Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Bedankt!

Weet lijk niet goed wat ik er moet van denken. De achterkant is nu precies iets TE zwart.

Iemand ervaring met a fabriek getinte ruiten? Met die folie zag je langs de binnenkant niet veel meer als het donker is en dat is soms wel vervelend. Achteruit rijden of kijken wie er achter je rijdt...
    Te zwart imo;
    Heb er ook over getwijfeld, maar vind dat ze af fabriek al redelijk donker zijn.
    De ruitpartijen van een A5 zijn al niet groot en tonen zo nog minder.Geen must vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Heb er ook over getwijfeld, maar vind dat ze af fabriek al redelijk donker zijn.
      De ruitpartijen van een A5 zijn al niet groot en tonen zo nog minder.Geen must vind ik.
      Je hebt het goed geformuleerd, ze zijn standaard idd al iets donkerder en de upgrade is geen must!

Comment

• Iemand een foto van een A5 met de RS6 velgen?
        Dat zijn zowat de enige die me zouden kunnen aanstaan als het van de fabriek moet komen. (s-line config en wil niet groter gaan dan 19") S5 velgen zijn ook mooi maar zullen wel prijzig zijn.

audi 9 x 19 im 5-segmentspeichen-design

Free Image Hosting by ImageBam.com
        Last edited by dragonfly; 08/10/2008, 19:55.

Comment

Tjah, voor die reden heb ik 3j geleden een iPod gekocht hoor
          das nog makkerlijker
          vind je dat?
          Mijn vrouw heeft een iphone en zit alle dagen te kl****ten met diene stomme itunes...

Comment

Iemand een foto van een A5 met de RS6 velgen?
            Dat zijn zowat de enige die me zouden kunnen aanstaan als het van de fabriek moet komen. (s-line config en wil niet groter gaan dan 19") S5 velgen zijn ook mooi maar zullen wel prijzig zijn.

Ga je een A5 kopen? Toch geen BMW E9*?

Comment

• Die van mij is ..... binnen
              Ben natuurlijk direkt al eens gaan kijken maar ga hem wel pas binnen een week of 2 kunnen gaan afhalen (wachten op gepersonaliseerde nummerplaat).

Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Iemand een foto van een A5 met de RS6 velgen?

S5-velgen zijn fabriek af niet leverbaar in 19"voor een gewone A5.
                Enkel te verkrijgen als accesoire voor een zotte prijs(750€ per stuk als ik me goed herinner)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                  Die van mij is ..... binnen
                  Ben natuurlijk direkt al eens gaan kijken maar ga hem wel pas binnen een week of 2 kunnen gaan afhalen (wachten op gepersonaliseerde nummerplaat).

Proficiat alvast.
                  Das nu de reden waarom ik geen personaliseerde nr.plaat heb genomen!!
                  10 maand wachten was genoeg.

Comment

hoelang heb je moeten wachten?

Comment

• 8 maanden

Comment

• foto's foto's foto's
                        S5?

Comment

• Nee, geen S5 maar een A5 2.7TDI
                          fantoomzwart met Y-velgen
                          zal wel eens een foto plaatsen als ik hem ben gaan afhalen

Comment

Nee, geen S5 maar een A5 2.7TDI
                            En welke opties?
                            Geen hydraulische ophanging soms?

Comment

• AUDI doet het qua verkoop zeer goed. Volgens de hieronderstaande link is de A4 en A5 de meest succesvolle modellen bij AUDI.
                              October 7, 2008 Source: Audi AG Global sales increase in September by 12.3 percent Double-digit growth rate in Europe and Asia/Pacific Vehicle sales records in key western European markets Audi’s figures in Germany rise by 20.8 percent Board Member for Marketing and Sales Schwarzenbauer: “We are defying market trends” Most successful models: Audi A4 and… read more
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                En welke opties?
                                Geen hydraulische ophanging soms?
                                Nee, dat was trouwens nog niet beschikbaar toen ik bestelde denk ik ...
                                Heb het gebruikelijke lounge en intenso plus pakket
                                sportzetels, zwarte dakhemel, Y-velg, stuur met schakelfunctie en nog wat kleine prullen.
                                De zescilinders zijn standaard al mooi uitgerust moet ik zeggen.

Comment

Nee, dat was trouwens nog niet beschikbaar toen ik bestelde denk ik ...
                                  Heb het gebruikelijke lounge en intenso plus pakket
                                  sportzetels, zwarte dakhemel, Y-velg, stuur met schakelfunctie en nog wat kleine prullen.
                                  De zescilinders zijn standaard al mooi uitgerust moet ik zeggen.
                                  Was toen al beschikbaar,had de mijne besteld eind nov.en heb de vering nog bijbesteld half december.
                                  Wat betreft standaarduitrusting verschilt dit niet zoveel met de viercilinders hoor.
                                  Geen xenon en multifunctioneel sportstuur.

Comment

• Dan worden het geen S5 velgen.
                                    Niemand die de RS6 velgen genomen heeft op z'n A5 en foto's heeft? Ik vind er alleszins geen dus is misschien iets nieuws.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                    vind je dat?
                                    Mijn vrouw heeft een iphone en zit alle dagen te kl****ten met diene stomme itunes...
                                    Dan ligt dat aan uw vrouw, ik heb geen problemen met iTunes

@Davy: t'zal idd geen beemer worden, de A5 is te mooi. Ben er gisteren mee gaan testrijden.

Comment

Nee, geen S5 maar een A5 2.7TDI
                                      heb dezelfde besteld

Comment

Zalig man, nu heb je goede vooruitzichten ;-)
                                        Blij dat je van de Polo af bent ?
                                        Wij hebben nu ook een Polo als vervangwagen, wachten op een Passat die één van dees tevoorschijn zal komen ...
                                        Ik verschiet toch van de Polo in positieve zin.
                                        Last edited by E90N; 09/10/2008, 00:54.
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Zalig man, nu heb je goede vooruitzichten ;-)
                                          Blij dat je van de Polo af bent ?
                                          Wij hebben nu ook een Polo als vervangwagen, wachten op een Passat die één van dees tevoorschijn zal komen ...
                                          Ik verschiet toch van de Polo in positieve zin.
                                          Misschien krijg je die van ons!

Comment

Working...
                                          X