Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• quattro is met kleine q !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
      de cc is gewijzigd, er zijn een aantal opties bijgekomen zoals meer velgen en getinte ruiten...en GPS met HD...very nice
      Idd. Ik had het ook gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        @FredRR: goed van je. Het is dus bevestigd dat de 3G MMI in de A5 komt . Ik had nog een post gevonden van iemand in Noorwegen.
        Heb even contact gehad met de dealer. Deze bevestigde ook dat diegene die GPS plus DVD hebben, automatisch zonder kosten de nieuwe 3G MMI krijgen. Hij vertelde wel dat dit is vanaf produktie week 46.

Tegelijkertijd vertelde hij me dat mijn order is opgeschoven naar produktie week. 46. dus nu hoop ik maar dat hij NIET Vroeger komt en dat die nieuwe MMI er in zit. ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk Berichten
          Heb even contact gehad met de dealer. Deze bevestigde ook dat diegene die GPS plus DVD hebben, automatisch zonder kosten de nieuwe 3G MMI krijgen. Hij vertelde wel dat dit is vanaf produktie week 46.

Tegelijkertijd vertelde hij me dat mijn order is opgeschoven naar produktie week. 46. dus nu hoop ik maar dat hij NIET Vroeger komt en dat die nieuwe MMI er in zit. ;-)
          Mijne S5 is deze week donderdag gemaakt,dus voor mij gene 3G MMI. Of wordt dat daarna omgebouwd? Zal waarschijnlijk niet gaan zeker?
          Binnen 2 weken ben ik aan t bollen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk Berichten

Antwoord gehad van Duitsland: de MMI 3 G zit dus ook in mijn auto en ik heb week 45
            dus wat je dealer zegt klopt niet ...
            Sintruin till I die

Comment

• Ze hebben de cc aangepast voor de gps maar bij de regelbare vering staat nog altijd de 2 cm verlaging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

welke velgen zijn dat wil die ook onder de mijne zetten

alvast bedankt

Comment

• Vandaag er nog 2 zwarte zien voorbijschezen, OK, ik kan wachten tot maart 2009....

Comment

• hi guys , ben nieuw hier en volg al een tijdje deze topic omdat ik ook een A5 besteld heb op 30/06/08 , ik zit dus ook in hetzelfde schuitje zoals jullie hier allemaal , op mijn bestelbon staat eind december en vandaag heb ik via mail vernomen van dealer(declerck Gent) dat hij in productieweek 5 staat , iemand een idee hoelang je dan nog moet wachten ,zal eind februari worden vrees ik een dikke 8 maanden wachten dus . Ik kan alleen maar beamen dat het wachten zal lonen want ben al 3 maal gaan testrijden met 1.8 benzine , 2,7 en 3,0 diesel en ik was telkens onder de indruk , natuurlijk was de 3liter de beste van de drie maar dat is logisch ook hé.

hier volgt mijn configuratie even : 2,7 190pk oceanbleu
                    milano bruinleder sportzetels
                    lounge pakket
                    pack intenso plus
                    B&O sound
                    sport pack design
                    velgen Y design 19"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
                      hi guys , ben nieuw hier en volg al een tijdje deze topic omdat ik ook een A5 besteld heb op 30/06/08 , ik zit dus ook in hetzelfde schuitje zoals jullie hier allemaal , op mijn bestelbon staat eind december en vandaag heb ik via mail vernomen van dealer(declerck Gent) dat hij in productieweek 5 staat , iemand een idee hoelang je dan nog moet wachten ,zal eind februari worden vrees ik een dikke 8 maanden wachten dus . Ik kan alleen maar beamen dat het wachten zal lonen want ben al 3 maal gaan testrijden met 1.8 benzine , 2,7 en 3,0 diesel en ik was telkens onder de indruk , natuurlijk was de 3liter de beste van de drie maar dat is logisch ook hé.

hier volgt mijn configuratie even : 2,7 190pk oceanbleu
                      milano bruinleder sportzetels
                      lounge pakket
                      pack intenso plus
                      B&O sound
                      sport pack design
                      velgen Y design 19"

Allé,welkom in de schuit,ik heb er 10 maand op gewacht en Beltar zelfs nog langer!!
                      En idd.zoals je zelf zegt het lange wachten wordt beloond.
                      Waarom heb je eigenlijk een 190 pk genomen?
                      Het valt me ook op dat er weinigen de hydraulische ophanging nemen,wat volgens mij toch een aanrader is!!

Comment

• waarom ik een 190pk genomen heb ?
                        geen idee eigenlijk , ik weet dat het 1250 € scheelt voor de inschrijving.
                        Weet ook dat de 163 en 190 naar evenveel pk 230 kan opgedreven worden bij Heinz.

Comment

• hoeveel km moeten er eigenlijk op de teller staan voor hij opgedreven mag worden ?

Comment

hoeveel km moeten er eigenlijk op de teller staan voor hij opgedreven mag worden ?
                            Bij Heinz raadde men mij aan toch minstens 3à4000km.
                            Bij de "alomgeprezen" JD-engineering was 1000km voldoende.

Comment

• JD-engineering nog nooit van gehoord .
                              Alvast bedankt voor de snelle reply

Comment

hoeveel km moeten er eigenlijk op de teller staan voor hij opgedreven mag worden ?
                                Toch mee opletten, het schijnt dat de Multritronic maar 400nM aankan dus zou je hem eigenlijk niet mogen chippen. De motor kan het aan maar de bak niet!!

Comment

• Inderdaad de Pk's mogen omhoog,koppel heel weinig.

Comment

JD-engineering nog nooit van gehoord .
                                    Alvast bedankt voor de snelle reply
                                    Als ik zou moeten kiezen tussen JD en Heinz zou ik het wel rap weten, JD!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                                      Als ik zou moeten kiezen tussen JD en Heinz zou ik het wel rap weten, JD!
                                      Op grond van wat???
                                      Als ik het zo hoor is JD al bereid om vanaf 1000km te chippen!
                                      Wat met de inrijperiode door de constructeur opgegeven,den boom in of wat??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Ik heb hetzelfde gehoord...

ICM hier heeft getwijfeld voor een A5 met de 2.7 multitronic (toen nog geen 3.0 tiptronic) en heinz heeft gezegd dat hij niet te tunen was (is weet ik niet zeker ).
                                        Nu zegt Heinz van wel, ze doen er 60 nM bij en 50pk extra maar het is niet veilig als ik de forums zo wat aflees. Audi heeft een reputatie met hun MT hé dus ik ga het niet riskeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                          Op grond van wat???
                                          Als ik het zo hoor is JD al bereid om vanaf 1000km te chippen!
                                          Wat met de inrijperiode door de constructeur opgegeven,den boom in of wat??
                                          Omdat JD zowat de referentie is als het op VAG tuning aankomt en je nog altijd zelf beslist wanneer je je auto laat chippen.
                                          Bovendien is de chauffeur zelf verantwoorwoordelijk voor de inrijperiode, gechipt of niet gechipt.
                                          Ik weet trouwens niet wat jij onder inrijden begrijpt, maar dat is alleszinds niet aan 120 km/h 3000 km autostrade afleggen.

Comment

Working...
                                          X