Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beltar: interieur is echt knap!
    Misschien heb jij toch een beetje langer moeten wachten de anderen, omdat ze de witte verf maar 1 keer per jaar uit de kast halen... ;-)
    Grapje he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      nope, in optie handsfree met een kaart
      En,wat zegt het betreft rijden?
      Jij bent ondertussen toch al wat gewoon(Porche)

Comment

• Wat vinden jullie van deze diffusor achteraan ? (niet die aartslelijke spoiler)

8T0071620 B9AX

Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by E90N; 04/09/2008, 20:41.
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Wat vinden jullie van deze diffusor achteraan ? (niet die aartslelijke spoiler)

8T0071620 B9AX

Kan foto niet zien ??
          Weet niet waarom, wss een of ander programmatje te kort, er staat een rood kruisje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
            Kan foto niet zien ??
            Weet niet waarom, wss een of ander programmatje te kort, er staat een rood kruisje
            nu wel ?
            Sintruin till I die

Comment

nu wel ?
              Yep!

Vind dat aero gedoe van Audi niet je dat. Spoiler lomp en difuser niet echt een plus.

Comment

• de diffusor van de s-line is pakken mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                  de diffusor van de s-line is pakken mooier.
                  Idd, S line exterieur is meestal het knapste dat er is voor een Audi.

Comment

• Hoi,

Binnenkort bestelling plaatsen maar twijfel nog ivm 1 optie, nl de Drive Select.
                    Hier en daar al goede commentaren gelezen.
                    Blijkbaar kan je deze optie bestellen met ofwel een keuzemogelijkheid qua hydraulische ophanging ofwel qua aanpassing stuurinrichting.

Enig commentaar? ervaringen? Is dit werkelijk de moeite?
                    Ik neem ook Intenso Plus Pakket met GPS DVD dus veronderstel dat die individuele instelling dan ook beschikbaar is.

Gr

Comment

• By the way, om even terug te komen op kortingen (cfr vorige pagina).
                      Die van mij was 4,5% (aankoop als bedrijfswagen)

Enkele maanden geleden een S Max gekocht (2.2 TDCI) met 14% korting (de kids weet je wel...) Ford is Audi niet maar 4,5% als fleetkorting is toch wel povertjes

Comment

nu wel ?
                        yep

Die van s-line is idd de mooiste maar dat hangt ook van de kleur af.
                        Bij een zwarte vind ik dat het verschil ni zo hard opvalt tussen de standaard en de S

Comment

• De S-Line diffusor is achterhand ook wel de duurste (zie bijlage)
                          € 430 zonder plaatsing en lakering
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Sintruin till I die

Comment

• Kwaliteit en looks heeft z'n prijs ^^

Comment

• Volgende week donderdag gaat de mijne binnen voor een vitaminekuurtje
                              'k Ben eens benieuwd ...
                              So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                Volgende week donderdag gaat de mijne binnen voor een vitaminekuurtje
                                'k Ben eens benieuwd ...
                                Ah, volgende week donderdag !

Ik dacht dat je gisteren al binnen was geweest ... en ik maar wachten op een telefoontje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  ... en ik maar wachten op een telefoontje
                                  Ge zou beter facturen maken ipv te wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Ge zou beter facturen maken ipv te wachten
                                    Wil jij zo graag een factuur van mij misschien ?

Ik meen nochtans dat ik jou alles al gefactureerd heb, maar ik wil er gerust nog eentje maken ! ! !

Comment

• Heb deze week een brief van 'D Ieteren in de bus gekregen.

Ze bevestigen me de geplande productie datum op het moment van dit schrijven: Week 43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                        Volgende week donderdag gaat de mijne binnen voor een vitaminekuurtje
                                        'k Ben eens benieuwd ...
                                        Oe, 'k dacht dat em al genoeg vitaminen produceerde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Oe, 'k dacht dat em al genoeg vitaminen produceerde
                                          Hij kan der ni tegen da mijn kar rapper is

Comment

Working...
                                          X