Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
    Neeh zal x moeten kijken voor er één te maken.. bah kdenk dat je 2maand bij de opgelegde leveringsdatum moet tellen. Hopelijk is het nu effectief week 38.
    Weet er soms iemand als je een S5 grille (maar dan zonder logo) wil steken je ook de voorbumper moet veranderen? In garage zeiden ze dat..

Ja dat gaat !! als je een S5 hebt kan je die naar hartelust blijven verwisselen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Ik weet niet of ie een S line heeft of niet (niet echt op gelet). Maar een S5 grill zonder badge op een minder sportief getint model vind ik ook maar zozo.
      een waarheid als een koe
      Sintruin till I die

Comment

• merk & type van deze velgen ???

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

p!mpstijl
        kan er iemand mij vertellen wat het merk, type en aantal "duim van deze grave velgen zijn ???
        merci !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peterverheyen Bekijk Berichten
          kan er iemand mij vertellen wat het merk, type en aantal "duim van deze grave velgen zijn ???
          merci !!!
          Ik denk dat het HRE velgen zijn.

Type ken ik niet precies ... de meeste zijn ook op maat gemaakt

Comment

• HRE = payer

Comment

• aaah oké merci, ma kvraag het me gewoon af,prijs van grille zelf moet ook meevallen en dan mss achteraf plaatsen we zien wel.. Eerst en vooral zien dat A5 op tijd wordt geleverd

Comment

• Vandaag bij de dealer langs geweest... Zij namen geeneens de moeite om nog eens te checken of mijn auto nu effectief gebouwd is...
                Ze zeiden , eens hij bevestigd was voor vorige week, dat hij dan ook effectief vorige week gebouwd zal zijn...
                Ergens versta ik hun reactie wel, ze zijn net verhuist naar hun nieuwe gebouwen en het loopt allemaal nog een beetje stroef.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                  Is er eigelijk 1 iemand op deze forum die zen A5 wel op tijd heeft gekregen ????
                  Ja, zelfs 3 weken vroeger dan gepland. Besteld tweede week december 2007 (zilveren 2.7, met leder, 18", en nog wat opties), geplande levering maart 2008, in ontvangst genomen tweede week februari 2008.

Het kan dus weldegelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    Vandaag bij de dealer langs geweest... Zij namen geeneens de moeite om nog eens te checken of mijn auto nu effectief gebouwd is...
                    Ze zeiden , eens hij bevestigd was voor vorige week, dat hij dan ook effectief vorige week gebouwd zal zijn...
                    Ergens versta ik hun reactie wel, ze zijn net verhuist naar hun nieuwe gebouwen en het loopt allemaal nog een beetje stroef.
                    Alsof het zoveel moeite kost om dat ff te checken. Dikke Jan m'n kloten zijn het daar ja ..

Comment

Alsof het zoveel moeite kost om dat ff te checken. Dikke Jan m'n kloten zijn het daar ja ..
                      222222

Comment

• juist telefoon van de garage gekregen dat de auto is binnengekomen maar de papieren nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                          juist telefoon van de garage gekregen dat de auto is binnengekomen maar de papieren nog niet.
                          Had jij nu week 32 of 33?

Comment

• Heb vandaag langs dealer geweest en die heeft onmiddelijk gecheckt op de computer.
                            Besteld 10 april, geplande levering oktober.
                            Op de computer stond bij produkieweek: XX
                            Hij heeft onmiddelijk naar Dieteren gebeld, die kunnen verder kijken dan de verkopers en daar wisten ze te zeggen dat de voorlopige vertraging 2 à 3 maand is, Wagen wordt verwacht tegen januari!!!!
                            Probleem ligt bij Dieteren, die heeft er 3000 aan duitsland besteld en er zijn er reeds 5000 verkocht, daarmee loopt heel de produktie in de soep.
                            Met de a4 en a3 begint het ook al een soep te worden.
                            Wilt ge iet of wat snel een audi kan je best kiezen voor een a6 of a8, die kan je hebben op 2maand.
                            Als alles nu gaat zoals gepland is zal ik mijn a5 hebben na een levertermijn van 9maand.
                            Ik zeg dit niet om te zeveren want dat helpt toch niet.
                            Heb zelfs informatie genomen met de limiet van 25% die overschreden wordt op de levertermijn. Vanaf dec heb ik recht op een vervangwagen(VW want audi hebben ze niet) of een extra korting of kan je contractbreuk doen. Zal er nog eens over nadenken
                            Last edited by ; 19/08/2008, 18:33.

