Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
    Als je alle types met standaardvering naast elkaar zet, staan die dan niet allemaal even hoog en is de vering van bv de 3 liter anders dan die van de 1.8 omdat hij meer weegt ?
    Of zit er overal dezelfde vering onder en staan de zwaarde types een beetje lager ?
    De vering zal anders zijn voor de 3.0TDI want die is zoals je zegt zwaarder. En die heeft quattro. De gewichtsverdeling zit dus helemaal anders.

Meestal zijn zowel de veren als de dempers gewijzigd.

Comment

• a5_matt_5.jpg

a5_matt_6.jpg

Comment

• Wagen initieel gepland voor begin maart 2009....nu bevestigd voor productie 1-5 december 2008.....dus beschikbaar voor mij ergens naar einde december toe. Hopelijk nog voor Kerstverlof.

Van een mooi Sinterklaas geschenk gesproken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
          Wagen initieel gepland voor begin maart 2009....nu bevestigd voor productie 1-5 december 2008.....dus beschikbaar voor mij ergens naar einde december toe. Hopelijk nog voor Kerstverlof.

Comment

• vader heeft een op 3 maart een audi a5 besteld ben nu al twee weken aan het wachten om te weten wanneer ie toekomt tleuke is dat ze het gewoon niet weten. nu ben ik in de showroom uitgenodigd opdat ze dan is kunnen gaan opzoeken echt raar

Comment

• weet er toevallig iemand de kostprijs van die gryze (alu) S5 spiegelkapjes?

Comment

Wagen initieel gepland voor begin maart 2009....nu bevestigd voor productie 1-5 december 2008.....dus beschikbaar voor mij ergens naar einde december toe. Hopelijk nog voor Kerstverlof.

Proficiat man, dat is dus mazzel en onbegrijpelijk ook hoe dit komt ;-)
                Ik zou de auto dus wel pas in januari 2009 inschrijven ;-)

ps: welke motorisatie was het ook alweer ?

edit: deze hier
                Voilà, A5 is besteld:

2.7TDI 190Pk Multitronic
                Fantoomzwarte kleur
                Milano leder brun zetels
                Inlegplaatjes bruine notelaar
                5-spakig profile s-line velgen
                Multifunctiesportstuur tip/multi
                Extra leder pack+
                Opbergmodule
                Radio Symphony
                Zonder kentekens
                Pack Lounge
                Pack Intenso

Nu MINSTENS wachten tot MAART 2009 .....................
                Last edited by E90N; 30/09/2008, 21:03.
                Sintruin till I die

Comment

Mijne voorzien oktober, nu bevestiging gekregen week van produktie: week 15 2009 dus wagen beschikbaar vanaf(theoretisch) 17april!!!!!!!!!!!!!!
                  Da's de 4e keer dat de datum is uitgesteld.
                  Vanaf morgen ga ik een vervangwagen halen(VW golf) voor een periode van 6maand.
                  En als de geplande datum nu uitkomt heb ik slechts 1jaar en 2weken moeten wachten op mijn A5!!!!!!
                  Bedankt Audi

Comment

• hallo--> april 2009 !

als ze dit mij moeten zeggen dan laat ik het contract ontbinden

heb btw iemand al eens gecontacteerd om te zoeken naar een A5 in Duitsland
                    dus als daar iets interessants uit de bus komt dan weet ik het wel
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                      weet er toevallig iemand de kostprijs van die gryze (alu) S5 spiegelkapjes?
                      ik heb de mijne 350 euro betaald

Comment

• amai ge vraagt u af hoe zoiets kan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lange1967 Bekijk Berichten
                          Mijne voorzien oktober, nu bevestiging gekregen week van produktie: week 15 2009 dus wagen beschikbaar vanaf(theoretisch) 17april!!!!!!!!!!!!!!
                          Da's de 4e keer dat de datum is uitgesteld.
                          Vanaf morgen ga ik een vervangwagen halen(VW golf) voor een periode van 6maand.
                          En als de geplande datum nu uitkomt heb ik slechts 1jaar en 2weken moeten wachten op mijn A5!!!!!!
                          Bedankt Audi
                          Is wel raar dat ze de produktiedatum nu ineens zo lang op voorhand weten.

Comment

[ATTACH]55548[/ATTACH]

[ATTACH]55549[/ATTACH]

Onderhoudt dat maar is.

Comment

Dat begint daar echt wel op een loterij te lijken.
                              In alle geval proficiat al.

Comment

• WTF meende da nu 350euro? die duitsers kunne ook wel door rekenen ze..lunde eventueel ke foto posten van u A5?thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                  Dat begint daar echt wel op een loterij te lijken.
                                  In alle geval proficiat al.
                                  Tja, t'gaat een Leasewagen worden van d'Ieteren Lease zelf, dus daarom misschien, ik weet het niet.

Comment

Tja, t'gaat een Leasewagen worden van d'Ieteren Lease zelf, dus daarom misschien, ik weet het niet.
                                    Aha,kassa,kassa.
                                    Dan zijn ze daar ineens wakker,rekenen kunnen ze daar wel maar communicatie is al iets moeilijker.

Comment

[ATTACH]55548[/ATTACH]

[ATTACH]55549[/ATTACH]

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X