Ok, valt nog mee dan, voor hetzelfde geld zouden ze profiteren. Als ze toch maar 1 A5 krijgen per maand is de temptation aanwezig om de kortingen terug te schroeven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenOk, valt nog mee dan, voor hetzelfde geld zouden ze profiteren. Als ze toch maar 1 A5 krijgen per maand is de temptation aanwezig om de kortingen terug te schroeven.
Particulier is normaal max.5% fleet 6.5% en taxi 8.5% op de A5.
D'Ieteren moet normaal vooraf min of meer inschatten wat ze nodig gaan hebben voor
de Belgische markt en daar is alles van bij het begin fout gelopen denk ik.
Naar het schijnt hadden ze hun quota al overschreden eind juli.
Vandaar nog x aantal per dealer dit jaar!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenik had tussen de 4 en 4,5% korting gekregen..
Da bedoelde ik dus ook bij Timmermans, die zijn "gierig" met kortingen
Ben bij 3 dealers geweest en bij degene waar ik "echt" wou als laatste met positief resultaat.
Heb namelijk 6,5% gekregen als particulier.
5 % kreeg ik gemakkelijk bij de anderen, dan begon de onderhandeling....
Als toemaatje heb ik ook een "volle tank" geforceerd
Maar als je hier op het forum leest is dit nog niet echt veel, hier zijn er met 7,5% en meer kortingSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten5% maar niet op de packs
Die packs zijn inderdad aan "netto prijzen" en vallen buiten de kortingSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik heb (wel in 2002) 7% korting gehad plus een paar opties gratis, op mn TTSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenheel eerlijk gezegd het verhaaltje 1 audi a5 per maand per dealer afleveren.. onzin denk ik dan toch.
mijne was bestelt op 12/03/08
2.7 TDI multitronic +pack longe + pack sport design +pack intenso plus ijszilver met 5 spyking y design velgen.Was voorzien te leveren in september.
Heb net naar d'ieteren gebeld voor de levering.Ik kreeg gewoon te horen dat de productiedatum "5 januari "is voorzien en levering +2 weken AUB.
Dus voor alle met een bestelde A5 veeeeeeeel geduld oefenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichtenmijne was bestelt op 12/03/08
2.7 TDI multitronic +pack longe + pack sport design +pack intenso plus ijszilver met 5 spyking y design velgen.Was voorzien te leveren in september.
Heb net naar d'ieteren gebeld voor de levering.Ik kreeg gewoon te horen dat de productiedatum "5 januari "is voorzien en levering +2 weken AUB.
Dus voor alle met een bestelde A5 veeeeeeeel geduld oefenen.
amay, ik ga ook sebiet bellen naar D'ieteren, heb op 8 maart besteld.....
ben benieuwd
edit:
telefoon gedaan: nog geen vaste produktiedatum
ze hebben me gezegd dat oktober nog altijd kon, moet binnenkort weer eens terugbellenLast edited by E90N; 03/09/2008, 12:55.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtenmoet 2-3 maand bij de leveringsdatum tellen die op bestelbon staat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichtenmoet 2-3 maand bij de leveringsdatum tellen die op bestelbon staat..Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtenin mijn geval was dat dus exact 6 maand er bij...
Is niet voor iedereen van toepassing, er zijn [hier] uitzonderingen
Beltar is de uitzondering die dikke pech hadSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIs niet voor iedereen van toepassing, er zijn [hier] uitzonderingen
Beltar is de uitzondering die dikke pech had
De wagen zou nu volgende week in productie gaan en als het goed is 2 weken later bij de dealer. Er zit dus een ( tal maanden vertraging op.
Comment
-
Wat denken jullie van volgende combi?
A5 3.0 tdi S-line met 20 spaaks 19 inch velgen
Meteoorgrijs
Sport Design S-line exterieur pakket
Leder Alcantara zwart met grijze stiksels
Opties voor de rest:
Intenso Plus pack
trekhaak (voor de moto's)
verwarmde zetels
electrische zetels pakket 1
blauwtand
Wat denken jullie van die kleurencombinatie?
Of beter een gewone A5 3.0tdi met bruine lederen zetels en gelijkaardige opties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenValt niet echt te vergelijken, ieder model heeft zijn kortingen
Comment
-
Beltar was geen uitzondering! De mijne is nu ook al 5 maanden na eerst voorziene leveringsdatum. En zoals de zaken er nu voor staan wordt deze gemaakt in week 43. Dus als je wagen besteld is in maart besef dan dat er ook nog mensen wachten van in december 2007, januari en februari.
Dus: besteld in week 52 van 2007. Gemaakt????? week 43 van 2008 en Levering??????
Als ik zoals hier voorgesteld tussen de 3 en de 6 weken in aanmerking zou nemen week 46 à 49. Dus tien à elf maanden leveringstermijn! En dan hou ik nog geen rekening met nogmaals uitstel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk BerichtenBeltar was geen uitzondering! De mijne is nu ook al 5 maanden na eerst voorziene leveringsdatum. En zoals de zaken er nu voor staan wordt deze gemaakt in week 43. Dus als je wagen besteld is in maart besef dan dat er ook nog mensen wachten van in december 2007, januari en februari.
Dus: besteld in week 52 van 2007. Gemaakt????? week 43 van 2008 en Levering??????
Als ik zoals hier voorgesteld tussen de 3 en de 6 weken in aanmerking zou nemen week 46 à 49. Dus tien à elf maanden leveringstermijn! En dan hou ik nog geen rekening met nogmaals uitstel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenWat denken jullie van volgende combi?
A5 3.0 tdi S-line met 20 spaaks 19 inch velgen
Meteoorgrijs
Sport Design S-line exterieur pakket
Leder Alcantara zwart met grijze stiksels
Opties voor de rest:
Intenso Plus pack
trekhaak (voor de moto's)
verwarmde zetels
electrische zetels pakket 1
blauwtand
Wat denken jullie van die kleurencombinatie?
Of beter een gewone A5 3.0tdi met bruine lederen zetels en gelijkaardige opties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenDe foto is niet top (een beetje snel snel , bij het afhalen van de auto) , maar je hebt een beetje een idee van leder/alcantara/zilveren stiksels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk BerichtenBeltar was geen uitzondering! De mijne is nu ook al 5 maanden na eerst voorziene leveringsdatum. En zoals de zaken er nu voor staan wordt deze gemaakt in week 43. Dus als je wagen besteld is in maart besef dan dat er ook nog mensen wachten van in december 2007, januari en februari.
Das natuurlijk niet echt nice maar ik meen me ook te herinneren dat je besteld hebt via een kleine dealer die bij een "grote" moet bestellen en deze hebben sowiezo toch nadeel hiermee.
Desalnietemin beseft iedere A5 besteller dat het een "ramp" is en er veel geduld moet uitgeoefend worden.
Ik heb al een voordeel, krijg de nieuwe A4 Avant als vervangwagen in oktober dus dat maakt de pijn iets lichterSintruin till I die
Comment
Comment