Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
    nog effe kort en dan stoppen we erover, ik vind dat de A4 en A5 qua lijn toch echt anders zijn, je herkent er een merk in zoals dat ook met veel modellen van bmw, mercedes etc is
    maar goed dat is mijn mening
    verder lig ik niet wakker van uw insinuaties en of je nu al dan niet gelooft of er nog vele kopjes draaien als er een A5 passeert, dat kunnen ikzelf en mede-eigenaars hier aanwezig alleen maar bevestigen
    Mijn vrouw vindt het ondertussen verschrikkelijk vervelend dat iedereen haar aangaapt op de gemeente en blijkbaar ook de nodige commentaar veil heeft over "die witte sportkarre..."
    En wij maar uitleggen dat het geen "sportkarre" is maar een doodgewone A4 met 2 deuren...

Comment

• Vandaag de mijne gevonden.
      Zag het niet zitten om bijna 1 jaar te wachten dus dan maar op zoek naar recente 2de hands en gevonden. Prachtig karretje met 2000 km op de teller.
      2.7 tdi 190 pk multitronic
      Zwart - S line
      Koriander Beige leder
      Panoramisch dak
      20 duimers er onder (comfort valt inderdaad goed mee - cfr commentaar Beltar)
      Alé een prachtwagen en zo goed als nieuw dus.

Nu nog wachten tot als de leasing rond is enz.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonadric Bekijk Berichten
        Vandaag de mijne gevonden.
        Zag het niet zitten om bijna 1 jaar te wachten dus dan maar op zoek naar recente 2de hands en gevonden. Prachtig karretje met 2000 km op de teller.
        2.7 tdi 190 pk multitronic
        Zwart - S line
        Koriander Beige leder
        Panoramisch dak
        20 duimers er onder (comfort valt inderdaad goed mee - cfr commentaar Beltar)
        Alé een prachtwagen en zo goed als nieuw dus.

Nu nog wachten tot als de leasing rond is enz.......

proficiat een goede keuze

toch niet ene van bij bavaria ?
        want die heeft zo ene staan met dit leder ...

Comment

• PROFICIAT
          Bij Vandenginste in Torhout staat er ook nog eentje te koop.

Comment

• Weet iemand of deze wagen (2.7) nog moet ingereden worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Inderdaad. Vandaag 170 km (enkel) gereden om hem te testen en dan maar meteen beslist. Een kennis van mijn collega gaat soms wagens voor hen halen in Duitsland. Volgens hem betrouwbare verkoper.

Comment

Weet iemand of deze wagen (2.7) nog moet ingereden worden?
                Voor onze 3.0 zei de dealer eerste 1000 tot 2500opm// tot 2000km tot 3000opm// tot 3000km max 3500 opm en dan auf los gehts looooooooooos

Comment

Inderdaad. Vandaag 170 km (enkel) gereden om hem te testen en dan maar meteen beslist. Een kennis van mijn collega gaat soms wagens voor hen halen in Duitsland. Volgens hem betrouwbare verkoper.

ik heb die auto gisteren zien staan , een prachtige keuze die je hebt gemaakt
                  yep is een zeer betrouwbare verkoper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    Voor onze 3.0 zei de dealer eerste 1000 tot 2500opm// tot 2000km tot 3000opm// tot 3000km max 3500 opm en dan auf los gehts looooooooooos

Ik heb de mijne 100km binnendoor warm gereden, dan 100km over de autostrade onder variabele belasting ... en toen kwam er een dikke BMW voorbij die ik niet kon laten gaan, dus ...
                    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZ

Hem af en toe eens vol opentrekken kan helemaal geen kwaad, zoalng je het maar doet als hij warm staat, je het niet te bruut doet, en belangrijkste ... je het maar ff doet.
                    Dus niet ff 30 km aan een stuk aan 4000 rpm de autostrade afvliegen. Maar een kort sprintje trekken kan zeker geen kwaad.

