Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijne was productie wk 33 en heb hem wk 34 kunnen ophalen,
    dus het kan ook snel gaan bij audi.

Comment

• Mijn A3 was productieweek 27, en ik had ze in week 33. Het kan dus ook heel traag gaan bij Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
        mijne A4 was week 32 productie, we zijn nu week 36 en ik mag hem ophalen, ik veronderstel hetzelfde voor uw A5, dus zal niet lang meer duren,
        We zijn nu week 35, ik weet dat goed want mijn A4 avant wordt deze week gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
          We zijn nu week 35, ik weet dat goed want mijn A4 avant wordt deze week gemaakt

Fijn, maar gelieve aub ON TOPIC te blijven want iedereen kan hier moeilijk zijn produktieweek van eender welke auto komen melden he ;-)
          Laten we het over de A5 hier hebben, die is meer dan de moeite !

Viperman:
          Al nieuws ?
          Sintruin till I die

Comment

• Vandaag A5 gezien die altyd in stad staat maar blykbaar heeft hy nu zyn 3achterruiten laten blinderen. Kvind wel wys, is keer iets anders..maar in garage zeggen ze nogtans dat je er zo niet mee door keuring geraakt,klopt da?

Comment

• De keuring zijn zorgen voor binnen 4 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                De keuring zijn zorgen voor binnen 4 jaar
                idd, en dan is em al buiten
                So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                  idd, en dan is em al buiten

*PUUT*

Als ge em verkoopt gade ook langs de keuring mogen, al is da overmorgen bij wijze van spreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    *PUUT*

Als ge em verkoopt gade ook langs de keuring mogen, al is da overmorgen bij wijze van spreken
                    Klopt en als ge een ongeluk hebt met doden kan de verzekering daar ook nog over lullen.
                    Mijn eerste auto was een kever en ik heb toen getinde ruiten laten maken bij een erkende firma en nooit geen problemen gehad met de keuring, alleen dat ze soms met hun nagel voelde of het gene folie was
                    Ik dacht nochtans dat alleen de voorruit en de voorste zijruiten geen folie mochten hebben maar de 3 achterste wel of ben ik verkeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Fijn, maar gelieve aub ON TOPIC te blijven want iedereen kan hier moeilijk zijn produktieweek van eender welke auto komen melden he ;-)
                      Laten we het over de A5 hier hebben, die is meer dan de moeite !
                      Het gaat mij totaal niet om mijn wagen, gewoon even correctie dat we nu week 35 zijn en niet week 36, dus als reageren op een post al niet on topic is, mijn excuses dan.
                      Ik wist trouwens niet dat ik jouw toestemming nodig had om te posten, zeker schoolmeester van opleiding!

Comment

• januari 2009 ga ik mijn nieuwe wagen bestellen een audi a5 3.0 tdi automaat,heeft iemand al ergens ervaringen gelezen met betrekking tot de resultaten van deze uitvoering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peewee007 Bekijk Berichten
                          januari 2009 ga ik mijn nieuwe wagen bestellen een audi a5 3.0 tdi automaat,heeft iemand al ergens ervaringen gelezen met betrekking tot de resultaten van deze uitvoering
                          Wanneer wil je ereigenlijk mee rijden? Hou rekening met 9 maand levertijd, no matter wat de dealer je wijsmaakt of wat de computer van D'Ieteren toont...
                          Die gaf voor mij oorspronkelijk week 8 aan, we zijn week 35 en nog steeds geen A5

Comment

• als 't met 9maanden al stopt :-)
                            Ik ben hem 3 weken geleden gaan bestellen en ik sta op dit moment in week 12 ingepland.. maar audi kennende en zo te horen zou dit nog wel wat kunne opschuiven... " vingers gekruist????"
                            Last edited by ; 27/08/2008, 22:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                              Ik wist trouwens niet dat ik jouw toestemming nodig had om te posten, zeker schoolmeester van opleiding!
                              Bij nader inzien reageer ik best niet hierop, de repliek zegt al genoeg zou ik zo zeggen
                              Hou het aub maar bij auto's hier
                              Last edited by E90N; 28/08/2008, 07:27.
                              Sintruin till I die

Comment

• Deze morgen de verlossende telefoon gekregen!

De A5 staat bij de dealer!!
                                Maandag afhalen! YES!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  Deze morgen de verlossende telefoon gekregen!

Maandag afhalen! YES!!!
                                  Nog enkele slapeloze nachten en dan maandag kan het feest beginnen

Comment

...no matter wat de dealer je wijsmaakt of wat de computer van D'Ieteren toont...
                                    Die gaf voor mij oorspronkelijk week 8 aan, we zijn week 35 en nog steeds geen A5
                                    Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten

Maandag afhalen! YES!!!
                                    Ziiiiiiiiiieeeede wel ... jezus...mensen kunnen tegenwoordig soms zo ongelovig en ongeduldig zijn hé

Proficiat! Slaap ze!

Comment

Maandag afhalen! YES!!!
                                      Verander maar snel je onderschrift .

You're gonna be one happy camper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                        Verander maar snel je onderschrift .

You're gonna be one happy camper.
                                        is al gebeurd! , juist voor ik je post zag!

Comment

• Hij staat alsnog in "all-road"-configuratie, met de plastics tussen de veren...

Comment

Working...
                                          X