Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichten
    heb mijne A5 besteld op 12 maart en was voorzien begin september te leveren .Heb met de dealer gebeld en die weet nog niks van produktieweek.Wel van levering "VERMOEDELIJK"half NOVEMBER.
    2.7TDI multitronic 190 pk
    28 april zei de dealer nog : "vermoedelijk mei" ...hij is er nog altijd niet... Misschien bedoelde hij mei 2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Beltar, wat is je configuratie van je komende A5 eigenlijk ?
      3.0tdi
      ibis wit
      S-line
      leder-alcantara met grijze stiksels
      S-line exterieurpakket
      parkassistance V/A
      cruise control
      navi
      bose installatie
      afneembare trekhaak
      20" dubbelspakige velgen
      zonder logo
      en nog een paar dingen die in de "packs zitten, maar die ik nu al vergeten ben...
      Oh ja, electr. zetels met geheugen en verwarming

dat is't ongeveer

Comment

• B&O installatie wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          3.0tdi
          ibis wit
          S-line
          leder-alcantara met grijze stiksels
          S-line exterieurpakket
          parkassistance V/A
          cruise control
          navi
          bose installatie
          afneembare trekhaak
          20" dubbelspakige velgen
          zonder logo
          en nog een paar dingen die in de "packs zitten, maar die ik nu al vergeten ben...
          Oh ja, electr. zetels met geheugen en verwarming

dat is't ongeveer
          Sounds good! Proficiat alvast!
          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            B&O installatie wss
            Zooooooooooo lang geleden dat ik het echt al vergeten ben...Het wordt een surprise..

Comment

• Bose wordt niet geleverd in de A5, dus het is ofwel Audi Soundsystem, ofwel B&O

Comment

• normaal ging A5 volgende week in productie, net mail gehad dat hy nu pas voor week 38 staat, wel leukerds daar in duitsland.. is ondertussen nog iemand zn A5 geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                  normaal ging A5 volgende week in productie, net mail gehad dat hy nu pas voor week 38 staat, wel leukerds daar in duitsland.. is ondertussen nog iemand zn A5 geleverd?
                  Is er eigelijk 1 iemand op deze forum die zen A5 wel op tijd heeft gekregen ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                    Is er eigelijk 1 iemand op deze forum die zen A5 wel op tijd heeft gekregen ????
                    WoKe

Comment

normaal ging A5 volgende week in productie, net mail gehad dat hy nu pas voor week 38 staat, wel leukerds daar in duitsland.. is ondertussen nog iemand zn A5 geleverd?
                      ej, het begint weer...

Naar het schijnt zijn het de led's die tijdrovend zijn om de wagen te versieren...

succes met wachten

heb je al een topic gemaakt?

Comment

• Audi A5 is besteld in april komt september oktober toe. Duurt echt veel te lang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
                          Audi A5 is besteld in april komt september oktober toe. Duurt echt veel te lang
                          Die zal zeker niet op tijd aankomen vrees ik, bestelbonnen van de maand maart worden al niet in beloofde oktober geleverd dus zal april wel ergens einde van het jaar worden. Dus zeg uw ouders maar dat ze nog ff geduld moeten hebben
                          Sintruin till I die

Comment

• Neeh zal x moeten kijken voor er één te maken.. bah kdenk dat je 2maand bij de opgelegde leveringsdatum moet tellen. Hopelijk is het nu effectief week 38.
                            Weet er soms iemand als je een S5 grille (maar dan zonder logo) wil steken je ook de voorbumper moet veranderen? In garage zeiden ze dat..

Comment

Neeh zal x moeten kijken voor er één te maken.. bah kdenk dat je 2maand bij de opgelegde leveringsdatum moet tellen. Hopelijk is het nu effectief week 38.
                              Weet er soms iemand als je een S5 grille (maar dan zonder logo) wil steken je ook de voorbumper moet veranderen? In garage zeiden ze dat..
                              Uw voorbumper moet daarvoor niet veranderd worden, ze moeten hem er natuurlijk wel afhalen om de grille te kunnen vervangen.
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                Uw voorbumper moet daarvoor niet veranderd worden, ze moeten hem er natuurlijk wel afhalen om de grille te kunnen vervangen.
                                Dat klopt inderdaad maar ik denk dat je dat S5 logo er best niet afneemt omdat dit in tegenstelling tot het quattro logo groter is en een klein gat vertoont als je dit weglaat. (info op duits forum)
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
                                  Audi A5 is besteld in april komt september oktober toe. Duurt echt veel te lang
                                  Dat is 6 a 7 maand, dan zijde nog bij de goei denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Dat klopt inderdaad maar ik denk dat je dat S5 logo er best niet afneemt omdat dit in tegenstelling tot het quattro logo groter is en een klein gat vertoont als je dit weglaat. (info op duits forum)
                                    Een S line logo zoeken dat daar eventueel kan geplaatst worden zou handig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                      Dat is 6 a 7 maand, dan zijde nog bij de goei denk ik
                                      Als je nu een A5 besteld is de levering voorzien voor de lente 2009,maar ja de lente duurt lang hé.
                                      En bij Audi nog langer vrees ik.
                                      Morgen wordt de mijne ge-waxt en kan ik hem overmorgen eindelijk gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Een S line logo zoeken dat daar eventueel kan geplaatst worden zou handig zijn.
                                        Een S-Line badge zonder een S-Line te hebben is ook maar zozo he
                                        Nu spreek je jezelf een beetje tegen he :-D
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Een S-Line badge zonder een S-Line te hebben is ook maar zozo he
                                          Nu spreek je jezelf een beetje tegen he :-D
                                          Ik weet niet of ie een S line heeft of niet (niet echt op gelet). Maar een S5 grill zonder badge op een minder sportief getint model vind ik ook maar zozo.

Comment

Working...
                                          X