Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
    En ik denk dat dit een viercylinder is met één uitlaat links.(dubbele pijpjes)
    Nope, dit is een 3 liter mét ABT diffusorkit --> hier bewijs

Bijgevoegde Bestanden
    Sintruin till I die

Comment

• en precies ook anders sideskirts van die van de S-line

(beetje te hoog tjuning-gehalte naar mijn zin)
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
        en precies ook anders sideskirts van die van de S-line

(beetje te hoog tjuning-gehalte naar mijn zin)
        Het is ook totaal géén S-Line uitvoering.
        Kan ermee door kwa tjoening
        Sintruin till I die

Comment

• ABT-tuning trekt echt op de ballen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            ABT-tuning trekt echt op de ballen hé
            Zegt een S-Line fetisjist ;-)
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Zegt een S-Line fetisjist ;-)
              Idd. Veel klassevoller dan ABT-tuning toch neen? ABT gaat er altijd over vind ik persoonlijk.

Comment

Idd. Veel klassevoller dan ABT-tuning toch neen? ABT gaat er altijd over vind ik persoonlijk.
                Jaja hoor maar ik moet altijd lachen dat je zo fanatiek zijt ;-)
                Sintruin till I die

Comment

• Wat is er dan juist fanatiek aan het lelijk vinden van ABT-tuning?

Comment

Wat is er dan juist fanatiek aan het lelijk vinden van ABT-tuning?
                    Iedereen begrijpt hier ondertussen wel wat je bedoelt he ;-)
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Iedereen begrijpt hier ondertussen wel wat je bedoelt he ;-)
                      Ik wil het gerust nog eens in het Frans neerpennen voor één of andere verdwaalde bezoeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Ik wil het niet in het belachelijke trekken, sorry Egon. Vanuit bepaalde ooghoeken mogen die achterwielen gerust een centimer verder uit de wielkasten komen. Vanuit andere invalshoeken is het daarentegen iets delicater. Ik had al enkele foto's staan, 'k heb er nu snel een paar lijntjes op getrokken om aan te tonen dat ik op de onderstaande foto's meer kijk naar de lijnen A, dan dat ik me zorgen maak op lijn B die niet verticaler staat, want dat laatste is uiteindelijk de doelstelling om spacers te gebruiken.

35mm lijkt me breed op een standaard A5. Met het S-line pakket kan je een stukje verder gaan, omdat de agressievere bumpers nog wat meer ruimte bieden, misschien is 35mm dan beter. Maar da's my 2 cents...
                        Is er dan zoveel verschil tussen een s-line bumper en een standaard bumper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          Beltar, het is echt een mega kar je nieuwe A5!!! Waren het lekkere frietjes vrijdagavond???

Met zo'n bak geraak je toch nergens meer incognito hééé

Naish, Was jij het die passeerde als ik aan het parkeren was?
                          BTW heb nu pas de link naar je X5 gezien, echt sjiek met die 21-ers, misschien idd een beetje verlagen , maar zeker niet te veel, 't is tenslotte een SUV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                            Ja en neen. Eigenlijk zijn het subtiele verschillen, maar 't maakt de auto optisch wel een beetje breder eh. Dan zal een spacer ook niet misstaan... I guess.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                              Nee, dat is onzin. De gewone en s-line bumper zijn exact even breed. Een S5 of S-line heeft ook geen bredere spatschermen. Wel is de aansluiting op de diffusor anders, maar dat heeft geen effect op de breedte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Ik wil het niet in het belachelijke trekken, sorry Egon. Vanuit bepaalde ooghoeken mogen die achterwielen gerust een centimer verder uit de wielkasten komen. Vanuit andere invalshoeken is het daarentegen iets delicater. Ik had al enkele foto's staan, 'k heb er nu snel een paar lijntjes op getrokken om aan te tonen dat ik op de onderstaande foto's meer kijk naar de lijnen A, dan dat ik me zorgen maak op lijn B die niet verticaler staat, want dat laatste is uiteindelijk de doelstelling om spacers te gebruiken.

