Oorspronkelijk geplaatst door jynx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenBeltar, wat is je configuratie van je komende A5 eigenlijk ?
ibis wit
S-line
leder-alcantara met grijze stiksels
S-line exterieurpakket
parkassistance V/A
cruise control
navi
bose installatie
afneembare trekhaak
20" dubbelspakige velgen
zonder logo
en nog een paar dingen die in de "packs zitten, maar die ik nu al vergeten ben...
Oh ja, electr. zetels met geheugen en verwarming
dat is't ongeveer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten3.0tdi
ibis wit
S-line
leder-alcantara met grijze stiksels
S-line exterieurpakket
parkassistance V/A
cruise control
navi
bose installatie
afneembare trekhaak
20" dubbelspakige velgen
zonder logo
en nog een paar dingen die in de "packs zitten, maar die ik nu al vergeten ben...
Oh ja, electr. zetels met geheugen en verwarming
dat is't ongeveernls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenB&O installatie wss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtennormaal ging A5 volgende week in productie, net mail gehad dat hy nu pas voor week 38 staat, wel leukerds daar in duitsland.. is ondertussen nog iemand zn A5 geleverd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenIs er eigelijk 1 iemand op deze forum die zen A5 wel op tijd heeft gekregen ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtennormaal ging A5 volgende week in productie, net mail gehad dat hy nu pas voor week 38 staat, wel leukerds daar in duitsland.. is ondertussen nog iemand zn A5 geleverd?
Naar het schijnt zijn het de led's die tijdrovend zijn om de wagen te versieren...
succes met wachten
heb je al een topic gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk BerichtenAudi A5 is besteld in april komt september oktober toe. Duurt echt veel te langSintruin till I die
Comment
-
Neeh zal x moeten kijken voor er één te maken.. bah kdenk dat je 2maand bij de opgelegde leveringsdatum moet tellen. Hopelijk is het nu effectief week 38.
Weet er soms iemand als je een S5 grille (maar dan zonder logo) wil steken je ook de voorbumper moet veranderen? In garage zeiden ze dat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk BerichtenNeeh zal x moeten kijken voor er één te maken.. bah kdenk dat je 2maand bij de opgelegde leveringsdatum moet tellen. Hopelijk is het nu effectief week 38.
Weet er soms iemand als je een S5 grille (maar dan zonder logo) wil steken je ook de voorbumper moet veranderen? In garage zeiden ze dat..Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenUw voorbumper moet daarvoor niet veranderd worden, ze moeten hem er natuurlijk wel afhalen om de grille te kunnen vervangen.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk BerichtenAudi A5 is besteld in april komt september oktober toe. Duurt echt veel te lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat klopt inderdaad maar ik denk dat je dat S5 logo er best niet afneemt omdat dit in tegenstelling tot het quattro logo groter is en een klein gat vertoont als je dit weglaat. (info op duits forum)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenDat is 6 a 7 maand, dan zijde nog bij de goei denk ik
En bij Audi nog langer vrees ik.
Morgen wordt de mijne ge-waxt en kan ik hem overmorgen eindelijk gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen S line logo zoeken dat daar eventueel kan geplaatst worden zou handig zijn.
Nu spreek je jezelf een beetje tegen he :-DSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenEen S-Line badge zonder een S-Line te hebben is ook maar zozo he
Nu spreek je jezelf een beetje tegen he :-D
Comment
Comment