Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omdat een 2.0 TDI met 136 pk te min is voor een A5. Een 2.0 TDI met 163 pk cava nog, dan moet de 2.7 niet meer gedownsized worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
      Waarom zou de A5 niet in 2.0 tdi mogen geleverd worden? Redelijk kortzichtig niet?
      omdat iedereen er dan mee gaat rijden en hij een beetje minder exclusief wordt
      ik hoop eerlijk gezegd ook dat hij niet in 2.0 TDI uitkomt ...
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Heeft iemand van julli al het probleem tegengekomen dat als je de auto stillegt , de sleutel blijft vastzitten in de dockingstation?
        Je moet dan opnieuw starten , stillegen en dan kun je hem verwijderen.
        ik heb dat op een A4 Avant ,tis net of sleutel vast zit,maar ik moet auto niet herstarten, ik duw gewoon nog eens, en trek hem er dan uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
          Waarom zou de A5 niet in 2.0 tdi mogen geleverd worden? Redelijk kortzichtig niet?
          Ik steun de kortzichtigheid! Kan allemaal best zijn dat 'ie beter is voor het milieu, voor de portefeuille en tot slot, voor de verkoopscijfers van Audi. Maar van de huidige eigenaars zit daar uiteraard niemand op te wachten. Dan is dat beetje exclusiviteit... voorlopig nog wat geld waard. Voor alle rationelere kopers is er nog steeds de A4. Je krijgt dezelfde auto met nog een paar deuren gratis en voor niks erbij.

Waarom steekt Porsche geen 2.0TDI in z'n 911? Zou eveneens vanuit een perfect rationele overweging kunnen gebeuren, ik stel me alleen de vraag in welk jaar dat dan gaat zijn... in the year 2525?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Ik steun de kortzichtigheid! Kan allemaal best zijn dat 'ie beter is voor het milieu, voor de portefeuille en tot slot, voor de verkoopscijfers van Audi. Maar van de huidige eigenaars zit daar uiteraard niemand op te wachten. Dan is dat beetje exclusiviteit... voorlopig nog wat geld waard. Voor alle rationelere kopers is er nog steeds de A4. Je krijgt dezelfde auto met nog een paar deuren gratis en voor niks erbij.

Waarom steekt Porsche geen 2.0TDI in z'n 911? Zou eveneens vanuit een perfect rationele overweging kunnen gebeuren, ik stel me alleen de vraag in welk jaar dat dan gaat zijn... in the year 2525?
            De A5 is nog steeds geen directe concurrent voor de Porsche, daarvoor is er de R8. In de R8 zal men nooit een 2.0TDI inpompen. Iemand die een A5 om de exclusiviteit koopt, kijkt niet langer dan zijn neus lang is. Exclusieve wagens behoren tot een ander segment. De A5 is op de markt gebracht om te concurreren met de 3-reeks en de C-klasse. Een 2.0TDI past heel goed in dit plaatje. Je zal'm waarschijnlijk dan ook meer op de weg zien verschijnen, maar dat is dan misschien juist één van de redenen waarom jij'm kan aanschaffen tegen een betaalbare prijs en geen exclusieve prijs.

Comment

• Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze er geen 2.0 TDI ingooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                De A5 is nog steeds geen directe concurrent voor de Porsche
                Alsof ik impliceerde dat de A5 op hetzelfde niveau staat als Porsche, nee natuurlijk niet. Ik ruk het alleen maar uit de context, een 911 TDI is eveneens voor uw portefeuille, het milieu en de verkoopcijfers vree interessant. Maar 't is voor Porsche tegelijk een dooddoener voor het imago. Again.. ik ruk het uit z'n context hoor, de A5 is maar een A4. Maar 't enige wat 'em nog boven de A4 doet uitkomen, is straks ook weg. Tuurlijk vind ik dat jammer... en tuurlijk begrijp ik dat diegene die erop zitten te wachten, het zullen toejuichen.

Comment

Heeft iemand van julli al het probleem tegengekomen dat als je de auto stillegt , de sleutel blijft vastzitten in de dockingstation?
                  Ja, ik heb dat ook al een paar keer gehad, dacht dat het aan mij lag.