Da's niet gelijk mijn nieuwe circuitmoto ... hem dinsdag met 0 km op de teller warmgereden in de beginnersgroep op Zolder ...
                    en dan direct aansluitend (20km op de teller) in de expertgroep hem open getrokken... maar die moet dan ook geen 200.000 km meegaan (alhoewel het mij niet zou verwonderen als hij het wel kan/doet)
                    Last edited by WoKe; 14/09/2008, 01:20.
                    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                      nog effe kort en dan stoppen we erover, ik vind dat de A4 en A5 qua lijn toch echt anders zijn, je herkent er een merk in zoals dat ook met veel modellen van bmw, mercedes etc is
                      maar goed dat is mijn mening
                      verder lig ik niet wakker van uw insinuaties en of je nu al dan niet gelooft of er nog vele kopjes draaien als er een A5 passeert, dat kunnen ikzelf en mede-eigenaars hier aanwezig alleen maar bevestigen
                      Lijn is idd heel verschillend maar als je ze ziet afkomen is de voorkant toch bijna hetzelfde
                      dezelfde lichten, bumber en gril alleen wat breder en platter en dat heb je toch vooral bij audi

Comment

• Zou er een groot verschil zijn tussen de S-Line en "gewone" sportchassis ?
                        Last edited by E90N; 14/09/2008, 18:15.
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Wat ik bizar vind is het feit dat het een S-lIne is maar in het interieur zijn er dingen die niet overeen komen:
                          - wel de S-Line istaplijsten in de deuren
                          - geen S-Line stuur (?)
                          - zetelbekleding is anders
                          - gewoon Sportchassis (te zien aan code)
                          Een mix of wil de verkoper de auto voor een S-Line laten doorgaan ?
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Het is een "gewone" A5 (geen S-line), maar met S-line sportpakket (exterieur)
                            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Wat ik bizar vind is het feit dat het een S-lIne is maar in het interieur zijn er dingen die niet overeen komen:
                              - wel de S-Line istaplijsten in de deuren
                              - geen S-Line stuur (?)
                              - zetelbekleding is anders
                              - gewoon Sportchassis (te zien aan code)
                              Wss heeft hij hem besteld voor de S-Line beschikbaar was. Dus met een deel van de opties maar niet met de full config zoals je hem nu kan bestellen. Er zijn er op de A4 die dat ook moeten doen hebben omdat de full s-line pas 6 maanden later bestelbaar was als pack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                Het is een "gewone" A5 (geen S-line), maar met S-line sportpakket (exterieur)
                                Aja, t'is er zo enen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Aja, t'is er zo enen
                                  En wat is daar mis mee? Als nu iemand qua interieur liever iets anders heeft dan het S line interieur, waarom zou het dan erg zijn dat ie wel S line exterieur neemt omdat ie dat wel knap vindt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                    ... en toen kwam er een dikke BMW voorbij die ik niet kon laten gaan, dus ...
                                    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZ
                                    Dat zeggen de anderen van jou ook als ze je zien, ....ik kon die dikke A5 niet laten gaan, dus GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Comment

• @Beltar: dat iedereen jouw vrouw aangaapt als ze rondrijdt: Dat komt natuurlijk doordat het een witte is... ;-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        En wat is daar mis mee? Als nu iemand qua interieur liever iets anders heeft dan het S line interieur, waarom zou het dan erg zijn dat ie wel S line exterieur neemt omdat ie dat wel knap vindt?
                                        Ik vind een RS logo ook mooi op m'n auto, ik kan dat zelfs perfect kopen in de Audi shop maar toch hangt het niet op m'n auto. Dat zegt genoeg als antwoord denk ik
                                        Ik probeer een lange (off-topic) discussie te vermijden (we hebben ze trouwens al gevoerd in een andere topic)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                          @Beltar: dat iedereen jouw vrouw aangaapt als ze rondrijdt: Dat komt natuurlijk doordat het een witte is... ;-))
                                          Of een knappe vrouw, hij kan mss is een foto plaatsen dan kunnen we hem zegge of het door de A5 komt of zijn vrouwke

Comment

Working...
                                          X