Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We zijn nu week 35, ik weet dat goed want mijn A4 avant wordt deze week gemaakt
Fijn, maar gelieve aub ON TOPIC te blijven want iedereen kan hier moeilijk zijn produktieweek van eender welke auto komen melden he ;-)
Laten we het over de A5 hier hebben, die is meer dan de moeite !
Vandaag A5 gezien die altyd in stad staat maar blykbaar heeft hy nu zyn 3achterruiten laten blinderen. Kvind wel wys, is keer iets anders..maar in garage zeggen ze nogtans dat je er zo niet mee door keuring geraakt,klopt da?
Als ge em verkoopt gade ook langs de keuring mogen, al is da overmorgen bij wijze van spreken
Klopt en als ge een ongeluk hebt met doden kan de verzekering daar ook nog over lullen.
Mijn eerste auto was een kever en ik heb toen getinde ruiten laten maken bij een erkende firma en nooit geen problemen gehad met de keuring, alleen dat ze soms met hun nagel voelde of het gene folie was
Ik dacht nochtans dat alleen de voorruit en de voorste zijruiten geen folie mochten hebben maar de 3 achterste wel of ben ik verkeerd
Fijn, maar gelieve aub ON TOPIC te blijven want iedereen kan hier moeilijk zijn produktieweek van eender welke auto komen melden he ;-)
Laten we het over de A5 hier hebben, die is meer dan de moeite !
Het gaat mij totaal niet om mijn wagen, gewoon even correctie dat we nu week 35 zijn en niet week 36, dus als reageren op een post al niet on topic is, mijn excuses dan.
Ik wist trouwens niet dat ik jouw toestemming nodig had om te posten, zeker schoolmeester van opleiding!
januari 2009 ga ik mijn nieuwe wagen bestellen een audi a5 3.0 tdi automaat,heeft iemand al ergens ervaringen gelezen met betrekking tot de resultaten van deze uitvoering
januari 2009 ga ik mijn nieuwe wagen bestellen een audi a5 3.0 tdi automaat,heeft iemand al ergens ervaringen gelezen met betrekking tot de resultaten van deze uitvoering
Wanneer wil je ereigenlijk mee rijden? Hou rekening met 9 maand levertijd, no matter wat de dealer je wijsmaakt of wat de computer van D'Ieteren toont...
Die gaf voor mij oorspronkelijk week 8 aan, we zijn week 35 en nog steeds geen A5
als 't met 9maanden al stopt :-)
Ik ben hem 3 weken geleden gaan bestellen en ik sta op dit moment in week 12 ingepland.. maar audi kennende en zo te horen zou dit nog wel wat kunne opschuiven... " vingers gekruist????"
...no matter wat de dealer je wijsmaakt of wat de computer van D'Ieteren toont...
Die gaf voor mij oorspronkelijk week 8 aan, we zijn week 35 en nog steeds geen A5
Comment