Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier nog enkele foto's waardoor Sahara momenteel op n°1 staat:

saharasilver005.jpg

saharasilver006.jpg

Comment

• Beltar: hierop kan je de combinatie Sahara met de diffusor enigszins zien. Het is inderdaad niet de meest geslaagde combinatie but I've seen worse

saharasilver008.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Alsof ik impliceerde dat de A5 op hetzelfde niveau staat als Porsche, nee natuurlijk niet. Ik ruk het alleen maar uit de context, een 911 TDI is eveneens voor uw portefeuille, het milieu en de verkoopcijfers vree interessant. Maar 't is voor Porsche tegelijk een dooddoener voor het imago. Again.. ik ruk het uit z'n context hoor, de A5 is maar een A4. Maar 't enige wat 'em nog boven de A4 doet uitkomen, is straks ook weg. Tuurlijk vind ik dat jammer... en tuurlijk begrijp ik dat diegene die erop zitten te wachten, het zullen toejuichen.
        *kuch*

Comment

• Voor dat Sahara moet je toch wel zijn, ik ben er niet echt voor. Maar origineel is het wel, denk niet dat je er zo veel gaat zien rondbollen.

Comment

• wat is het verschil vooraan aan de bumper bij een A5 s-line en een originele?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
              wat is het verschil vooraan aan de bumper bij een A5 s-line en een originele?
              De vorm van de 'luchthappers' waar de mistlampen in verwerkt zitten is anders en het 'latje' centraal onderaan de bumper.

Comment

• Als je ze in vooraanzicht ziet merk je wel nog meer verschillen, al zijn het vooral details. Let op, enkel bij S line exterieur ! Tussen een gewone en S line zit er geen verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                  Arubablauw, meteoorgrijs, granaatrood en liquidblauw zijn andere overblijvers.
                  Zelden zo moeilijk gehad om de kleur voor een wagen vast te leggen als bij deze A5.

Je hebt een jaar de tijd om uw kleur te kiezen, dus tijd zat zou ik zeggen ;-)
                  Last edited by E90N; 25/09/2008, 18:30.
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Omdat een 2.0 TDI met 136 pk te min is voor een A5. Een 2.0 TDI met 163 pk cava nog, dan moet de 2.7 niet meer gedownsized worden.
                    Normaal komt hij er met de 163pk maar dat zal wel nog even duren. Geen idee als er een 136pk komt. De 2.0tdi is er ook gekomen op de TT hé!

En sorry dat ik het moet zeggen maar binnen 6 maand is de A5 niet meer exclusief hoor. Er is nog altijd veel geld in Belgiê dus als je iets exclusief wil zal je minstens 100K moeten uitgeven. Er rijden er al veel rond.
                    Last edited by dragonfly; 25/09/2008, 19:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      *kuch*

Comment

• Heb dus gisteren eens naast een andere A5 gestaan met standaard vering,en wat bleek?
                        Mijn A5 met adaptieve vering leek zelfs hoger te staan dan de andere!!!!
                        Het was wel een 2.7 TDI die een stuk zwaarder weegt dan de mijne maar toch.
                        Dus van een verlaging van 20mm is al zeker geen sprake.
                        Ah ja,ergens in Zweden heeft een gerenomeerd autoblad een A5 1.8 TFSI op de testbank gezet en deze bleek al over 185 pk te beschikken!!
                        Ben eens benieuwd wat dit bij de mijne gaat zijn over een dikke maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                          Heb dus gisteren eens naast een andere A5 gestaan met standaard vering,en wat bleek?
                          Ah ja,ergens in Zweden heeft een gerenomeerd autoblad een A5 1.8 TFSI op de testbank gezet en deze bleek al over 185 pk te beschikken!!

Heb je enig idee waarom de 1.8tfsi al vervangen is door de 2.0tfsi? Hoe valt de motor mee en hoeveel verbruik je ongeveer? Ik ga waarschijnlijk voor de 2.0tfsi van 180pk. Die zou volgens audi minder verbruiken dan de 1.8tfsi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                            Heb je enig idee waarom de 1.8tfsi al vervangen is door de 2.0tfsi? Hoe valt de motor mee en hoeveel verbruik je ongeveer? Ik ga waarschijnlijk voor de 2.0tfsi van 180pk. Die zou volgens audi minder verbruiken dan de 1.8tfsi...
                            Heb er eigenlijk geen idee van waarom deze vervangen is,maar denk dat het iets te maken zal hebben met de productiecapaciteit.
                            Naar het schijnt zou hij terug beschikbaar worden maar niemand weet wanneer.
                            De motor begint nu stilaan los te komen(1500km) en ik verschiet er telkens van hoe dit 1.8je sleurt.
                            Wat het verbruik betreft hangt er veel af van de rijstijl.
                            Het is perfect mogelijk om 7.5 a 8l te verbruiken door het redelijk hoge koppel.(wegen aan70 en 90km/h)
                            Het is ook mogelijk om 15l te verbruiken(trekken en sleuren)
                            De 2.0 TFSI zal op alle vlakken beter doen,daar ben ik zeker van!!!!
                            Hoger koppel(350nm bij de 211pk en 320 bij de 180pk geloof ik)meer pk,minder verbruik,meer tuning mogelijkheden(tot 500+pk).
                            De 2.0TFSI is volgens mij een van de beste motoren die er momenteel op de markt is.

Comment

• demperregeling

Ik heb ook demperregeling genomen voor de 20mm extra verlaging, wat blijkbaar dus niet zo is.. en levertermijn ondertussen al 2 maanden later dan beloofd.. En de service is heeel zwak, ze kunnen bij bmw nog veel leren. Mijn eerste audi en waarschijnlijk ook de laatste ..

Comment

• Ik weet niet als ik men eigen gek maak maar begin men zorgen te krijgen omtrent de 2.0 tfsi motor.. er is op heel het world wide web nog niks terug te vinden omtrent deze motor van de A5 . Rijd er immers 1 iemand al met deze auto rond in de wereld?

Comment

• Dat was in het begin met de 1.8 TFSI ook zo.

Comment

• Kijk hier eens:
                                    Xoilac trực tiếp bóng đá hôm nay, link xem bóng đá Xoilac TV miễn phí tốc độ cao cùng dàn bình luận viên bóng đá trực tuyến Xôi Lạc TV.

Echt veel meer info dan hetgeen de meesten al weten, geven ze echter niet.
                                    Ik zou ook wel eens een deftige test willen lezen over deze versie, vermits het ook deze zou zijn als ik nu een A5 zou kiezen.
                                    Last edited by ; 29/09/2008, 22:02.

Comment

• inderdaad diene dada wisten we al

ach ja op zen audi's dus nog maar ff wachten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                                        Ik weet niet als ik men eigen gek maak maar begin men zorgen te krijgen omtrent de 2.0 tfsi motor.. er is op heel het world wide web nog niks terug te vinden omtrent deze motor van de A5 . Rijd er immers 1 iemand al met deze auto rond in de wereld?
                                        Ik zou me daar absoluut geen zorgen over maken.
                                        Lees gewoon de testen eens van de 2.0 TFSI in de TT of een ander VW produkt met deze motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                          Heb dus gisteren eens naast een andere A5 gestaan met standaard vering,en wat bleek?
                                          Als je alle types met standaardvering naast elkaar zet, staan die dan niet allemaal even hoog en is de vering van bv de 3 liter anders dan die van de 1.8 omdat hij meer weegt ?
                                          Of zit er overal dezelfde vering onder en staan de zwaarde types een beetje lager ?

Comment

Working...
                                          X