35mm lijkt me breed op een standaard A5. Met het S-line pakket kan je een stukje verder gaan, omdat de agressievere bumpers nog wat meer ruimte bieden, misschien is 35mm dan beter. Maar da's my 2 cents...
                                Logic,kan je eens vermelden hoeveel cm er zit tussen de wielkas en de velgrand bovenaan(lijn B).
                                Is het de gewone vering die jij hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Psmit Bekijk Berichten
                                  Nee, dat is onzin. De gewone en s-line bumper zijn exact even breed. Een S5 of S-line heeft ook geen bredere spatschermen. Wel is de aansluiting op de diffusor anders, maar dat heeft geen effect op de breedte.
                                  Onzin? De S-line maakt de auto optisch breder (zwaarder). De sideskirts maken de auto trouwens effectief breder.

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                  Logic,kan je eens vermelden hoeveel cm er zit tussen de wielkas en de velgrand bovenaan(lijn B).
                                  De auto heeft de sportophanging, zonder verlaging. Ik kan het wel eens nameten, maar de auto moet dan wel op een vlak terrein staan, anders scheelt het al vlug een centimeter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                    Bij mij 3.5 a 4cm afstand tussen bovenkant band en wielkas.

Comment

• Pff, daarnet even bij de dealer binnengesprongen.
                                      Nog steeds code FF.
                                      De mijne is besteld op 26/02/2008, en dan zijn er andere die hun a5 besteld hebben in bv. maart en die hebben al een productiedatum gekregen. begrijpen wie begrijpen kan.
                                      Ik heb de 3.0 besteld, dus aan de multitronic kan dat niet liggen...
                                      Ze zijn nu aan productieweek 50 bezig dus ik vrees ervoor dat er pas in 2009 een A5 onder mijn kont zal zitten...
                                      Mij was ook oktober beloofd, zoals zovele andere, ik denk dat er hier nog een paar een teleurstelling zullen te verwerken krijgen...
                                      Ach ja, ons wachten zal wel beloond worden zeker

Comment

• Tussen de S- Line (mét exterieurpakket) en de gewone is denk ik geen verschil want op de "gewone" kun je die diffusor zonder problemen aanpassen.
                                        Dit stuk moet je hebben (zie foto)
                                        Die Side skirts maken de auto idd breder.

Bijgevoegde Bestanden
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
                                          Pff, daarnet even bij de dealer binnengesprongen.
                                          Nog steeds code FF.
                                          De mijne is besteld op 26/02/2008, en dan zijn er andere die hun a5 besteld hebben in bv. maart en die hebben al een productiedatum gekregen. begrijpen wie begrijpen kan.
                                          Ik heb de 3.0 besteld, dus aan de multitronic kan dat niet liggen...
                                          Ze zijn nu aan productieweek 50 bezig dus ik vrees ervoor dat er pas in 2009 een A5 onder mijn kont zal zitten...
                                          Mij was ook oktober beloofd, zoals zovele andere, ik denk dat er hier nog een paar een teleurstelling zullen te verwerken krijgen...
                                          je moet er wel rekening mee houden dat je achteraf hebt zitten wijzigen, en dat ze je toen al wisten te zeggen dat het december ging zijn ipv oktober. Als het nu toch januari zal zijn, zaten ze er toch ni echt ver naast (naar de huide Audi-normen )

Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
                                          Ik had ook een 2.7 tdi besteld omdat ik die 5000€ inschrijving niet aan de staat wou betalen...
                                          Nu is er toch wel een 3.0 tdi met 211 pk uitgekomen zeker, dus na lang twijfelen toch mijn bestelling aangepast naar een 3.0, ik zal nu wel een maand of twee langer moeten wachten. December ipv oktober, maar denk dat ik uiteindelijk toch tevreden zal zijn...
                                          ...
                                          dus ik zie nog niet echt een probleem of iets dat relevant is mbt mogelijke extra wachttijden voor de mensen die hun A5 kortelings zouden moeten verwachten ?

Anyway, een maand geleden luidde het bij mij: voorlopige P week 39
                                          Als dat effectief zo zal zijn, zullen ze het nu wel kunnen bevestigen zeker (we zijn reeds week 37).
                                          Gezien de gemiddelde audi-dealer het niet nodig acht om op eigen initiatief klanten een status-update te geven zal ik één dezer dagen zelf "nog" maar eens contact opnemen om te horen hoe het zit
                                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Working...
                                          X