Comment

jep regelmatig, is wel lullig, dacht dat het aan mij lag, ben blij van niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                      ik heb dat op een A4 Avant ,tis net of sleutel vast zit,maar ik moet auto niet herstarten, ik duw gewoon nog eens, en trek hem er dan uit
                      is idd zelfde probleem, maar als ik opnieuw duw start hij opnieuw...
                      Al nagevraagd bij de dealer?
                      Mijne weet weer eens van niets... k had ook niets anders verwacht.

Comment

• Pffffff, het begint lang te duren
                        Alle geplande werken aan onze nieuwbouw zijn bijna gedaan, alleen de oprit nog met kasseien en de poort.
                        Alles is dus klaar voor de komst.
                        Ik had het tot nu geheim gehouden (in familie- en vriendenkring) dat ik een A5 gekocht had, door die lange wachttijden sprak ik erover bij onze familiebijeenkomst en heeft mijn neef toch ook geen A5 gekocht in dezelfde maand dan ik. (hehe)
                        Hij heeft wel een S5 gekocht 4 dagen later dan de mijne en heeft ook nog geen nieuws blijkbaar.
                        Geheimen bewaren zit toch in de familie blijkbaar.
                        Sintruin till I die

Comment

• S5

Comment

• Wat vinden jullie van deze combinatie:
                            Sahara + S-line en S exterieurpakket + 20 spaaks 19 duimers

saharasilver.jpg

Comment

• Ik vind het niet slecht. Kleur is goesting, maar de velgen zijn super en het exterieurpakket ook. Nu enkel nog wat cm's lager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Ik vind het niet slecht. Kleur is goesting, maar de velgen zijn super en het exterieurpakket ook. Nu enkel nog wat cm's lager
                                en dan is't een johnnybak...

Smaken verschillen he. Iedereen gaat hier waarschijnlijk vertellen dat hij hem super vindt, awel, ik vind de kleur vies en de velgen overdreven. Heb het liever wat soberder.

Comment

• Lol, johhnybak .. Rare definitie van dat woord heb jij

Comment

Ik vind het niet slecht. Kleur is goesting, maar de velgen zijn super en het exterieurpakket ook. Nu enkel nog wat cm's lager
                                    Zwart zie je zo vaak en ik vind persoonlijk dat die kleur de lijnen onvoldoende in de verf zet.
                                    Die lichte tinten van grijs (ijs, monza, kwarts) spreken niet aan, die zijn zo gewoontjes.

Arubablauw, meteoorgrijs, granaatrood en liquidblauw zijn andere overblijvers.
                                    Zelden zo moeilijk gehad om de kleur voor een wagen vast te leggen als bij deze A5.

Comment

• In Kortenberg hebben ze een Arubablauwe A5 om testritjes mee af te leggen. Ik vond het kleur op een A5 heel knap, op een A4 Avant niet echt en op m'n A3 dan weer wel. Als je het graag eens van dichtbij bekijkt, daar kan het dus

Comment

In Kortenberg hebben ze een Arubablauwe A5 om testritjes mee af te leggen. Ik vond het kleur op een A5 heel knap, op een A4 Avant niet echt en op m'n A3 dan weer wel. Als je het graag eens van dichtbij bekijkt, daar kan het dus
                                        I know. Dat is de wagen waar we al 2 maal getest hebben. Contact Center Kortenberg is op 2 minuten van bij mij (jammer dat Porsche er niet meer zit).
                                        Aruba blauw is heel mooi, zeker met bijna wit interieur zoals op de testwagen. De toekomstige bestuurder is +/- 57j. Dat blauw is misschien iets te jong voor hem.
                                        Vanavond, on the way home, nog eens binnenspringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                          Wat vinden jullie van deze combinatie:
                                          Sahara + S-line en S exterieurpakket + 20 spaaks 19 duimers

[ATTACH]55390[/ATTACH]
                                          Over kleuren valt niet te discussieren, een groot aantal mensen vindt mijn witte A5 ook maar niks...

Wat dat sahara betreft: Een beetje te braaf kleur voor de A5 vind ik. Wel mooi, maar vrij klassiek, ook met die velgen;
                                          Als discrete,klassieke coupe vind ik het wel mooi, maar dan zou ik m zonder ext-pakket nemen. Dat vind ik dan weer te sportief voor het saharabeige;
                                          Het warme kleur van sahara combineert minder goed met het grijs van vb de achterste diffusor met gril...

maar ja, kleuren en geuren...

Comment

Working...
                                          X