
                              Negen maand wachten op nen otto wa is me dat zeg?

Comment

• Om het over badges enz te hebben:
                                Vandaag hier aan de Delhaize een donkerblauwe A5 gezien met S-Line exterieurpakket,
                                blinkende S-spiegels (helemaal niet mooi) en dan nog es een S5 grille van voren.
                                Echt een cacafonie van badges en uitvoeringen op zo'n klasse auto, "spijtig"
                                Sintruin till I die

Comment

• heb mijne A5 besteld op 12 maart en was voorzien begin september te leveren .Heb met de dealer gebeld en die weet nog niks van produktieweek.Wel van levering "VERMOEDELIJK"half NOVEMBER.
                                  2.7TDI multitronic 190 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Om het over badges enz te hebben:
                                    Vandaag hier aan de Delhaize een donkerblauwe A5 gezien met S-Line exterieurpakket,
                                    blinkende S-spiegels (helemaal niet mooi) en dan nog es een S5 grille van voren.
                                    Echt een cacafonie van badges en uitvoeringen op zo'n klasse auto, "spijtig"
                                    Voila, dat maakt het net zo belachelijk. Enkel de badges die je wagen "verdient" om te hebben. Sowieso zijn de S-spiegels enkel mooi als ze niet blinken maar mat zijn. En op zich is er niets mis met een S5 grille te plaatsen, zolang je er de S5 badge maar afhaalt

Comment

• According to previous reports we are likely to see the Audi A5/S5 Cabrio hit the autoshow circus in January in Detroit, to aid us in our anticipation of the model we now bring you the latest rendering/photochop of the top-spec S5 model.
                                      So far only one photo has surfaced of a prototype being tested on the streets, it was extremely blurry but did at least reveal a very important detail about the roof. Audi have resisted the temptation to go for the more stylish hard-top, they will instead stick with a electric folding soft-top which will delight the more performance demanding consumers due to its lighter weight.
                                      The S5 will retain the 349hp 4.2-liter V8 [COLOR=blue! important][COLOR=blue! important]engine[/COLOR][/COLOR] from the Coupe whilst the regular A5 will also inherit its sibling's engine line up as well. Additionally the Cabrio is also expected to offer its all-new supercharged 290hp 3.0-liter TFSI engine which debuted in the facelifted A6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichten
                                        heb mijne A5 besteld op 12 maart en was voorzien begin september te leveren .Heb met de dealer gebeld en die weet nog niks van produktieweek.Wel van levering "VERMOEDELIJK"half NOVEMBER.
                                        2.7TDI multitronic 190 pk

Die datum kon sowiezo NOOIT kloppen want de MT is altijd 1 maand extra erbij.
                                        Hoe kan een dealer weten welke leveringsdatum als hij nog niet eens een produktiedatum heeft, kletst maar uit zijn nek hoor.
                                        Sintruin till I die

Comment

• Beltar, wat is je configuratie van je komende A5 eigenlijk ?

Comment

Working...
                                          X