En zou de 2.0TDI ooit nog uitkomen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenEn zou de 2.0TDI ooit nog uitkomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk BerichtenHelp!
Mijn vader gaat zijn a5 2.7 multitronic naar de zak doen
hij wil laten chippen maar heb hier al meermaals gelezen dat het niet verstandig is om dit te doen door het max vermogen van 400Nm van die bak.
Ik krijg het maar niet uitgelegd, het is zo een eigenwijze vent!
Het ergste vanal is dat hij het misschien laat doen door iemand die 400 euro vraagt da is om problemen vragen!
Ik krijg dan antwoorden van hem dat ze 2jaar garantie geven enzo en waarom de dealer zelf tot 450nm wil gaan enzo ..
pff kan iemand mij nog wat argumenten geven of waar ik deze kan vinden zodat ik toch nog een laatste poging kan ondernemen!
Comment
-
Last edited by E90N; 22/09/2008, 17:48.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichtenpfff, net terug van de dealer.
Positief: productieweek is bekend.
Negatief: het is week 4 !
weet iemand wanneer de auto dan bij de dealer zal staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichtenpfff, net terug van de dealer.
Positief: productieweek is bekend.
Negatief: het is week 4 !
weet iemand wanneer de auto dan bij de dealer zal staan?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat wordt dus februari als je hem hebt, man man
Een troost, ik ben uiteindelijk toch tevreden dat ik mijn contract niet verbrak. 't Is echt een knappe en plezante car om mee te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lang wachten Bekijk BerichtenIk heb mijn A5 begin januari besteld en kan hem deze middag eindelijk gaan afhalen bij de dealer.
Hij stond eerst voor levering in mei!
Hopelijk is hat al dat wachten waard geweest.
toevallig bij delorge ?
daar staat er ene voor uitleveringSintruin till I die
Comment
-
Eindelijk goed nieuws,mijne S5 gaat in productie in week 42,is juist bevestigd door de garage,dus vanaf begin november ben ik aan t bollen.Hij was normaal voorzien voor augustus en besteld in februari,zoals bij de meeste hier 3 maanden te laat,maar ik ben toch heel content dat er nu een produktieweek vast staat.
En nu maar aftellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtentoevallig bij delorge ?
daar staat er ene voor uitlevering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenEindelijk goed nieuws,mijne S5 gaat in productie in week 42,is juist bevestigd door de garage,dus vanaf begin november ben ik aan t bollen.Hij was normaal voorzien voor augustus en besteld in februari,zoals bij de meeste hier 3 maanden te laat,maar ik ben toch heel content dat er nu een produktieweek vast staat.
En nu maar aftellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls hij in die week in productie gaat ga je toch nog een paar weken mogen wachten hoor. Reken maar eind november of begin december.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenIdd een paar weken wachten na produktieweek,week 42 is half oktober,tel daar een paar (=2) weken bij,dan zijn we begin november
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk BerichtenKlopt niet altijd, bij mij was het productie wk 33 en levering wk 34
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenlaten we hopen van niet, maar hij zal wel komen denk ik ....Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
Comment