Comment

Da vind ik er ook van. Wel 4 maanden te laat maar dan doen van "als het bevestigd is, zal hij gemaakt worden. Precies of ze zijn altijd van hun woord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lange1967 Bekijk Berichten
                                Heb vandaag langs dealer geweest en die heeft onmiddelijk gecheckt op de computer.
                                Hij heeft onmiddelijk naar Dieteren gebeld, die kunnen verder kijken dan de verkopers en daar wisten ze te zeggen dat de voorlopige vertraging 2 à 3 maand is, Wagen wordt verwacht tegen januari!!!!
                                Probleem ligt bij Dieteren, die heeft er 3000 aan duitsland besteld en er zijn er reeds 5000 verkocht, daarmee loopt heel de produktie in de soep.
                                Met de a4 en a3 begint het ook al een soep te worden.
                                Wilt ge iet of wat snel een audi kan je best kiezen voor een a6 of a8, die kan je hebben op 2maand.
                                Als alles nu gaat zoals gepland is zal ik mijn a5 hebben na een levertermijn van 9maand.
                                Ik zeg dit niet om te zeveren want dat helpt toch niet.
                                Heb zelfs informatie genomen met de limiet van 25% die overschreden wordt op de levertermijn. Vanaf dec heb ik recht op een vervangwagen(VW want audi hebben ze niet) of een extra korting of kan je contractbreuk doen. Zal er nog eens over nadenken
                                Heb van de week een klant gezien die een A4 besteld heeft die normaal half sept voorzien was en begin aug telefoon kreeg dat hij binnen was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                  Da vind ik er ook van. Wel 4 maanden te laat maar dan doen van "als het bevestigd is, zal hij gemaakt worden. Precies of ze zijn altijd van hun woord
                                  Vrees dat Beltar niet de verkeerde auto heeft gekozen maar de verkeerde dealer,zo een arrogantie.
                                  Het is geen salon van 3000€ dat hij gekocht heeft hé.
                                  Ik had al lang 15% van de aankoopsom teruggevorderd wegens overschrijding van de levertermijn!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lange1967 Bekijk Berichten
                                    Heb vandaag langs dealer geweest en die heeft onmiddelijk gecheckt op de computer.
                                    Als dit waar zou zijn is dit natuurlijk zeer erg voor jou !
                                    Maar je hoort heel uiteenlopende verhalen, dus hier neem ik persoonlijk ook geen vertrouwen in.
                                    Volgens mijn dealer zal de auto gewoon in oktober geleverd worden, heb zelf ook naar D'Ieteren gebeld
                                    en die konden me alleen vertellen dat het niet september wordt (alles is daar al ingepland)
                                    Dus ik wacht gewoon rustig af
                                    Sintruin till I die

Comment

• ik hoor hier zeer uitlopende leverings datums..

Het blijkt ook dat er na verluid problemen zijn met het panoramisch dak.
                                      Het rare is toen ik mijn audi ging bestelen 2 weken geleden , stond de dag erna mijn A 5 al in productie week 12 gepland 2009.
                                      Terwijl er mensen een aantal weken voor mij een audi besteld hebben en die in de lijst nog met FF stonden gemarkeerd (dus nog geen productie week) . Heel raar...
                                      Last edited by ; 19/08/2008, 20:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Had jij nu week 32 of 33?
                                        mijne was week 33, nu maar hopen dat de papieren morgen binnen zijn
                                        en dat ik mijn platen nog voor het weekend heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                                          ik hoor hier zeer uitlopende leverings datums..

Het blijkt ook dat er na verluid problemen zijn met het panoramisch dak.
                                          Het rare is toen ik mijn audi ging bestelen 2 weken geleden , stond de dag erna mijn A 5 al in productie week 12 gepland 2009.
                                          Terwijl er mensen een aantal weken voor mij een audi besteld hebben en die in de lijst nog met FF stonden gemarkeerd (dus nog geen productie week) . Heel raar...
                                          Helemaal niet raar, bij mij was het ook zo: gekocht 4/12/07 eerst gepland week 8 dan verschoven naar 12 en nadien code FF

Uiteindelijk zou hij vorige week moeten geproduceerd zijn

Comment

Working...
                                          X