Omdat een 2.0 TDI met 136 pk te min is voor een A5. Een 2.0 TDI met 163 pk cava nog, dan moet de 2.7 niet meer gedownsized worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenWaarom zou de A5 niet in 2.0 tdi mogen geleverd worden? Redelijk kortzichtig niet?
ik hoop eerlijk gezegd ook dat hij niet in 2.0 TDI uitkomt ...So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenHeeft iemand van julli al het probleem tegengekomen dat als je de auto stillegt , de sleutel blijft vastzitten in de dockingstation?
Je moet dan opnieuw starten , stillegen en dan kun je hem verwijderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenWaarom zou de A5 niet in 2.0 tdi mogen geleverd worden? Redelijk kortzichtig niet?
Waarom steekt Porsche geen 2.0TDI in z'n 911? Zou eveneens vanuit een perfect rationele overweging kunnen gebeuren, ik stel me alleen de vraag in welk jaar dat dan gaat zijn... in the year 2525?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk steun de kortzichtigheid! Kan allemaal best zijn dat 'ie beter is voor het milieu, voor de portefeuille en tot slot, voor de verkoopscijfers van Audi. Maar van de huidige eigenaars zit daar uiteraard niemand op te wachten. Dan is dat beetje exclusiviteit... voorlopig nog wat geld waard. Voor alle rationelere kopers is er nog steeds de A4. Je krijgt dezelfde auto met nog een paar deuren gratis en voor niks erbij.
Waarom steekt Porsche geen 2.0TDI in z'n 911? Zou eveneens vanuit een perfect rationele overweging kunnen gebeuren, ik stel me alleen de vraag in welk jaar dat dan gaat zijn... in the year 2525?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenDe A5 is nog steeds geen directe concurrent voor de Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenHeeft iemand van julli al het probleem tegengekomen dat als je de auto stillegt , de sleutel blijft vastzitten in de dockingstation?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenik heb dat op een A4 Avant ,tis net of sleutel vast zit,maar ik moet auto niet herstarten, ik duw gewoon nog eens, en trek hem er dan uit
Al nagevraagd bij de dealer?
Mijne weet weer eens van niets... k had ook niets anders verwacht.
Comment
-
Pffffff, het begint lang te duren
Alle geplande werken aan onze nieuwbouw zijn bijna gedaan, alleen de oprit nog met kasseien en de poort.
Alles is dus klaar voor de komst.
Ik had het tot nu geheim gehouden (in familie- en vriendenkring) dat ik een A5 gekocht had, door die lange wachttijden sprak ik erover bij onze familiebijeenkomst en heeft mijn neef toch ook geen A5 gekocht in dezelfde maand dan ik. (hehe)
Hij heeft wel een S5 gekocht 4 dagen later dan de mijne en heeft ook nog geen nieuws blijkbaar.
Geheimen bewaren zit toch in de familie blijkbaar.Sintruin till I die
Comment
-
Wat vinden jullie van deze combinatie:
Sahara + S-line en S exterieurpakket + 20 spaaks 19 duimers
saharasilver.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind het niet slecht. Kleur is goesting, maar de velgen zijn super en het exterieurpakket ook. Nu enkel nog wat cm's lager
Smaken verschillen he. Iedereen gaat hier waarschijnlijk vertellen dat hij hem super vindt, awel, ik vind de kleur vies en de velgen overdreven. Heb het liever wat soberder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind het niet slecht. Kleur is goesting, maar de velgen zijn super en het exterieurpakket ook. Nu enkel nog wat cm's lager
Die lichte tinten van grijs (ijs, monza, kwarts) spreken niet aan, die zijn zo gewoontjes.
Arubablauw, meteoorgrijs, granaatrood en liquidblauw zijn andere overblijvers.
Zelden zo moeilijk gehad om de kleur voor een wagen vast te leggen als bij deze A5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIn Kortenberg hebben ze een Arubablauwe A5 om testritjes mee af te leggen. Ik vond het kleur op een A5 heel knap, op een A4 Avant niet echt en op m'n A3 dan weer wel. Als je het graag eens van dichtbij bekijkt, daar kan het dus
Aruba blauw is heel mooi, zeker met bijna wit interieur zoals op de testwagen. De toekomstige bestuurder is +/- 57j. Dat blauw is misschien iets te jong voor hem.
Vanavond, on the way home, nog eens binnenspringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenWat vinden jullie van deze combinatie:
Sahara + S-line en S exterieurpakket + 20 spaaks 19 duimers
[ATTACH]55390[/ATTACH]
Wat dat sahara betreft: Een beetje te braaf kleur voor de A5 vind ik. Wel mooi, maar vrij klassiek, ook met die velgen;
Als discrete,klassieke coupe vind ik het wel mooi, maar dan zou ik m zonder ext-pakket nemen. Dat vind ik dan weer te sportief voor het saharabeige;
Het warme kleur van sahara combineert minder goed met het grijs van vb de achterste diffusor met gril...
maar ja, kleuren en geuren...
Comment
Comment