damn nu kna ik nie wachten tot men 2.0tfsi voor de deur staat jiehaaaaaaa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDamn... dat zou geen gemakkelijke keuze zijn. Enerzijds draait de benzinemotor vele zachter dan de diesel, anderzijds klinkt een 4 cilinder maar schraal tov de 6 cilinder (zelfs al is het een diesel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZo'n 2.0 TFSI 211 pk klinkt nu ook niet zo slecht hé Liever dat dan een 6 cilinder diesel. Echt Maar ik heb het nu wel niet echt voor diesel
Maar, ik ben volledig akkoord dat er niets boven het geluid gaat van een benzine 6 of 8 cilinder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenDonderdag gaat mijn kar binnen voor een vitaminenkuur,ben eens benieuwd!
Als ik op andere fora wat rondlees leveren ze standaard op de bank al een 185pk.
Niet slecht voor een 1.8tje.
Van 258nm naar 310 maar dit is toch niet makkelijk voor enkel FWD;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZo'n 2.0 TFSI 211 pk klinkt nu ook niet zo slecht hé Liever dat dan een 6 cilinder diesel. Echt Maar ik heb het nu wel niet echt voor diesel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenOlé,van 185 naar 215pk is absoluut niet slecht te noemen!!
Van 258nm naar 310 maar dit is toch niet makkelijk voor enkel FWD;
Mooi zo!
En voel je 't verschil goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk BerichtenEuhm, wat is dat met die MMI 3G.
Ik zie dat de Duitse configurator deze in de optie lijst heeft staan.
Ik heb de GPS Plus DVD optie genomen, wordt die dan vervangen door de MMI3G of niet?
Audi.be mag hune config ook wel eens upgraden.... man man 't is bijna zo erg als den dealer zijn DOS programma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWaar zien jullie die optie staan? Ik zie onder Infotainment enkel MMI Navigation plus inklusive Sprachbedienung en Navigationssystem inklusive MMI basic plus staan. Niets over MMI 3G.
Comment
-
Kopie van Audiworld Forums, als het al in de UK is en dus ook DE zal België wel volgen he.
Another forum (see web address below), frequented by a very international crowd, claims that the UK Audi folks are confirming that the new 3G MMI will be available on the A5s built for the UK build week 45 of 2008 and beyond. No one has been able to confirm from Audi of America if this will be available on the U.S. export product then or not. I'm hoping some of the Audi employees on this forum might be able to add some insight.
If you're interested in the capabilities of the new 3G MMI, the web page below will provide you an excellent description of it via an interview with Audi of America's New Product Planning Chief, Filip Brabec.
http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=4021381Last edited by dragonfly; 17/10/2008, 13:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenMooi zo!
En voel je 't verschil goed?
Verder heb ik nog niet kunnen testen.
Trekt heel vlot in toeren vanaf 1500 tot 6500à7000 zonder te verslappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten1 opmerking... m'n A5 heeft wel een 50/50 verhouding, en dat kan je zo uit de officiële persteksten halen.
Ik vond wel dit op de wiki pagina:
The platform is notable for its departure from Audi's trademark "overhung" engine mounting position over the front axle, in favour of the powertrain being located behind the front axle - in an effort to achieve a more even weight distribution (55:45) between the front and rear wheels.
Comment
-
@FredRR: goed van je. Het is dus bevestigd dat de 3G MMI in de A5 komt . Ik had nog een post gevonden van iemand in Noorwegen.
yesterday I finally got a confirmed answer from the factory directly, and this is information directly from the product manager of Audi A5. So it can't be any more reliable than that. I have to add that this information is based on the European market, and I can't speak for what will happen in the US.
The answer is as follows (translated best as possible into english):
From week 45/08 the factory wil start producing Audi A5 with the new 3rd generation MMI. At the same time we will terminate the production of todays MMI with Audi A5. MNET opens for new orders on the 1st of october.
The following regards orders on Audi A5 placed before 1st of october 2008:- All orders ordered with MMI high and full navigation will automatically be upgraded to MMI 3G withough additional costs.
- The new MMI 3G is by default sold without the CD-changer, but all upgraded orders will include the new CD-changer without additional costs.
- The new MMI 3G includes voicecontrol for navigation- and telephone by default. This now results in a requirement for multifunctional steering wheel with the new MMI 3G. All upgraded orders that does not contain multifunctional steering wheel will now include the multifunctional steeringwheel without additional costs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDan kan ik er nu inderdaad van mee profiteren, toch een pleister op de wonde voor het lange wachten
P.S.: is normaal dat ze eerst hun stock zullen opgebruiken hé dus er zullen altijd nog mensen ontgoocheld zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenT'is te hopen dat ze er dan geen week 46 van maken voor de invoering van de 3G MMI . T'zal nipt zijn voor jou maar ik ben benieuwd, zou alleszins een mooie pleister zijn voor je wonde
P.S.: is normaal dat ze eerst hun stock zullen opgebruiken hé dus er zullen altijd nog mensen ontgoocheld zijn.
edit: juist een mail naar duitsland gestuurd met de vraag of de mijne met deze MMI zal voorzien worden ..Last edited by E90N; 17/10/2008, 19:42.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenLink? Ik vind nergens cijfers in officiële teksten, enkel vage statements over een verbeterde gewichtsverhouding.
Ik vond wel dit op de wiki pagina:a near 50:50 weight distribution is achieved with a Quattro A5
Dus... Quattro kopen en een zak cement in de koffer leggen.
Comment
Comment