Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Beltar, is die gekocht bij garage L. in D.? Moet er donderdag op onderhoud, ga eens kijken of er al spoor is van een witte A5 .
Yes, klopt.
Ben nog eens over de omheining gaan piepen... een hoop nieuwe audi's en VW's, maar geen witte A5.
Jimmy69 had dezelfde bouwweek en die rijdt er al mee...
Ik geloof dat wij de kelk tot de bodem moeten legen...
Yes, klopt.
Ben nog eens over de omheining gaan piepen... een hoop nieuwe audi's en VW's, maar geen witte A5.
De mijne is geproduceerd week 27 en stond bij de dealer 31 juli(week 31) maar de dealer was wel met verlof de 3 weken ervoor.
Was de uwe niet voorzien voor week 32 of 33?
De mijne is geproduceerd week 27 en stond bij de dealer 31 juli(week 31) maar de dealer was wel met verlof de 3 weken ervoor.
Trouwens, Jimmy, bedankt voor het doorsturen van de foto's, ze is werkelijk prachtig
Oeps, foutje, 't is "PAZZE" die week 33 had... sorry
en btw nog eens proficiat! Ze blijven nog steeds beauty's die 5jes
weet niemand toevallig waar ik een rijtest trg vind van de 2.0 tfsi van 180pk? ik heb deze gekocht maar ivnd nergens info van... zou toch wel es wat willen weten over de ervaring met deze motor.
weet niemand toevallig waar ik een rijtest trg vind van de 2.0 tfsi van 180pk? ik heb deze gekocht maar ivnd nergens info van... zou toch wel es wat willen weten over de ervaring met deze motor.
lijkt me dat dat dingen zijn die je net wil weten VOOR je hem koopt?
lijkt me dat dat dingen zijn die je net wil weten VOOR je hem koopt?
Haha , ik weet het maar ja... der was nergens in belgie een testwagen van da zou voor heel snel zijn... en ik kon echt niet langer wachten om hem te bestellen.
Yes, klopt.
Tja, met heel hun verhuis en zo is het wel te verstaan dat het daar momenteel wat in het 100 loopt. Levertermijnen heeft de garage niet veel invloed op hé.
Nochtans is het een zeer goede garage in mijn ogen. Tenminste 1 waar de baas meer rondloopt in de werkplaats (en desnoods een handje toesteekt aan zijn handen te zien) dan achter zijn bureau zit.
Mss staat ie al binnen hé, want achter de werkplaats (naast de vw-showroom) is er een grote ruimte voorzien om auto's klaar te zetten .
Dat zal niet zoveel verschillen van de 2.0 TFSI van 200pk die in de TT ligt geloof ik.
Ik denk dat de nieuwe in de A5 nog iets meer koppel heeft.
De TT en de A5 zijn natuurlijk niet direct te vergelijken maar betreft acceleratie en top zullen
ze mekaar niet te veel ontlopen.
Ga anders eens een TT 2.0 en een A5 1.8 TFSI testen in het contactcenter.
Normaal week 33, maar wat is nog normaal bij audi?
Als hij effectief geproduceerd is in week 33(dat zou je dealer moeten kunnen zien) zal hij deze week,ten laatste volgende week moeten toekomen.
En dan kan de pret beginnen.
Comment