Lang leve onze fantastische invoerder!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMisschien krijg je die van ons!
Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten9maand, voor hetzelfde geld komt er ondertussen een facelift uit... Audi kennende...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenVraagje voor de A5 multitronic rijders hier. Rijden jullie vaak in 's' mode (dus sportievere mode) of vaker in gewone standaard mode? Of altijd zonder fout in 's'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenWagen initieel gepland voor begin maart 2009....nu bevestigd voor productie 1-5 december 2008.....dus beschikbaar voor mij ergens naar einde december toe. Hopelijk nog voor Kerstverlof.
Van een mooi Sinterklaas geschenk gesproken....
Oftewel ziet de garage hm niet door een of andere reden, oftewel heeft d'Ieteren Lease me blaaskes wijs gemaakt.
In geval van het 2e ga ik effe heel boos worden (maandag zal ik meer weten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenBen gisteren bij garage geweest om te double-checken wanneer m'n wagen effectief zou beschikbaar komen in december, als m'n wagen zou gebouwd worden 1-5 december volgens mensen van d'Ieteren Lease. Bij garage wisten ze van toeten of blazen, op hun computer niks te zien van m'n wagen.
Oftewel ziet de garage hm niet door een of andere reden, oftewel heeft d'Ieteren Lease me blaaskes wijs gemaakt.
In geval van het 2e ga ik effe heel boos worden (maandag zal ik meer weten).
niks dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk BerichtenWTF meende da nu 350euro? die duitsers kunne ook wel door rekenen ze..lunde eventueel ke foto posten van u A5?thx
heb juist foto's geplaatst van mijn A5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenEn dat helpt veel hoor!
niks dus...
Het zal dan niet 100% m'n zin zijn, maar ik ga voor 98% dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenNatuurlijk, terwijl dat ik bezig ben boos te zijn, kaffer ik ze nog wat uit, en vervolgens cancel ik m'n bestelling en ga ik hard op zoek naar een stockwagen ergens hier of in Duitsland, maar vinden zal ik wel.
Het zal dan niet 100% m'n zin zijn, maar ik ga voor 98% dan.
Nu doe je juist of iemand zomaar een contract kan opzeggen, dit lukt niet zomaar.
Je zei trouwens dat de auto initieel voor "maart 09" was, dus kan je nooit beroep doen op de leverings uitstel...
En als je gaat kafferen zal je nooit tot een oplossing geraken met de dealer.
het ligt niet aan "deze" dealer maar aan alle "dealers", zijn stuk voor stuk dezelfde als je dit leest.
Trouwens hier een stockwagen vinden is een utopie ...Last edited by E90N; 13/10/2008, 01:30.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNu doe je juist of iemand zomaar een contract kan opzeggen, dit lukt niet zomaar.
Je zei trouwens dat de auto initieel voor "maart 09" was, dus kan je nooit beroep doen op de leverings uitstel...
het ligt niet aan "deze" dealer maar aan alle "dealers", zijn stuk voor stuk dezelfde als je dit leest.
Trouwens hier een stockwagen vinden is een utopie ...
Deze heeft toch heel wat moois staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNu doe je juist of iemand zomaar een contract kan opzeggen, dit lukt niet zomaar.
Trouwens hier een stockwagen vinden is een utopie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenVolgens onze dealer gaat het bij de Q5 dezelfde toer opgaan, dus niet te snel juichen zou ik zeggen.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenBij KW suspension is men naar het schijnt bezig met de ontwikkeling van een systeem om de A5 met hydraulische vering te verlagen en te verbeteren.
Deze mag niet verlaagd worden met enkel de veren.
Iemand die hieromtrent al iets gehoord heeft?
Das dikke zever in apenpakskes.
Het enige wat echt telt is de wet, technisch is het al mogelijk;De wet zegt dat uw bodemvrijheid niet minder dan 11cm (met marge tot 9cm) mag zijn. Uw veringset moet ook goedgekeurd zijn door de GOCA (validatieattest) en je moet ook een montage attest hebben; En dan is alles PERFECT in orde;
KW is al een tijdje aan het kijken of ze Bilsteins Damptronic varianten kan maken.Ideaal voor audi rijders zou zijn dat de dempers met de electronica van audi Drive Select werkt.
Comment
-
Eens een vraag voor die al met een A5 rondrijden ...
Hebben jullie al eens last gehad met vluchtheuvels of het uitrijden van ondergrondse parkings?
Zelfs een A5 zonder sportophanging ligt niet bepaald hoog, maar de overhang is ook niet overdreven dus ik denk dat het allemaal zonder al te veel problemen of voorzichtigheid moet gaan?Last edited by viperman; 13/10/2008, 20:47.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenEens een vraag voor die al met een A5 rondrijden ...
Hebben jullie al eens last gehad met vluchtheuvels of het uitrijden van ondergrondse parkings?
Zelfs een A5 zonder spotophanging light niet bepaald hoog, maar de overhang is ook niet overdreven dus ik denk dat het allemaal zonder al te veel problemen of voorzichtigheid moet gaan?
Comment
Comment