Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice pictures beltar.
    Zijn dit MET spoorverbreders ?
    Sintruin till I die

Comment

• die getinte ruiten is dat standaard?

Comment

• heeerrrrrrlijke A5! Proficiat Beltar!

ps: al redelijk wat roadkill gegenereert precies

edit: ik zou er niks aan veranderen hoor... velgen zijn ook super zo! Houden zo

Comment

• Knap

Comment

• damn, ferm beestheb je soms ook foto's van interieur?

Comment

• Ik maak volgende week wel een reportagetje onder : mijn duitse auto-topic.
              Deze week te druk met werk en andere avondlijke bezigheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                Heb ik op aangedrongen, maar is niet mogelijk de RS4-velgen zijn 19" de A5 20" en hebben een andere ET-waarde.
                Mijn carrosier beweert dat ze overspuiten na verloop van tijd problemen geeft.
                Vermits ik nogal grote voeten heb zullen die velgskes redelijk warm krijgen van al dat gerem en is't misschien beter om ze zo te laten, qua look zijn de titaniums idd veel mooier.

BTW Tuur Bo, ga je 14 september niet naar de uitstap van PCT, 't is van Tielt naar Oostende en omstreken, dus aan jouw achterdeur;
                Dus het zijn 20" ? Dat zou je niet zeggen, valt dan goed mee (op foto) want doorgaans vind ik 20" van het goede teveel...

14.9 zal ik nog eens bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Beltar,

Staat hij op de oprit waar tot voor kort de passat stond, anders passeer ik wel eens om te zien irl...

Greetz,
                  Naish
                  't Is daar, maar de porsche staat nu terug in zijn eigen garage.
                  De A5 staat netjes binnen...Kwestie van m een paar keer per dag te zien als ik van ons prive via de garage naar de zaak ga...
                  't is nog de eerste verliefdheid op dit moment hé...Een beetje later mag ie nu en dan weer buitenslapen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Dus het zijn 20" ? Dat zou je niet zeggen, valt dan goed mee (op foto) want doorgaans vind ik 20" van het goede teveel...

14.9 zal ik nog eens bekijken
                    Yep 20" , ik vind dat voor die grote wielkasten niet te groot.
                    Ik vreesde voor t comfort , maar dat valt veel meer mee dan verwacht.
                    De porsche is nog een heel stuk harder.

Voor de 14e, wij zijn ingeschreven.

Comment

Morgen komen er spoorverbreders onder en bespreek in nog eens het spuiten van de velgen. Tot hiertoe kon nog niemand de houdbaarheid op lange termijn van de lak verzekeren.Morgen nog eens info bij Deboosere.
                      houdbaarheid op lange termijn???
                      Poederlakken en gaat er NOOIT meer af,zelfs ideaal in de winter met zout enzo.
                      En de velgen worden dan zowel binnen als buitenkant gespoten en gaan dan in de oven.
                      Denk zelfs dat Rami zijn velgen ook gepoederlakt zijn.
                      Ah ja,gaan ze waarschijnlijk niet bij uw dealer kunnen.
                      cheers!

Comment

't Is daar, maar de porsche staat nu terug in zijn eigen garage.
                        De A5 staat netjes binnen...Kwestie van m een paar keer per dag te zien als ik van ons prive via de garage naar de zaak ga...
                        't is nog de eerste verliefdheid op dit moment hé...Een beetje later mag ie nu en dan weer buitenslapen...
                        Spijtig dat hij niet in de slaapkamer kan zeker
                        Hoeveel ligt hij lager tegenover de standaard vering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                          Spijtig dat hij niet in de slaapkamer kan zeker
                          Hoeveel ligt hij lager tegenover de standaard vering?
                          Is de standaard sportvering , ik denk 1cm lager.

Comment

• Knappe A5!

Comment

• even op internet gezocht en kwam ik dit volgende tegen:

Ondertussen zijn we eind augustus en terug uit verlof. Ik heb vorige zaterdag een afspraak gemaakt bij mijn dealer om een oplossing voor mijn vervangwagen te bespreken. Ik mag blijkbaar blij zijn dat ik één van de vijf vervangauto’s, die D’Ieteren tegen een aantrekkelijk huurtarief aanbiedt, mag huren. Wow, dat maakt mij enorm blij. Levertijd is ondertussen, …de theoretische datum, December 2008. Theoretisch, want nog kan de dealer mijn geen zekerheid geven.
                              Zij krijgen als dealer blijkbaar maximaal één Audi A5 per maand geleverd. Ik mocht inkijken in de dealer zijn bestellijst op de computer en zag dat er nog drie wachtenden voor mij zijn, de volgende vanaf september.
                              Ik kan natuurlijk afzien van mijn bestelling, maar dat is niet hetgeen ik voorzien heb. En wat is het alternatief? Een ander audi-model of een andere auto van een ander merk? Ik zie dat niet zitten.

Moraal: Audi en D’Ieteren weten perfect dat ze een leveringsprobleem hebben. En nog geen kleintje ook. Eén audi A5 kunnen leveren per maand, per dealer. En dit terwijl ze pakken meer bestellingen lopende hebben. Het eigenaardige is dat zo’n groot merken zoals Audi en de invoerder D’Ieteren in Brussel een gebrek aan communicatie heeft. En dit anno 2008 !
                              Ze investeren miljoenen euro’s om hun merk op te bouwen, hun nieuwe modellen te promoten en nieuwe klanten te maken …echter, …op een eenvoudige manier te communiceren met bestaande klanten is blijkbaar heel moeilijk. Zelfs niet met de online communicatie-tools die we vandaag hebben. Ze weten perfect dat ze een leveringsprobleem hebben, waarrom dit dan doodzwijgen.

meer info : http://www.marnik.be/audi-a5-niet-leverbaar-wat-nu/

Comment

• heel eerlijk gezegd het verhaaltje 1 audi a5 per maand per dealer afleveren.. onzin denk ik dan toch.

Comment

• Wat ik me afvraag is of de kunstmatige schaarste een invloed heeft op de toegestane korting. Heb je korting gehad bij de a5 en indien wel was deze minder dan normaal?

Comment

• ik had tussen de 4 en 4,5% korting gekregen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                                      ik had tussen de 4 en 4,5% korting gekregen..
                                      en wat is gebruikelijk bij audi normaal? Ik ben niet zo vertrouwd met hun kortingen.

Comment

• Ik denk dat je het wel tussen de 4 en max 5% zal moeten houden.. met uitzonderingen op einde reeks ofzo alser een nieuwe update is..

Comment

• 5% maar niet op de packs

Comment

Working...
                                          X